Citat:
Citat:
Det värmer, gubbar! Roligt att jobbet uppskattas, även om det är ett nöje att göra det. Kan avslöja att inspelningen för nästa avsnitt ligger klar nu. Ska på jobbresa Sön-Tis, och det är tveksamt om jag kommer ha tid att redigera då. Annars siktar jag på släpp senast Lördag nästa vecka, så den 4e.
Jag skrev förresten ett litet inlägg på facebook häromdagen, och glömde att korsposta för er som inte läser där också. Jag var lite "soppy"/känslosam den eftermiddagen, men summan av det jag delade var:
Citat:
I december slog FlashBang nytt lyssnarrekord, och mer än dubblerade antalet nedladdningar mot tidigare rekordmånad. Faktum är att publiken växte även när jag inte gav ut nya avsnitt, vilket är otroligt. Inom 12 timmar kommer januari ha slagit det [edit: detta slog in redan efter ca 4 timmar] rekordet, med över en vecka kvar på månaden. Ni är nu några tusen som lyssnar på podden. Det är inte den största publiken, men det har aldrig varit målet för denna glada amatören - och man kan inte be om härligare, och mer varierad, publik.
Detta är den bästa hobbyn jag kan tänka mig. Att ni dessutom orkar lyssna och engagera er, att vissa till och med har donerat cash för bättre utrustning, det är fan sjukt. Tack ska ni ha. Målet för 2017 är att det blir ett grymt flashbang år, med fler utgivningar och bättre avsnitt.