2017-01-31, 17:36
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Äntligen börjar veckans TOTW klättra.. de som investerat i Telles kan va nöjda.. uppe i 12k nu skulle tro man kan få ut 15 för honom iaf.. Lanzini också...snart uppe på 16k fanns för 13 tidigare.. även Calhanoglu som gick för 20k och är uppe i 25..blir goa coins när det rasslar till

En fråga ...ni som trejdar hej vilt, gör ni det över lång tid för o få in så mkt coins som möjligt under spelets gång och senare sälja era coins online för riktiga stålar....eller gör ni det för o tjäna 100-200K här o där?
Citera
2017-01-31, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
En fråga ...ni som trejdar hej vilt, gör ni det över lång tid för o få in så mkt coins som möjligt under spelets gång och senare sälja era coins online för riktiga stålar....eller gör ni det för o tjäna 100-200K här o där?

jag gör det varje år för att ha en bra budget för att kunna köpa specialkort tex IF, TOTY och TOTS.. så fort man ska ha bättre spelare behöver man en bra budget..så brukar försöka få ihop 2-3m..sen köper jag lite spelare o tradear under tiden..jag säljer aldrig coins
Citera
2017-01-31, 17:54
Medlem
Citat:

Aldrig sålt coins och tänker inte göra heller. Enbart för att kunna köpa många av de spelarna man vill spela med som kostar skjortan. Strävar efter ett så dyrt och bra lag som möjligt
Citera
2017-01-31, 18:05
Medlem
Köpte 3 Lanzini's för 13k styck ca. Har dom ute för 19k nu, låter det rimligt eller bör jag höja/sänka?
Citera
2017-01-31, 18:17
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
jag gör det varje år för att ha en bra budget för att kunna köpa specialkort tex IF, TOTY och TOTS.. så fort man ska ha bättre spelare behöver man en bra budget..så brukar försöka få ihop 2-3m..sen köper jag lite spelare o tradear under tiden..jag säljer aldrig coins

Ok nice

Låt oss säga att du här och nu sitter på 50k hur skulle du göra för att få dem växa snabbt och smidigt? vilka kort är värda att investera i just i detta nu?
Citera
2017-01-31, 18:50
Medlem
Citat:

Mitt mål varje gång är alltid att trejda ihop till CR7 men på 15 var det så lätt att trejda så jag slutade med 2 fulla Tots-lag och ett lila Cr7-kort. Brukar bara köra vartannat år, blir inte lika intensivt då och dessutom brukar det vara mycket roligare att lira när alla kids och proffs gått över till nya Fifa
Citera
2017-01-31, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Här kommer mitt senaste trejdingtips:

Under eventet som varit denna helgen så har inte bara spelarna gått ned mycket i pris, så har även consumables gjort. Jag själv har riktat in mig på guldiga squadfitness-kort. De går numera för ~850 coins/st, har köpt på mig endast guldkort för ungefär 400k totalt. Räknar med att kunna sälja varje kort för ~1200 kommande WL eller som senast helgen efter (kanske att marknaden är såpass floodad just nu så att en stor ökning uteblir just denna helgen).

Någon som också siktat in sig på detta redan? Jag tycker det känns som en kassaskåpssäker affär, men kanske inte ser på det helt nyktert. Hur tycker ni det låter?

Edit: För att förtydliga så hoppas jag på en vinst på ~160k till helgen.

Det här är ju det mest onödiga och ineffektiva man kan göra. Varför pratar ni ens om 300-400 coins per kort som om det vore värsta grejen?

Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Kort fråga.

Är det ok att smälla till tjejen över näsan när hon stänger av tvn och låser sig inne på dass med fjärrkontrollen? I finalen till kvalet... Satans skit alltså

Har du redan slagit henne?
Citera
2017-01-31, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Pröva underforum relationsakuten. Låter som om ditt största problem inte är en missad final i FIFA...

Haha touchee
Citera
2017-01-31, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Det här är ju det mest onödiga och ineffektiva man kan göra. Varför pratar ni ens om 300-400 coins per kort som om det vore värsta grejen?

Har du redan slagit henne?

Nej funderar på något snällare som en ofrivillig icebucket challange kl 03
Citera
2017-01-31, 20:01
Medlem
Funderade på att om alla OTW kort släpps igen i paket 3:e Februari borde det väl innebära att de kommer droppa i pris istället för att gå upp.
Citera
2017-01-31, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Funderade på att om alla OTW kort släpps igen i paket 3:e Februari borde det väl innebära att de kommer droppa i pris istället för att gå upp.

Det är ju nya OTW. Förra gången var det sommar transfer, nu är det vinter transfer.
Citera
2017-01-31, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollaski
Det är ju nya OTW. Förra gången var det sommar transfer, nu är det vinter transfer.

Ah tackar försöker bara hänga med började lira för en månad sen
Nån som vet om tex Payet då kommer få ett 87 ratat otw kort i Marseille eller blir det 86 som hans nif?

Edit: han har nämligen en 87 ratad if redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in