Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-16, 08:39
Medlem
Morot91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Antagligen överskattar du som alla andra tjejer ditt eegna utseendee och tror dig enbart förtjäna 10or. Tinders algoritm anpassar och visar folk som bedöms vara "på samma nivå i utseende" efter några dagar.

Vilken tur att de snyggingar jag förtjänar blir matchningar ändå då
Citera
2015-12-16, 10:17
Medlem
jokalishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morot91

Var det inte du som gjorde en tråd om att du var tjock och inte fick någon uppmärksamhet? Grattis till din upptäckt kallat nätdejting, där det går tio killar på en tjej och tjejer drunknar i så mycket bekräftelse att det inte liknar någonting. Kom ihåg att bara för att du känner dig "poppis" på tinder är du densamma i verkligheten. En tjockis som inte får någon uppskattning. Gå efter dessa snygga killar du som kommer pumpa och dumpa dig tills du som många andra tjejer får uppfattningen av att alla killar är svin
Citera
2015-12-16, 10:34
Medlem
Morot91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokalish
Var det inte du som gjorde en tråd om att du var tjock och inte fick någon uppmärksamhet? Grattis till din upptäckt kallat nätdejting, där det går tio killar på en tjej och tjejer drunknar i så mycket bekräftelse att det inte liknar någonting. Kom ihåg att bara för att du känner dig "poppis" på tinder är du densamma i verkligheten. En tjockis som inte får någon uppskattning. Gå efter dessa snygga killar du som kommer pumpa och dumpa dig tills du som många andra tjejer får uppfattningen av att alla killar är svin

Det sticker i ögonen på dig att en "tjockis" som jag fått bättre självkänsla va? du borde vara glad för min skull, i alla fall en av oss två kommer ju få ligga.
Citera
2015-12-16, 11:21
Medlem
^ Hahaha.

Det är just det här som är problemet med Tinder och nätdejting - när till och med flodhästar får illusionen av att de ligger på samma nivå som killar i toppskiktet och att de är speciella snöflingor. Men det beror ju mest på att killar blivit så jävla törstiga så man tar vad fan som helst och spammar.

Jag svajpade höger på precis allting förut därför att jag inte pallade kika på alla bilder och så, men sen matchades jag mest med fula och/eller fetton. Fick massvis med komplimanger (ofta det här OK-tecknet) och det var ganska sällan som nån fin brud kom.
Sedan ändrade jag "taktik" och "likear" bara några få om dagen, som jag verkligen anser vara +9, sedan dess har jag fått många fler matchningar med kvalitetstjejer än då jag bara drog höger på precis allting.
Jag tänker att det måste vara nåt med algoritmerna där...

Förvisso har komplimanger och brudar som öppnar mig i princip upphört nu, men jag tror att det är bäst för samhället så här, så diverse paddor inte får för sig att vi är på samma nivå.
Citera
2015-12-16, 11:27
Medlem
Morot91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
^ Hahaha.

Det är just det här som är problemet med Tinder och nätdejting - när till och med flodhästar får illusionen av att de ligger på samma nivå som killar i toppskiktet och att de är speciella snöflingor. Men det beror ju mest på att killar blivit så jävla törstiga så man tar vad fan som helst och spammar.

Jag svajpade höger på precis allting förut därför att jag inte pallade kika på alla bilder och så, men sen matchades jag mest med fula och/eller fetton. Fick massvis med komplimanger (ofta det här OK-tecknet) och det var ganska sällan som nån fin brud kom.
Sedan ändrade jag "taktik" och "likear" bara några få om dagen, som jag verkligen anser vara +9, sedan dess har jag fått många fler matchningar med kvalitetstjejer än då jag bara drog höger på precis allting.
Jag tänker att det måste vara nåt med algoritmerna där...

Förvisso har komplimanger och brudar som öppnar mig i princip upphört nu, men jag tror att det är bäst för samhället så här, så diverse paddor inte får för sig att vi är på samma nivå.

Shit vad du blev butthurt av det jag skrev
Citera
2015-12-16, 11:40
Medlem
Citat:
Shit vad du blev butthurt av det jag skrev

Nejdå, ta det inte så! Jag dömer inte, hade jag varit en tjockis-tjej så hade jag också försökt att ligga med sådana som jag.
Citera
2015-12-16, 12:03
Bannlyst
Citat:

Nej, som tjej är det inte ett kvitto på din snygghet. Dessa s.k "snyggingar" är enbart ute efter dina hål. Men visst kan du ju fortsätta inbilla dig
Citera
2015-12-16, 12:19
Medlem
Morot91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Nej, som tjej är det inte ett kvitto på din snygghet. Dessa s.k "snyggingar" är enbart ute efter dina hål. Men visst kan du ju fortsätta inbilla dig

Så du tror jag kommer få ligga?
Citera
2015-12-16, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Ta inte selfies då. Säg åt någon kompis att ta en bild på dig när ni är ute på krogen eller liknande. Det ser bättre ut än en selfie.
Mjo, fast de få kompisar jag har träffar jag sällan på grund av avståndet, och vi är väl inte typerna som fotograferar till höger och vänster, än mindre ber varandra ta foton.

