Citat:
Ursprungligen postat av
Hydrobromide
körde askens tillsammans med pihp, började lätt fick ett någorlunda humörlyft , sen drog i mig pihp stegvis från låga doser till större eftersom, fyllde på med norisarna varje gång nojan tar överhand, är nu 250 mg down på alfa pihpen, men ingen av dem tar över riktigt. kanske ligger på 10 mg nor. allt jämnt uppdelat över 7-8 timmar. går kanon misstänker dock att bensen dödar pyrrolidin rushen, och pihpen dödar benso molnen lite. dock är symbiosen guld! då ingen har övertag men blandningen är guld! dessutom har ja inte längre återdoserigsehovet man kan få av pyrrolidin stimmar. de kan man få även på xanor blandat med de. ger den 8 av tio i blandsyfte med stims. främst då starka stims! hare. är inte helt hundra som ni märker men mår som en million. ska nog slagga efter tioende timmen på min mixkväll! Och sedan spara resten till nästa helg där ja ska testa var för sig innan jag mixar. Hare!
En fråga,vrf blanda Benso med uppåt? I mina ögon känns det onödigt att ta Benso o sen uppåt för att sedan köra Benso igen..
Själv fick jag 3tabbar sample från asken när jag köpte 10 eph tabbar o tog en Benso när jag plockade ut paketet, somnade på en timme ungefär ( inget i kroppen innan) vaknade runt 6 o käkade mat o tog ephn. Nu ska jag spara resten o ta en Benso snart o sen sova 😎(sover som en stock på denna)