Citat:
Ursprungligen postat av
teren
Jag har en metod som inte innefattar consumables-kort iaf. Och jag är uppe i miljonen, från 250k. Men om jag avslöjade exakt hur jag gjorde det så skulle ju alla göra det, och då skulle effekten utebli. Ska jag vara helt ärlig så tror jag ingen här avslöjar exakt hur de tradar. För... ja du gissade rätt, samma sak där. Jag läser t.o.m metoder i den här tråden som jag vet inte funkar, eller är ineffektiva.
Jag gastar inte om någonting. Det enda jag påpekade var att det kändes som ett herrans jobb att köpa sälja fitness(?)kort i hundratal.
Förstår Du?
Haha har du kommit upp i en miljon nu? Imponerande, spelet har varit ute i snart ett halvår och du har kommit upp i en miljon? Dina metoder måste ju verkligen vara revolutionerande.
Såhär ser mitt lag ut just nu,
http://sv.tinypic.com/r/zwl21k/9, på den tomma platsen hör IF Kante hemma. Säljer han nu med en förtjänst på 120k. Hypen är otrolig nu, han kommer aldrig få en winter upgrade som påverkar hans IF. Jag säljer nu och köper tillbaka sen när upgraden uteblir och folk vill bli av med honom efter en misslyckad affär.
Det känns rent spontant som om jag tradeat bättre än dig under det här spelet.
Sen att tro att bara för att du skriver din metod för att tradea skulle göra att hela metoden skulle bli urvattnad, det är ju oerhört naivt tänkt. Flashback, utgör det 1promille utav FIFA-communityt? Dina metoder påverkas inte bara för att du skriver det här ...