Citat:
Ursprungligen postat av
medlem9001
Du skulle kunna ta runt ett piller om dagen sen sluta cold turkey efter en månad. Du skulle definitivt vara beroende men med en överkomlig AT. Högre doser och längre användning än så - värre AT
Borde vara helt lugnt med andra ord. Ska du försöka undvika all sorts AT då kan jag inte riktigt svaret..då talar vi nog om att ta en relativt låg dos t.ex en-två gånger i veckan.
Tror ditt svar uppfyller vetskapen jag söker, tack! Ja lite AT kan jag definitivt härda ut ifall det skulle råka leda till det av någon anledning. Utöver det, så har jag fått uppfattningen att det är minimal risk för epelepsi- och krampanfall på en bensodiazepin som denna jämfört med flunitrazolamen, kan det vara så?
Det var det jobbigaste med att klippa flunnin, själva nojan över krampanfall, och ändå klarade jag mig väldigt bra trots att jag fortsatte trycka i mig mina stimulanter som jag förövrigt är rätt torsk på.
Edit: Då borde det alltså vara lugnt ifall man skulle vilja mysa vidare med dessa efter stim-racet i ett eller två dygn?
Var nämligen så jag råkade åka dit på flunitrazolamen hehe, skulle landa efter 3 dygn på 6-eapb men fan vad mysig man blev av den kombinerade effekten så jag körde på tre dygn till och myste loss med blandat intag av 6-eapb och flunen.