Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Ovanstående är det sedvanliga Klybanska svamlet, oftast OT, aldrig relevant. Jag och mina politiska åsikter ÄR inte topic för tråden. Jag förstår att du är väldigt nyfiken på mig. Kanske kan du starta en separat tråd där du tar upp dina frågor. Jag kommer inte besvara dem, men då slipper du ju bli varnad för trams och OT.
Du verkar ha fått för dig att allt som man inte håller med om, är man rädd för. Du är alltså rädd för republikaner, du är rädd för Trump, du är rädd för ett starkt USA, du är rädd för i princip allt som har med den nya världsordningen att göra. Eftersom du är rädd, är du också irrationell. Eftersom du är irrationell, saknar dina åsikter värde. Sluta nu vara så rädd. Öppna dig för detta nya och vackra som Trump erbjuder.
Om du inte vill prata om liberaler i USA politik, så vet jag inte varför du tar upp dom hela tiden.
Så varför ta upp liberaler och sen vägra svara när du får svar, och sen mumla om jag är OT(humor

)
Och nej, jag har inte sagt man är rädd för allt, utan det var du som sa detta nu.
Men man bytt ut Ryssrädslan till muslimrädsla och globaliseringsrädsla.
Vet inte vad man är så rädd för, att man känner sig tvungen att göra dessa känsloutfall.
En som hade varit lite smartare och vill ändra denna politik mot samarbete globalt.
Så hade man inte använt globalism som svärord, utan sagt vad man vill ändra på utan massa affektbeteende(Trump-beteende).
Globalism ger massor av pengar, och det har en R aldrig varit rädd för innan.
Och såklart du inte kommer svara på om du är fascist/anarkist, men tro nått annat blir fel.
Men vad ger det dig att du vill ha en fascistisk president med tillhörande inrikespolitik?
Påverkan i Sverige att ha en fascist där är låg.