2017-02-03, 20:50
Medlem
Mommejrs avatar
8MG intaget , återkommer senare med vad jag tycker om dem.
Citera
2017-02-03, 21:56
Medlem
Någon som provat TTs? Fått effekt men mycket svagare än tänkt. Någon som kan jämföra med annan återförsäljare?
Citera
2017-02-03, 21:59
Medlem
Införskaffat från asken. 4mg intaget vid 20 tiden. Känner mig absolut avslappnad och lugn. Intagit 4mg till nyss. Återkommer med mer utförlig rapport senare eller imorgon.
Citera
2017-02-03, 22:54
Medlem
medlem9001s avatar
Sitter i jävligt länge! Tog 4 mg runt 10 och tror fan det sitter i ännu. Muskelavslappningen är riktigt stark och jag blir pratglad och mindre ångestladdad också. Fungerar helt ok att ta på dagen. Känns som om man blir lite väl tjockskallig dock :/
Citera
2017-02-03, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
Sitter i jävligt länge! Tog 4 mg runt 10 och tror fan det sitter i ännu. Muskelavslappningen är riktigt stark och jag blir pratglad och mindre ångestladdad också. Fungerar helt ok att ta på dagen. Känns som om man blir lite väl tjockskallig dock :/

Från TT/asken?
Citera
2017-02-03, 23:49
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim49
Från TT/asken?

Asken
Citera
2017-02-03, 23:56
Medlem
Citat:
Asken

Hmm, de från tt var inget vidare starka, så får nog handla hos någon annan i så fall.
Citera
2017-02-03, 23:58
Medlem
Skurken89s avatar
Denna låter ju sådär lagomt nice ändå.

Kan tänkas att denna kan fungera som behovs medicin vid at på stims eller när du knappt sover något på en vecka pga ångest?

Inväntar iaf sample från asken återkommer med en liten rapport nästa vecka
Citera
2017-02-04, 00:38
Medlem
snedtrippens avatar
Har under kvällen här fyllt på med 1-2 rom och cola och visst fan är det drag i dessa, som vanligt så känner man av det mer i efterhand.

1mg ikto för 12h sen, 4mg utav dessa för 7 timmar sen och 2-3 drinkar. Mår perfekt.

Antar att 4mg är lite i underkant om man endast vill bli bensad eller har tolerans men de skulle nog funka bra för att lindra ångest och bara komma till ro. Efter tex ladd/e/tjack eller vad nu kidsen tar idag så kan jag också tänka mig att de gör nytta speciellt eftersom de även är duktigt muskelavslappnande, i lite högre doser då.
Senast redigerad av snedtrippen 2017-02-04 kl. 00:40.
Citera
2017-02-04, 02:18
Medlem
Som vissa andra säger så känner jag att denna sitter i sjukt länge. Tog 1x 4mg kl 15:30 igår ca, sedan 1 till 4mg vid 00:10. (igår alltså) Känner fortfarande av det rätt mycket! Dock noll tolerans öht, enbart kört flunitrazolam för 3-4 månader sen under en period.

Så har då en fråga med tanke på detta, halveringstiden. Efter som de sitter i såpass länge så antar jag att det är större risk för fysisk tillvänjning. Nu är det över 24h sedan jag intog sista och hade inte förväntat mig någon abstinens heller på ett användningstillfälle. Men, finns det någon smart regel att utgå ifrån för att inte riskera fysiskt beroende?

T.ex. kan jag ta en till nu ikväll och gå fri från fysisk avtändning sen? Kan jag ta nästa dag också?

Har inte planerat ta mer nu utan ska spara de jag har kvar till nästa CS-race så blir ju ett par dygn innan nästa tabbe.

Men som sagt oerfaren med benso och noll tolerans så något simpelt att utgå ifrån uppskattas. Är inte vek av mig heller tydligen, gick cold turkey efter 3 veckors flunitrazolam 5-6 tabbar (0,5mg) per dag och tyckte jag hanterade det "galant" hehe. Så gör inget om jag skulle råka få lite symptom med dessa.

