Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Boom
Nu har jag varit på flera tinder-dejter på sistone och det slutar alltid på samma sätt, att tjejen slutar svara/höra av sig efteråt, eller säger att vi inte klickade.
Jag måste vara extremt dålig på att döma situationer alltså, jag tycker i princip alla dejter jag varit på har verkligen flytt på och gått bra och förväntat mig en andra dejt. Inga stela stunder och samtalen har flytt på väldigt bra, men ändå blir så såhär. På dejterna är jag glad och trevlig liksom, så som man ska vara?
Jag tar det inte personligt, men man undrar ju om det är någonting jag gör? Eller om tjejerna bara tyckt annorlunda.
Oh well, svepandet fortsätter
Lätt analys. Tjejerna vill bara knulla. Att de inte vill träffa dej igen beror på att din mystik är borta (lätt hänt) eller att du inte är pojkvänsmatrial (de har oerhört höga krav där). Mitt tips är att knulla eller i alla fall ha någon fysisk kontakt första gången. Annars är du rätt körd i 99 av 100 fall.
Att ni inte klickade är bara skitsnack från deras sida/att deras krav för klickande är skyhögakrav.
En Tinderdejt bör leda till ett knull i sämsta fall. Har man kommit till att träffas så ska mycket till för att det inte blir lite sex iaf om man försöker.
Nu när du i bästa fall bara är knullmatrial är du inte värd att träffa en gång till. (Speciellt med tanken på att andra gången kanske inte heller leder till sex och de vet inte hur bra knull det blir).
Skulle ni dock "inte klicka" men knulla så kan det börja klicka, då tjejer inte kan se skillnad på sex och känslor.
Jag är tacksam att jag efter en sådan här dejt som du beskriver ovan lärde mej detta

Hon jag hade en sådan här dejt med tyckte jag det gick så bra så jag ville ta det lugnt, ville inte visa att jag bara var ute efter knull. Blev ett stort misstag. Gick lottlös helt då istället.
Tänk själv om du hade 100 tjejer som ville träffa dej där nog 90 skulle försöka knulla dej första träffen, du träffar en som inte riktigt når upp till dina förväntningar och hon visar inget intresse för att knulla, du hade dumpat och gått vidare.
EDIT: Sen finns ju en lite chans att du är alldeles för snygg på bilderna emot verkligheten, men tror det mer är det jag skrivit ovan.