Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Boom
Nu har jag varit på flera tinder-dejter på sistone och det slutar alltid på samma sätt, att tjejen slutar svara/höra av sig efteråt, eller säger att vi inte klickade.
Jag måste vara extremt dålig på att döma situationer alltså, jag tycker i princip alla dejter jag varit på har verkligen flytt på och gått bra och förväntat mig en andra dejt. Inga stela stunder och samtalen har flytt på väldigt bra, men ändå blir så såhär. På dejterna är jag glad och trevlig liksom, så som man ska vara?
Jag tar det inte personligt, men man undrar ju om det är någonting jag gör? Eller om tjejerna bara tyckt annorlunda.
Oh well, svepandet fortsätter
Grattis dock att du lyckas komma förbi det eviga skrivandet och kommit till dejter.
Låter konstigt, oftast när man kommit till dejtingstadiet så är ju loppet vunnet i princip.
Tycker man märker efter 2-3 minuter om det är något att ha.
Själv så har man även varit med om att utseendet på Tinder inte överenskommer med hur de ser ut på riktigt. Kan inte vara en sådan faktor av något slag, att du har lite för photoshoppade bilder

?
Sen hur man ska agera ska man väl egentligen känna av men glad och trevlig är A-O.
Problemet kanske är att de flesta lyckas vara glada och trevliga och då sticker man inte ut ur mängden på samma sätt. Att vara Glad och Trevlig uppfattas ju olika av människor också, de kanske tycker din Glada och Trevliga ton känns påklistrad på något sätt?
Jag försöker lägga till att vara rolig men det är ju 50/50 då den humorn kan vara rätt svårförstådd.
Visserligen så har jag fått mest utdelning när man firade helgen med tjack och kom till dejterna lite påverkad(inte speciellt märkbart). Så man kanske egentligen bara ska babbla som en tok, vara energifull och hitta på lite udda saker, ha tefatspupiller och några vita korn under näsan.