FlashBang - Snart med Bättre Ljud!
En fjärde donation trillade in idag, och tillsammans har dessa gjort att jag nu kunde kosta på mig en 'vocal booth' - så förhoppningsvis kommer ljudet från min sida bli lite torrare och renare i framtida avsnitt.
Stort jäkla tack återigen till alla som donerat. Jag fick slänga in en liten peng själv också, men tillsammans sponsrade ni runt 50% av priset.
Om fler donationer trillar in så är nästa mål att köpa in en mixer och XLR-mic(ar). Även detta kommer hjälpa mig att förbättra ljudet samt underlätta i redigeringen, men det kommer också tillåta att jag spelar in med flera micar. Det senare är lite irrelevant just nu, men i jag har lite funderingar på att spela in några framtida avsnitt 'irl' om det går att få ihop med resor etc. Detta ligger en bit i framtiden, men bättre ljud är något jag ständigt strävar mot.
Magnet & Pin-update
Det finns runt 30 kvar om jag räknat rätt, kanske bara 25. De ska komma in till mig imorrn, så om ni vill ha en skulle det vara kanon om ni slängde iväg ett epost till mig absolut senast den 15e.
Citat:
Ursprungligen postat av
Captinhero
Aja bara ett förslag som sagt finns en del guldtrådar spec scambait eller vad den nu heter om att lura scammers att spela in porrfilm.
Finns ju också en del sjuka roliga skämt
Men nu blir det att lyssna nästa avsnitt
Edit lyssnat avsnittet riktigt grymt gjort stor eloge till Bruce_Lee som delar med sig av sin historia.
Ska bli spännande att höra fortsättningen. Hoppas allt går bra, och är bra. Man blev riktigt rörd av den. Ha de gött
Jo du har ju helt rätt egentligen.. Inte alls omöjligt att det dimper ner!

Skoj att du gillade Bruce_Lees medverkan!