2017-02-02, 14:59
Medlem
Apollinaires avatar
Någon som vet om TT:s batch (den som inte smakar mint) håller hög kvalitet?
Citera
2017-02-02, 15:18
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denniz222
Hej hämtat mina från asken nu. Positivt överraskad tog en halv 4a för 45 min sen min ångest är borta och är skönt muskelavslappnad känner inte för att ta mer då jag endast tar benso i medicinskt syfte. Och lever familje liv med vad allt det innebär tycker den påminner om en svag dos nitrazepam med en 2.5 MG stess Bästa rc Benson sen 2015 Mvh

Det där var ett omdöme som föll mig i smaken. Tror du den kan tänkas fungera som sömnhjälp? Vad jag förstår så är denna långverkande, lång halveringstid att jämföra med tex stesolid och iktorivil, medans tex ksalol och den nu utfasade flunitrazolamen är kortverkande, kort halveringstid. Att den är långverkande är nog inte så dumt för de som överkonsumerat tex flunitrazolam. Jag använde flunitrazolam som avslappning och sömnhjälp, 0,5mg en timma innan sänggående. Hoppas denna går att använda i samma syfte och att en 4mg gör jobbet
Citera
2017-02-02, 15:40
Medlem
Nu har man även provat askens, tog 4 igen, både konsistensen och utseendet skillde sig lite åt.
Vill inte klaga på TT, blev mjuk å snöade fast i lite saker. Åk senare angående askens, bara gått 5 min nu sen jag prova.

Simma lugnt allihopa !
Citera
2017-02-02, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Det där var ett omdöme som föll mig i smaken. Tror du den kan tänkas fungera som sömnhjälp? Vad jag förstår så är denna långverkande, lång halveringstid att jämföra med tex stesolid och iktorivil, medans tex ksalol och den nu utfasade flunitrazolamen är kortverkande, kort halveringstid. Att den är långverkande är nog inte så dumt för de som överkonsumerat tex flunitrazolam. Jag använde flunitrazolam som avslappning och sömnhjälp, 0,5mg en timma innan sänggående. Hoppas denna går att använda i samma syfte och att en 4mg gör jobbet

Tror absolut dem funkar att sova på det här är en bredspectra benso då jag upplever kraftig ångestlindrig humörlyft och muskelavslappning och detta på endast 2mg . Den känns ren och klassika "bensokänslan" infinner sig mvh
Citera
2017-02-02, 16:16
Medlem
Bronixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denniz222
Tror absolut dem funkar att sova på det här är en bredspectra benso då jag upplever kraftig ångestlindrig humörlyft och muskelavslappning och detta på endast 2mg . Den känns ren och klassika "bensokänslan" infinner sig mvh

Asså jag har noll tolerans köpte för att testa kastade i mig 4 mg kl 14.30 idag kände inget speciellt och så drog jag till bolaget köpte nåra bira och tog 4 mg till kl 15.45 och drickit en halv Heineken nu. Jag känner ju av nånting men inte det du beskriver med humöret och den där bensokänslan då man blir mer pratglad osv. Nu ska jag i alla fall dricka upp biran och se vad som händer . Fixade mina från Asken btw.
Citera
2017-02-02, 16:21
Bannlyst
Mycket bättre:
Fast detta fick jag på askens batch 3st.
Mycket mer real benzo känsla. Blev fan trött med.
Så med facit i hand var askens batch typ 3gånger bättre än TTs.
Samt alla smakade mycket mintigt som klonazepam.
Så nu är jag lättad. Kommer bli lättare trappa ut nu. Kommer vänta tills denna finns i alternativ 6-8mg per tabbe innan nästa köp. Annars blir de en Diaz variant. Då det krävs ca 8-mg för det ska vara som en diazepam 5-8mg.
Senast redigerad av Benzoistheshit 2017-02-02 kl. 16:24.
Citera
2017-02-02, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bronix
Asså jag har noll tolerans köpte för att testa kastade i mig 4 mg kl 14.30 idag kände inget speciellt och så drog jag till bolaget köpte nåra bira och tog 4 mg till kl 15.45 och drickit en halv Heineken nu. Jag känner ju av nånting men inte det du beskriver med humöret och den där bensokänslan då man blir mer pratglad osv. Nu ska jag i alla fall dricka upp biran och se vad som händer . Fixade mina från Asken btw.

