Citat:
Ursprungligen postat av
Gustav2adolf
Ja helt klart har han dragning åt det hållet och det ger jag stående APPLÅDER till.
För om sanningen ska fram så är det precis det som krävs för att ändra på världsordningen.
Att ni som blint litar på den förljugna median vi har räknar jag inte med att ni hänger med på noterna än. Men det är ok att be om ursäkt senare och erkänna att ni hade fel.
Skulle nog säga det är exakt tvärtom.
Finns noll objektivt till en frågan utan man alltid vänder sig till Trump för se vad han säger.
Och därför när frågor som dykt upp som INTE Trump sagt nått om, så blir det väldigt roande i hur man försöker låta bli och med en massa obskyra ursäkter.
En sak jag lärt mig i livet, och det är att sanningen kommer alltid fram och skuffar undan lögnerna.
Sen även ser jag inte allt Trump gör som fel, så vissa saker kommer han göra saker som jag tycker är rätt.
Om idéerna om alla skatteminskningar och allt han ska göra, så kommer han med enkelhet vinna över Obama i statsskuld.
Och den statsskulden kan vi hänvisa till Bush den yngre till stor del, då dessa pengar gick åt till reda upp den röran.
Enda som kan rädda han här, är att ekonomin får ett tokskutt, men vet inte hur det ska gå utveckla ekonomin mycket bättre när man ska sparka ut 10-15miljoner latinos(även de som får vara här, då Trump ska skicka hem hela familjen).
Och har en arbetslöshet på 4,7% som anses närma sig det som man kallar fullsysselsättning.
Finns liksom inte mycket till utrymme för öka så himla mycket.
Och blir det till en regression och låt oss säga 2år in, då kommer han dubbla statsskulden med enkelhet.
Men då är ju det bra med att låna pengar till staten helt plötsligt, ja, det kommer dessa halleluja Trump-fas säga i alla fall.
Det är förstörande krafter vi pratar om, och varför vill man ha den världsordningen för?