2017-01-29, 12:37
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante9423
Kört detta laget denna helgen: http://www.futhead.com/17/squads/4244326/
Funkat rätt ok så ska nog fortsätta med de, kanske göra mindre förändringar. Börjar matchen ett snäpp defensivt men pressar mycket med spelarna, tar jag ledningen med 2 mål eller mer går jag ibland ner mer defensivt men inte alltid. Som du säger är det mycket psykist, att man håller humöret uppe haha.

Intressant med 433(4) ser att många jag möter börjar använda den igen också, den formationen var ej så populär bara för någon månad sedan, har det med nya patchen o göra? fint lag jag har en bit kvar innan jag sitter på sånna coins o spelare..jag kör oftast ett snäpp def och bollinnehav .
Citera
2017-01-29, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Intressant med 433(4) ser att många jag möter börjar använda den igen också, den formationen var ej så populär bara för någon månad sedan, har det med nya patchen o göra? fint lag jag har en bit kvar innan jag sitter på sånna coins o spelare..jag kör oftast ett snäpp def och bollinnehav .

Ingen aning faktiskt, testat ett par formationer på 17, iallafall dom allra populäraste men 4-3-3(4) har nog funkat bäst för mig, sen e det den jag har spelat mest med och kan bäst så kan ju vara därför med.
Citera
2017-01-29, 14:13
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Lunarhelgen blev en besvikelse sett till avkastning - inga tupp-Sbc alls och de Sbc som kom var väldigt enkla att lösa.

Däremot en fantastisk helg att investera på. Gratispaketen och halva priset på promo-packs har gjort att veckans IF sjunkit till osannolikt låga nivåer. Pengarna tillbaka är 100% klart, frågan är om man får nöja sig med att sälja kort köpta för 10k för typ 12-14k eller om det kommer en Sbc som får korten att sticka iväg till 20-25k. För även om kort som Telles, Skrtel, Germain är prisvärda finns det inte en jävel därute som faktiskt vill spela med dem typ. Så enda chansen till fin profit är Sbc.

Jag har 20k kvar nu, hade 900k före helgens början. Frågan är hur länge man får vänta. Nästa event enligt obekräftade kalendern är FUT United som ska börja antingen om en vecka eller om två veckor. Oavsett när så är det ju ingen garanti för att den där Sbc som kräver IF eller 84+ kommer. Hoppas hoppas!
Vi sitter i samma båt. Tyvärr har IF från tidigare veckor sjunkit också. T.ex. Tif Bernardo Silva är nere igen på 38k (ps4) Så lite orolig att marknaden ska fortsätta gå ner totalt nu.

Tror och hoppas EA släpper några såna där SBC igen så marknaden inte fortsätter vara kraschad. Rätt smart ifall de gör så, tjänar de nog mest pengar på dessutom i längden än om marknaden ska fortsätta vara kraschad.
Citera
2017-01-29, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vi sitter i samma båt. Tyvärr har IF från tidigare veckor sjunkit också. T.ex. Tif Bernardo Silva är nere igen på 38k (ps4) Så lite orolig att marknaden ska fortsätta gå ner totalt nu.

Tror och hoppas EA släpper några såna där SBC igen så marknaden inte fortsätter vara kraschad. Rätt smart ifall de gör så, tjänar de nog mest pengar på dessutom i längden än om marknaden ska fortsätta vara kraschad.

sitter också på massa gammalt.. har 41k kvar haha.. men tror de stiger igen efter helgen när specialpacks osv försvinner..inte särskilt orolig faktiskt..
Citera
2017-01-29, 15:12
Medlem
Någon som lirar med Cavani och/eller Suarez? Hur spelar man bäst med dessa i 4-1-2-1-2(2)? Instruktioner, gameplay. Försöker slå krossar men dom tar aldrig löp. Bygga upp långsamt istället?
Citera
2017-01-29, 16:20
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
sitter också på massa gammalt.. har 41k kvar haha.. men tror de stiger igen efter helgen när specialpacks osv försvinner..inte särskilt orolig faktiskt..

Inte heller orolig, mer otålig. Eftersom så mycket kapital är låst till detta finns det inte så mycket att göra just nu, bara vänta på att korten ska gå ur packs och se vad som sker.

Får helt enkelt spela spelet under tiden...
Citera
2017-01-29, 17:10
Medlem
Helt jävla ärligt vad fan är det som händer med Begovic???

Han var OP i början av spelet, tyckte sen han tappade men verkar som om han nu återigen är helt jävla ostoppbar...

Blivit nollad av han 2 matcher i rad, 18 räddningar första matchen och 15 andra.

Aldrig varit med om något liknande tidigare
Citera
2017-01-29, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Någon som lirar med Cavani och/eller Suarez? Hur spelar man bäst med dessa i 4-1-2-1-2(2)? Instruktioner, gameplay. Försöker slå krossar men dom tar aldrig löp. Bygga upp långsamt istället?

Tycker faktiskt båda dem passar bäst i 433 som ensamma anfallare. Kör Cavani med Engine/spelmotor kort på och är hittils bästa forwarden jag provat. Jag bygger upp spelet väldigt långsamt dock.
Citera
2017-01-29, 17:36
Medlem
Är det läge att sälja Dybala SIF nu för dryga miljonen. Han har sjunkit ganska mycket eller ska man ha is i magen och vänta tills han är borta ur packs?
Citera
2017-01-29, 18:16
Avslutad
Sådärja! Ett gäng Trippier , Llorente , Germain alla IF och dryga 10-11 k för alla känns lovande samt en massa Alli för 800-900 inhandlat 😏

Frågan är ifall man ska vänta med att lägga ut i transfern eller ifall man ska lägga ut alla för 15-20 k?
Citera
2017-01-29, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Tycker faktiskt båda dem passar bäst i 433 som ensamma anfallare. Kör Cavani med Engine/spelmotor kort på och är hittils bästa forwarden jag provat. Jag bygger upp spelet väldigt långsamt dock.

Får testa det. Vilken 433 kör du? Orkar du länka ditt lag?
Senast redigerad av warseven 2017-01-29 kl. 18:20.
Citera
2017-01-29, 18:28
Medlem
Nån som har provat Perisic IF? Kortet ser helt galet bra ut, frågan om det är värt att hybrida in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in