2017-02-03, 03:03
Medlem
Hydrobromides avatar
körde askens tillsammans med pihp, började lätt fick ett någorlunda humörlyft , sen drog i mig pihp stegvis från låga doser till större eftersom, fyllde på med norisarna varje gång nojan tar överhand, är nu 250 mg down på alfa pihpen, men ingen av dem tar över riktigt. kanske ligger på 10 mg nor. allt jämnt uppdelat över 7-8 timmar. går kanon misstänker dock att bensen dödar pyrrolidin rushen, och pihpen dödar benso molnen lite. dock är symbiosen guld! då ingen har övertag men blandningen är guld! dessutom har ja inte längre återdoserigsehovet man kan få av pyrrolidin stimmar. de kan man få även på xanor blandat med de. ger den 8 av tio i blandsyfte med stims. främst då starka stims! hare. är inte helt hundra som ni märker men mår som en million. ska nog slagga efter tioende timmen på min mixkväll! Och sedan spara resten till nästa helg där ja ska testa var för sig innan jag mixar. Hare!
Citera
2017-02-03, 06:26
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrobromide
körde askens tillsammans med pihp, började lätt fick ett någorlunda humörlyft , sen drog i mig pihp stegvis från låga doser till större eftersom, fyllde på med norisarna varje gång nojan tar överhand, är nu 250 mg down på alfa pihpen, men ingen av dem tar över riktigt. kanske ligger på 10 mg nor. allt jämnt uppdelat över 7-8 timmar. går kanon misstänker dock att bensen dödar pyrrolidin rushen, och pihpen dödar benso molnen lite. dock är symbiosen guld! då ingen har övertag men blandningen är guld! dessutom har ja inte längre återdoserigsehovet man kan få av pyrrolidin stimmar. de kan man få även på xanor blandat med de. ger den 8 av tio i blandsyfte med stims. främst då starka stims! hare. är inte helt hundra som ni märker men mår som en million. ska nog slagga efter tioende timmen på min mixkväll! Och sedan spara resten till nästa helg där ja ska testa var för sig innan jag mixar. Hare!
En fråga,vrf blanda Benso med uppåt? I mina ögon känns det onödigt att ta Benso o sen uppåt för att sedan köra Benso igen..
Själv fick jag 3tabbar sample från asken när jag köpte 10 eph tabbar o tog en Benso när jag plockade ut paketet, somnade på en timme ungefär ( inget i kroppen innan) vaknade runt 6 o käkade mat o tog ephn. Nu ska jag spara resten o ta en Benso snart o sen sova 😎(sover som en stock på denna)
Citera
2017-02-03, 07:44
Medlem
Hydrobromides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
En fråga,vrf blanda Benso med uppåt? I mina ögon känns det onödigt att ta Benso o sen uppåt för att sedan köra Benso igen..
Själv fick jag 3tabbar sample från asken när jag köpte 10 eph tabbar o tog en Benso när jag plockade ut paketet, somnade på en timme ungefär ( inget i kroppen innan) vaknade runt 6 o käkade mat o tog ephn. Nu ska jag spara resten o ta en Benso snart o sen sova 😎(sover som en stock på denna)

Av pyrrollidin rädslan! (4 f pvp hade jag dock inga problem med som ung o dum, blanda hej villt med hallucinoger nbohme(solaris) mdma alkohol moxy samma kväll utan bens men då var man ung och dum.. dock visste man ju senare att mdpv kunde en mg för mycket ge den ihärdagste psykos paranoia och ångesten man kan tänka sig Sen e mixen rätt mängd bens o pyrr, riktigt go! jag överdrev något med norflu idag dock!
Senast redigerad av Hydrobromide 2017-02-03 kl. 07:56.
Citera
2017-02-03, 08:59
Avslutad
Funderar på att beställa 1000 st for a rainy day- hur ska dessa pellets helst förvaras? Kyl/ frys/ rumstemperatur?
Citera
2017-02-03, 11:59
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanDolme
Hej beställde hem 25 st från Asken som ja g fick dagen efter efter swish betaling. Började jobba 13:30 st. Intog 1 (4mg)en timme innan jag började jobba. började känna mig lung/skön och avslappnad under hela arbetspasst. När jag slutade så tog jag 3 st på en gång. Och ska skölja ner dom med tre st folköl och en spliff. Måste säga att dessa är mycket softare o chillare än dom tidigare varianterna som kommit dom senaste åren. Kunde agera normalt på jobbet. Inge sludder lr zombie mode.

