Citat:
Ursprungligen postat av
ForzaUltras
Hade nog satsat på SIF-Hazard istället ja. Har testat i stort sett alla elitforwards och den enda som slår Honom är IF-Ronaldo. Jag hoppas han sjunker ner till miljonen igen där han låg förut då kommer jag nog köpa han igen. Sjukt bra kort!
Tack, låter lovande. Suttit lite nu och kollat reviews på Youtube. Har nästan bestämt mig nu, lägger hellre pengarna på en striker än en mittfältare faktiskt. Känns som om det gör mer skillnad i laget. Får fortsätta trejda så jag kan köpa SIF Nainggolan också sen
Citat:
Ursprungligen postat av
Johansfrukt
Det har dykt upp koder i spelet gällande SBCs i helgen:
- SBC for an OTW from the Summer (tradeable)
- SBC for an OTW from the Summer (untradeable)
- SBC for an OTW from the Winter (tradeable)
- SBC for an OTW from the Winter (untradeable)
- SBC for a guaranteed player from the AfCon Team of the Tournament (tradeable)
Lär väl förhoppningsvis krävas både IF-kort och 84-rating på tradeable, smaskigt!
Det var lite så jag hade trott att det skulle vara, något liknande med TOTW-paketen som man kunnat få i SBC's. En tradeable och en untradeable. Men trodde inte det skulle inkludera OTW-korten ifrån i somras.
Finns kanske risk att det krävs ännu mer rating än 84 va? För ett OTW-kort är ju värt minst 20-30k iaf. De nya OTW-korten kommer säkert ligga högre i början va? De SBC:erna för TOTW-korten man gjort har kostat 20-40k om jag minns rätt? Till och med OTW Allison som låg på typ 12k för ett par dagar sedan är värd över 30k nu.
Skall bli intressant och se vad dem släpper ikväll. Investerade mina sista coins i 10 IF Reyes och ett dussin 84-rated spelare. Sitter med 75 IF-kort nu så man kan ju hoppas att dem stiger ordentligt ikväll!