2017-01-31, 14:54
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Skönt att det löste sig! Lycka till i framtiden

Var kan man läsa dessa tips? Nyligen kommit in i tråden och är ju några hundra sidor o gå igenom.
Citera
2017-01-31, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Var kan man läsa dessa tips? Nyligen kommit in i tråden och är ju några hundra sidor o gå igenom.

Tror inte du behöver dessa tips då du redan är i Div2...

förövrigt är det bara IF korten som ökar ifall uppgraderingen av NIF korten når samma overall som IF korten
Citera
2017-01-31, 15:04
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Tror inte du behöver dessa tips då du redan är i Div2...

förövrigt är det bara IF korten som ökar ifall uppgraderingen av NIF korten når samma overall som IF korten

Fast mot motståndare som är bra på att dribbla osv är jag i princip chanslös mot och kan knappt ta bollen av.

Ok, tack för svaret!
Citera
2017-01-31, 15:05
Medlem
Tjena folket, undrar lite över taktik settings, hur folk spelar? vad kör ni för settings? alltså inte formation eller så utom taktiken där du kan ändra presspel osv. tacksam över svar, PS4
Citera
2017-01-31, 15:14
Medlem
Har försökt läsa så mycket jag kan om Mané och hans chanser till att få en rätt saftig upgrade.
Han skulle kunna gå upp till 82 tycker jag vilket innebär att han blir samma OVR som hans nuvarande IF.

Tror ni att hans IF går upp till 85 då?

Är ju en hyfsat bra investering då ju
Citera
2017-01-31, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whtvs
Har försökt läsa så mycket jag kan om Mané och hans chanser till att få en rätt saftig upgrade.
Han skulle kunna gå upp till 82 tycker jag vilket innebär att han blir samma OVR som hans nuvarande IF.

Tror ni att hans IF går upp till 85 då?

Är ju en hyfsat bra investering då ju

får hans nya kort 82 blir IF 83.. stiger bara till en högre än nya kortet...
Citera
2017-01-31, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
får hans nya kort 82 blir IF 83.. stiger bara till en högre än nya kortet...

Då undrar man ju nästan om Manés prisökning innebär att han inte ens går upp i pris när uppgraderingen kommer?

Vad tror du?
Citera
2017-01-31, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PSYK1i
Tjena folket, undrar lite över taktik settings, hur folk spelar? vad kör ni för settings? alltså inte formation eller så utom taktiken där du kan ändra presspel osv. tacksam över svar, PS4

Brukar kolla nån av Ovvy's videos och utgå ifrån hans Custom Tactics till den formationen du vill använda och sedan ändra lite själv efter ett antal matcher. Det är aldrig bra att göra för hastiga förändringar
Citera
2017-01-31, 15:57
Medlem
Citat:
Då undrar man ju nästan om Manés prisökning innebär att han inte ens går upp i pris när uppgraderingen kommer?

Vad tror du?
'ryktas hans nya får 82, då får hans IF 83... jag tror personligen att många håller på honom så det finns risk för överflöd på marknaden..jag sålde en för 142k för jag behövde coins att investera..
Jag gissar på att han hamnar på runt 180k.. kanske mer under värsta hypen..men kan slå helt fel så han hamnar på runt 120k..var ändå under 90k för några veckor sedan.. får han bara 1 up blir kortet inte väldigt mycket bättre..jag funderar på hur jag ska göra..har 2 kvar
Citera
2017-01-31, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
'ryktas hans nya får 82, då får hans IF 83... jag tror personligen att många håller på honom så det finns risk för överflöd på marknaden..jag sålde en för 142k för jag behövde coins att investera..
Jag gissar på att han hamnar på runt 180k.. kanske mer under värsta hypen..men kan slå helt fel så han hamnar på runt 120k..var ändå under 90k för några veckor sedan.. får han bara 1 up blir kortet inte väldigt mycket bättre..jag funderar på hur jag ska göra..har 2 kvar

Hypen skulle du säga är precis innan släpp?

Är lite ny på trading i FIFA 17 tack vare mycket tur i draft-paket haha
Citera
2017-01-31, 16:23
Medlem
Citat:
Hypen skulle du säga är precis innan släpp?

Är lite ny på trading i FIFA 17 tack vare mycket tur i draft-paket haha

när uppgraderingen blir offentlig.. Antingen flyger han upp i pris eller så dör det av helt..
Citera
2017-01-31, 16:27
Medlem
Äntligen börjar veckans TOTW klättra.. de som investerat i Telles kan va nöjda.. uppe i 12k nu skulle tro man kan få ut 15 för honom iaf.. Lanzini också...snart uppe på 16k fanns för 13 tidigare.. även Calhanoglu som gick för 20k och är uppe i 25..blir goa coins när det rasslar till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in