Edit: NVM! My bad. Får hem mina idag, skall bli intressant att testa på.

4mg är en bra dos för mig som har 0.0 tolernas för benzo?
Senast redigerad av limpwald 2017-02-03 kl. 12:04.
Citera
2017-02-03, 12:16
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Edit: NVM! My bad. Får hem mina idag, skall bli intressant att testa på.

4mg är en bra dos för mig som har 0.0 tolernas för benzo?

Beror på vad du vill uppnå varva ner lite/sova så kan du nog prova med en halv till en hel max.
vill du försöka få ett "rus"/dregelmongo så 2-4st kanske.
Citera
2017-02-03, 14:11
Medlem
doc-whos avatar
Efter ett första prov på 8mg så måste jag säga att jag diggar dom, käkat alpra i nån dag men gillar känslan av dom här mer, mycket mysigare o muskelavslappnande men samtidigt ångestlindrande. Blev inte lika trött av dom som jag kan bli på alpra heller. Som andra sagt skulle jag säga att närmaste jämförelse är diazepam. Lite all-round sådär
Citera
2017-02-03, 14:21
Medlem
snedtrippens avatar
Fick 25st utav dessa 4mg kastade på mig idag. Hade aldrig hört talas om dom tidigare, har läst hela tråden nu.
Normalt sett så brukar jag stess/ikto (när det gäller benso) ibland och då är det endast i medicinskt syfte.

Är det dumt att testa en utav dessa idag då jag har tagit iktorivil?

Det jag undrar är alltså om någon har erfarenhet att blanda dessa med andra bensodiazepiner och/eller alkohol, vad som helst egentligen som också påverkar gaba.
Citera
2017-02-03, 14:53
Medlem
doc-whos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snedtrippen
Fick 25st utav dessa 4mg kastade på mig idag. Hade aldrig hört talas om dom tidigare, har läst hela tråden nu.
Normalt sett så brukar jag stess/ikto (när det gäller benso) ibland och då är det endast i medicinskt syfte.

Är det dumt att testa en utav dessa idag då jag har tagit iktorivil?

Det jag undrar är alltså om någon har erfarenhet att blanda dessa med andra bensodiazepiner och/eller alkohol, vad som helst egentligen som också påverkar gaba.

Om du har erfarenhet av ikto/stess så se det som att du skulle kasta i dig ~10mg stesolid till utöver iktrovilen, tycker dom påminde rätt mkt om just diazepam så. Borde ju inte vara nån fara alls såvida du inte måste vara skärpt på jobbet eller dylikt.
Senast redigerad av doc-who 2017-02-03 kl. 14:57.
Citera
2017-02-03, 15:22
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc-who
Om du har erfarenhet av ikto/stess så se det som att du skulle kasta i dig ~10mg stesolid till utöver iktrovilen, tycker dom påminde rätt mkt om just diazepam så. Borde ju inte vara nån fara alls såvida du inte måste vara skärpt på jobbet eller dylikt.

Ah men dåså Testar 2mg mot kvällen och ser vad som händer (låter så ansvarsfullt). Återkopplar efter testet.

Man blir ju lite småfundersam eftersom det är en RC liksom. Har haft väldigt dåliga erfarenheter utav det tidigare, dock aldrig på RC-bensos iof. Kommer ihåg de gamla etizarna, de var fina.
Senast redigerad av snedtrippen 2017-02-03 kl. 15:33.
Citera
2017-02-03, 19:27
Medlem
snedtrippens avatar
Sög i mig en 4mg runt 17, hade tagit 1mg ikto vid 12. Smuttade i mig typ en 2-4a rom för en liten stund sen..
Det funka väl helt okej det här. Känns lugnt och stabilt, bra muskelavslappning osv. Förväntade mig inte att bli helt förstörd såklart men med tanke på de låga doserna så tycker jag att det var bra grejer.

Har lite ont i skallen men det kan nog bero på något annat. Summa summarum: är inte besviken. Men de gör nog mer rätt för sig om de har lite ångest eller oro att ta hand om.
Citera
2017-02-03, 20:02
Medlem
lmgcs avatar
Mössen fick sammanlagt 8mg fördelat under dagen och dom blev lite lugnare och tröttare dock inte piggare, borde vara 6-8 mg annars blir det lite väl dyrt att mata dom när dom är stressade eller har ångest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in