Citat:
Ursprungligen postat av
heavenorlasvegas
Det är klart att det också måste finnas kroatiska gangsters. Min poäng är att de i Sverige inte alls har låtit talas om sig i samma utsträckning som en del invandrare från andra länder på Balkan. Om man nu ska gå all in och verkligen ha med varenda j-a krimkliché i Sverige de senaste 20 åren i serien(vilket är någonting serieskaparna verkligen verkar försöka med) så borde familjen varit serbisk.
Jag skickar med en önskan om att detta inte ska utvecklas till någon off-topic diskussion om organiserad brottslighet.
Fast Christian säger ju att de "har flugit under radarn" för att de är så extremt drivna.

Verkar ju jävligt smart att hångla med tjejen vars pojkvän påstår sig ha en kula med hennes namn på. Om någon frågade honom varför han gör det, borde han svara. "Fråga inte mig, fråga manusförfattarna"
Den tjejen är iofs sjukt snygg, och hade serien inte varit svensk hade hon visats naken för länge sedan. Mamman i familjen verkar iofs också lite tänd på Christian. Det kan dra iväg åt alla håll.
Jag förstår inte de hyllningar som som säger att serien är så tight hoptvinnad. Antar att det blir mer med MC-gängen senare. Nu är det ju extremt förutsägbart. Går det att hoppas på att den riktiga Inez är inblandad på något sätt. Finns det något speciellt skäl till att han tog hennes namn, eller var det bara minnet av när han åkte fast?