Det kommer ta ca 3dagar för dig att känna den pratglada känslan. Detta är ingen mega stark TRIAZOLOBENZO som dom flesta varit. Denna har lång halveringstid och det innebär oxå det tar tid att få full effekt sen kanske du kräver högre doser än andra fast du ej har tolerans. Jag är en av dom.
Så återkom hur du känner dig om 3dagar då har nog kroppen och hjärnan fått upp den dos du kräver.
Testa ta 1 till innan du lägger dig sen 2st direkt imorgon bitti. Sen borde du ha fått den antideprisiva verkan. Samt blir prat glad. Shit jag blev riktigt avslappnad bara under detta inlägget.
Asken var lätt bättre.
Citera
2017-02-02, 17:27
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoistheshit
Det kommer ta ca 3dagar för dig att känna den pratglada känslan. Detta är ingen mega stark TRIAZOLOBENZO som dom flesta varit. Denna har lång halveringstid och det innebär oxå det tar tid att få full effekt sen kanske du kräver högre doser än andra fast du ej har tolerans. Jag är en av dom.
Så återkom hur du känner dig om 3dagar då har nog kroppen och hjärnan fått upp den dos du kräver.
Testa ta 1 till innan du lägger dig sen 2st direkt imorgon bitti. Sen borde du ha fått den antideprisiva verkan. Samt blir prat glad. Shit jag blev riktigt avslappnad bara under detta inlägget.
Asken var lätt bättre.
Innan du vet(?) halveringstid kan du inte prata om när steady-state nås.
Sen har bensodiazepiner ingen antidepressiv effekt Snarare tvärtom, har du depression utan inslag av ångest eller oro så är benso inget att börja med, där kostar det mer än vad det smakar.

Även jag testat askens idag, 6mg, vaken och fokuserad men fin muskelavslappning och lugnande verkan.
Citera
2017-02-02, 17:36
Medlem
mrdrutts avatar
Hämtade ut min lilla provbeställning från asken, 50st. Tog en a 4mg och nu ca 45 minuter senare känner jag utan tvekan effekt. Lugn, muskelavslappnad och harmonisk till sinnet. En klar benzoeffekt som påminner lite av en blandning av imovane och stesolid, kan inte beskriva det bättre än så. Åsikterna om denna kommer säkert att variera som vanligt men skulle tro den faller de flesta mer i smaken än tex flunitrazolam. För tidigt att säga om det vore bra med en starkare på tex 6mg. Jag kan väl försiktigt säga att inget bättre funnits tillgängligt på ca 2 år
Citera
2017-02-02, 19:24
Medlem
medlem9001s avatar
Fler som får en otrevlig känsla i magen efter att ha ätit askens? Fick samma känsla på TT's fona. Kanske bara är jag eller är det bindemedlen?
Citera
2017-02-02, 22:00
Medlem
JanDolmes avatar
Hej beställde hem 25 st från Asken som ja g fick dagen efter efter swish betaling. Började jobba 13:30 st. Intog 1 (4mg)en timme innan jag började jobba. började känna mig lung/skön och avslappnad under hela arbetspasst. När jag slutade så tog jag 3 st på en gång. Och ska skölja ner dom med tre st folköl och en spliff. Måste säga att dessa är mycket softare o chillare än dom tidigare varianterna som kommit dom senaste åren. Kunde agera normalt på jobbet. Inge sludder lr zombie mode.
Citera
2017-02-02, 22:23
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Någon som vet om TT:s batch (den som inte smakar mint) håller hög kvalitet?
Fick sample förra v. Fick av asken idag. Ingen större skillnad på effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in