Oavsett så kör jag med kamera med stativ, och självutlösare, så det är ju inte så att det är självklart att jag själv tagit bilderna...
Citera
2015-12-16, 13:05
Bannlyst
Citat:
Väger du >100kg samt inte har ett fejs som liknar något man smällt till med en stekpanna, JA.
Citera
2015-12-16, 13:19
Bannlyst
Citat:

(FB) Orkar inte vara ensam längre.

Citat:
Jag har varit ensam i princip hela livet. Från jag var liten fram tills nu har jag haft få eller inga vänner. Jag var som mest mobbad när jag gick på högstadiet och vårterminen i nian avslutades med ett självmordsförsök. Efter högstadiet flyttade jag själv till en ny stad för att plugga på gymnasiet. Jag trodde att det skulle bli bättre. Jag fick en vän i den nya klassen. Resten accepterade mig men jag kände mig fortfarande mycket utstött och ensam under hela gymnasietiden. När jag var 18 hade jag en pojkvän som var 31 och jag ångrar djupt än idag vårat förhållande och mår psykiskt dåligt över sexlivet vi hade. Efter gymnasietiden fick jag efter ett par månader jobb. När jag började på mitt nuvarande jobb så träffade jag min nuvarande pojkvän som verkligen varit fin mot mig, vi har varit tillsammans ett år men den senaste månaden känns det annorlunda. Det känns som att han skäms över mig när jag pratar med honom på jobbet. Jag har slutat sminka mig och gått upp i vikt. Han säger att han tycker jag är söt och att han älskar mig. Vi bor tillsammans och ses varje dag. Men varje helg har han alltid någon ursäkt till Han har många vänner och är omtyckt så jag vet att jag inte kan klandra honom för att han spenderar tid med sina vänner på helgerna när vi ses varje dag. Men när jag själv ligger hemma och gråter för att jag inte har några vänner och han inte har tid att sms:a så känns det inte som att jag orkar längre. Jag orkar inte längre hoppas på att mitt liv ska bli bättre. Jag har alltid ttänkt att jag kommer få vänner tillslut, men nu har det gått 22 år och ingenting händer. Och jag försöker, men folk hittar anledningar till att de inte kan umgås, och tillslut rinner relationen ut i sanden, vilket det känns som att de vill. Jag och min pojkvän har nästan aldrig sex. Han vill hela tiden och jag tycker det är jobbigt. Jag har ingen sexlust överhuvudtaget. Jag har alltid haft dålig sexlust men nu vill jag aldrig. Detkan gå veckor utan att jag vill och jag blir lättad när jag slipper. Det känns hemskt för jag älskar honom. Jag har försökt ta reda på vad det är för fel på mig. Jag blev tvingad till sex när jag var 14 år så det kanske har någonting med saken att göra. Men jag inte vad jag ska göra! Jag vill bara vara normal och ha vänner och en pojkvän som jag vill ha sex med. Men allting känns hopplöst! Finns det någon som kan hjälpa mig? Finns det ens någon anledning att försöka? Det känns som att jag kommer dö e ensam. Enda anledningen till att jag inte har tagit mitt liv är för att jag vet hur ledsen min pappa skulle bli. vi inte ska ses på fredag- och lördagkvällarna.Han har många vänner och är omtyckt så jag vet att jag inte kan klandra honom för att han spenderar tid med sina vänner på helgerna när vi ses varje dag. Men när jag själv ligger hemma och gråter för att jag inte har några vänner och han inte har tid att sms:a så känns det inte som att jag orkar längre. Jag orkar inte längre hoppas på att mitt liv ska bli bättre. Jag har alltid ttänkt att jag kommer få vänner tillslut, men nu har det gått 22 år och ingenting händer. Och jag försöker, men folk hittar anledningar till att de inte kan umgås, och tillslut rinner relationen ut i sanden, vilket det känns som att de vill. Jag och min pojkvän har nästan aldrig sex. Han vill hela tiden och jag tycker det är jobbigt. Jag har ingen sexlust överhuvudtaget. Jag har alltid haft dålig sexlust men nu vill jag aldrig. Detkan gå veckor utan att jag vill och jag blir lättad när jag slipper. Det känns hemskt för jag älskar honom. Jag har försökt ta reda på vad det är för fel på mig. Jag blev tvingad till sex när jag var 14 år så det kanske har någonting med saken att göra. Men jag inte vad jag ska göra! Jag vill bara vara normal och ha vänner och en pojkvän som jag vill ha sex med. Men allting känns hopplöst! Finns det någon som kan hjälpa mig? Finns det ens någon anledning att försöka? Det känns som att jag kommer dö e ensam. Enda anledningen till att jag inte har tagit mitt liv är för att jag vet hur ledsen min pappa skulle bli.
Citera
2015-12-16, 13:22
Bannlyst
Citat:

Det får de allra flesta tjejer utan att anstränga sig säger ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in