Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-02, 19:30
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Ska vara fixat nu, på alla ställen. Tack för att du hojtade till!
Kikade på Itunes nu. Betydligt bättre. Kanon. Tack.
Citera
2017-02-02, 22:55
Moderator
Humbugs avatar
Det var ett tag sen jag lyssnade. Har haft fullt upp med livet, så jag har inte riktigt hunnit med. Men Fa-an vad bra podden är! Jag kan inte sluta lyssna. Väldigt bra jobbat!

Och den stackars treo. Vad gör han idag, tro?
Citera
2017-02-05, 20:47
Medlem
LillePs avatar
Vill bara komma in och konstatera att det är sjukt kul att det har varit lite aktivitet i podden på slutet, keep it up salgoud!
Citera
2017-02-16, 16:33
Medlem
Tack för podcasten!

Den är nyfunnen för mig, plöjer avsnitt efter avsnitt.. Big up Salgoud
Citera
2017-02-17, 08:58
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Det var ett tag sen jag lyssnade. Har haft fullt upp med livet, så jag har inte riktigt hunnit med. Men Fa-an vad bra podden är! Jag kan inte sluta lyssna. Väldigt bra jobbat!

Och den stackars treo. Vad gör han idag, tro?

Roligt att du hittade tillbaks! Skulle också gärna veta vad som hänt med Treo, men han har dessvärre inte varit aktiv sedan 2013, och hans vapendragare Peter M var senast inne 2015. Om någon har funderingar kring hur man kan få ta på dem så hör av er.

Citat:
Ursprungligen postat av LilleP
Vill bara komma in och konstatera att det är sjukt kul att det har varit lite aktivitet i podden på slutet, keep it up salgoud!

Citat:
Ursprungligen postat av Feek
Tack för podcasten!

Den är nyfunnen för mig, plöjer avsnitt efter avsnitt.. Big up Salgoud

Tusen tack! Nytt avsnitt kommer inom kort, siktar som sagt på 1 i månaden just nu, men bonusavsnitt lite då och då när tid finns. Har ett par på lager, men jobbar mot med reguljärt utgivningsschema hellre än att släppa så fort något är redo.
Citera
2017-02-24, 08:50
Medlem
goelens avatar
Bra avsnitt idag! Vill minnas att jag läst den texten tidigare. Är det ragdoll eller vad hon kallade sig? Lever hon än?
Citera
2017-02-24, 09:29
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goelen
Bra avsnitt idag! Vill minnas att jag läst den texten tidigare. Är det ragdoll eller vad hon kallade sig? Lever hon än?

Tack! Finns länkar på hemsidan som jag börjat uppdatera igen, men för enkelhets skull så hittar du tråden här (FB) Den första och största konsekvensen - OD på Heroin. Rockdoll har inte skrivit något här sedan september 2016, men utifrån hennes posthistorik verkar det inte helt ovanligt att hon poppar upp med några månaders mellanrum. Lever gör hon iaf, och hon skriver fortfarande om drogberoende osv på sin Insta: https://www.instagram.com/envanligdag_utan_heroin/?hl=en
Citera
2017-02-25, 07:16
Medlem
Dammigs avatar
Prova med "AussieRedMan" Det är ett riktigt troll som kommer med de mest bisarra påståenden och teorier som ALLTID är fel men ger inte upp för det. Kanske är han/hon allvarlig men så dum kan ingen vara på riktigt.
Citera
2017-02-26, 11:47
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dammig
Prova med "AussieRedMan" Det är ett riktigt troll som kommer med de mest bisarra påståenden och teorier som ALLTID är fel men ger inte upp för det. Kanske är han/hon allvarlig men så dum kan ingen vara på riktigt.

Detta hade även jag velat se!
Citera
2017-03-03, 13:26
Helt missat nyaste avsnittet så blir att lyssna på nu. Ser ju riktigt intressant ut.
Citera
2017-03-16, 19:04
Medlem
direktörns avatar
Det senaste avsnittet var ett roligt avsnitt.

http://flashbangpod.com/?p=210
Citera
2017-03-17, 08:43
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dammig

Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Detta hade även jag velat se!

Hmm, har sett Aussie på i några trådar men det är ingen jag känner till speciellt väl. Jag vill minnas att han brukar framstå som en ganska glödande vänstersympatisör efter flashbackmått, stämmer det? Finns det månne några specifika trådar/diskussioner ni kan rekommendera?

Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Helt missat nyaste avsnittet så blir att lyssna på nu. Ser ju riktigt intressant ut.

Fann personligen rockdolls berättelse extremt gripande, så hoppas jag gjorde den någorlunda rättvisa.

Citat:
Ursprungligen postat av direktörn
Det senaste avsnittet var ett roligt avsnitt.

http://flashbangpod.com/?p=210

Japp stämmer bra att det var tanken att ge ut ett lite lättsammare avsnitt efter förra som var ganska emotionellt tungt. Var lite orolig att det kanske var svårt att följa eftersom grabben skriver något osammanhängande, så hoppas det funkade ändå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in