Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Om du inte vill prata om liberaler i USA politik, så vet jag inte varför du tar upp dom hela tiden.
Så varför ta upp liberaler och sen vägra svara när du får svar, och sen mumla om jag är OT(humor

)
Och nej, jag har inte sagt man är rädd för allt, utan det var du som sa detta nu.
Men man bytt ut Ryssrädslan till muslimrädsla och globaliseringsrädsla.
Vet inte vad man är så rädd för, att man känner sig tvungen att göra dessa känsloutfall.
En som hade varit lite smartare och vill ändra denna politik mot samarbete globalt.
Så hade man inte använt globalism som svärord, utan sagt vad man vill ändra på utan massa affektbeteende(Trump-beteende).
Globalism ger massor av pengar, och det har en R aldrig varit rädd för innan.
Och såklart du inte kommer svara på om du är fascist/anarkist, men tro nått annat blir fel.
Men vad ger det dig att du vill ha en fascistisk president med tillhörande inrikespolitik?
Påverkan i Sverige att ha en fascist där är låg.
Nej, globalism ger inte "massa pengar". Tvärt om har globaliseringen gett USA massarbetslöshet, kriminalitet, drogmissbruk och annat otrevligt för hederliga medborgare. Det är därför Trump blivit president.
Trump är inte fascism, det är globalisterna som är fascister. Globaliseringsrörelsen leds av demokrater, liberaler och enormt rika företagsledare. Om du visste nåt om fascism, skulle du känna till att detta ÄR fascism. Att dina äslkade fascister dessutom förespråkat folkmord i MÖ, gör att du är en folkmordsförespråkande globalist och fascist. Det är inte konstigt att du missar detta, eftersom du saknar bildning.
Så, globalisering leder till att jobb flyttar till Kina, där arbetare får jobba för slavlöner. Där de som inte lyder blir skjutna och får sina organ skördade och sålda på öppen, global marknad. Att du stöttar detta är inte förvånande, då du är en globaliseringsivrande fascist.
Islamiseringen av Europa, har skänt oss självmordsbombare, massmördare, fanatiker och bidragspatrask. Att USA väljer bort detta, tycker du är konstigt, medan väljarna tycker det är underbart.
Trump är nu ÖVER 60% i approval rating. Det ser ut som om dina förustpåelser återigen slår fel.