Edit: Det jag menar med risken för tillvänjning och halveringstiden är att på flunitrazolamen, som har kort halveringstid, så märkte man ju direkt när man började få fysiska avtndningssymtom, iom så kort men stark effekt. Så d borde det ju vara svårare att märka av att man blir beroende med dessa, eftersom de är kvar i kroppen sålänge så kanske man råkar slänga i sig mer innan allt har gått ur och på så vis råkar göra kroppen beroende?
Senast redigerad av Beezz 2017-02-04 kl. 02:43.
Citera
2017-02-04, 05:26
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beezz
Som vissa andra säger så känner jag att denna sitter i sjukt länge. Tog 1x 4mg kl 15:30 igår ca, sedan 1 till 4mg vid 00:10. (igår alltså) Känner fortfarande av det rätt mycket! Dock noll tolerans öht, enbart kört flunitrazolam för 3-4 månader sen under en period.

Så har då en fråga med tanke på detta, halveringstiden. Efter som de sitter i såpass länge så antar jag att det är större risk för fysisk tillvänjning. Nu är det över 24h sedan jag intog sista och hade inte förväntat mig någon abstinens heller på ett användningstillfälle. Men, finns det någon smart regel att utgå ifrån för att inte riskera fysiskt beroende?

T.ex. kan jag ta en till nu ikväll och gå fri från fysisk avtändning sen? Kan jag ta nästa dag också?

Har inte planerat ta mer nu utan ska spara de jag har kvar till nästa CS-race så blir ju ett par dygn innan nästa tabbe.

Men som sagt oerfaren med benso och noll tolerans så något simpelt att utgå ifrån uppskattas. Är inte vek av mig heller tydligen, gick cold turkey efter 3 veckors flunitrazolam 5-6 tabbar (0,5mg) per dag och tyckte jag hanterade det "galant" hehe. Så gör inget om jag skulle råka få lite symptom med dessa.

Edit: Det jag menar med risken för tillvänjning och halveringstiden är att på flunitrazolamen, som har kort halveringstid, så märkte man ju direkt när man började få fysiska avtndningssymtom, iom så kort men stark effekt. Så d borde det ju vara svårare att märka av att man blir beroende med dessa, eftersom de är kvar i kroppen sålänge så kanske man råkar slänga i sig mer innan allt har gått ur och på så vis råkar göra kroppen beroende?

Du skulle kunna ta runt ett piller om dagen sen sluta cold turkey efter en månad. Du skulle definitivt vara beroende men med en överkomlig AT. Högre doser och längre användning än så - värre AT

Borde vara helt lugnt med andra ord. Ska du försöka undvika all sorts AT då kan jag inte riktigt svaret..då talar vi nog om att ta en relativt låg dos t.ex en-två gånger i veckan.
Citera
2017-02-04, 06:56
Medlem
Citat:
Du skulle kunna ta runt ett piller om dagen sen sluta cold turkey efter en månad. Du skulle definitivt vara beroende men med en överkomlig AT. Högre doser och längre användning än så - värre AT

Borde vara helt lugnt med andra ord. Ska du försöka undvika all sorts AT då kan jag inte riktigt svaret..då talar vi nog om att ta en relativt låg dos t.ex en-två gånger i veckan.

Tror ditt svar uppfyller vetskapen jag söker, tack! Ja lite AT kan jag definitivt härda ut ifall det skulle råka leda till det av någon anledning. Utöver det, så har jag fått uppfattningen att det är minimal risk för epelepsi- och krampanfall på en bensodiazepin som denna jämfört med flunitrazolamen, kan det vara så?

Det var det jobbigaste med att klippa flunnin, själva nojan över krampanfall, och ändå klarade jag mig väldigt bra trots att jag fortsatte trycka i mig mina stimulanter som jag förövrigt är rätt torsk på.

Edit: Då borde det alltså vara lugnt ifall man skulle vilja mysa vidare med dessa efter stim-racet i ett eller två dygn?

Var nämligen så jag råkade åka dit på flunitrazolamen hehe, skulle landa efter 3 dygn på 6-eapb men fan vad mysig man blev av den kombinerade effekten så jag körde på tre dygn till och myste loss med blandat intag av 6-eapb och flunen.
Senast redigerad av Beezz 2017-02-04 kl. 07:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in