2017-01-29, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzin
Går att plocka SIF Skrtel (86) för 13,5-14k just nu.
Köpt på mig 15 hitills, årets säkraste investering?

Skitliga och skitnation, tror inte det är så säkert.

Inhoppare får 6.25 kemi
Citera
2017-01-29, 02:31
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzin
Går att plocka SIF Skrtel (86) för 13,5-14k just nu.
Köpt på mig 15 hitills, årets säkraste investering?
Mjo lär stiga men mest vid SBC. Annars lär han inte stiga jättemycket.

Fattar inte folk som lägger ut t.ex. IF Telles för 10k. Säljs de för 10.500 tjänar de mer på att snabbsälja. Köpt typ 20st. för 10k. På just de 20 kommer jag alltså gå plus om jag snabbsäljer Kul med folk som inte tänker till.

Är så jävla trött på spelet nu. Det därmed olika gameplay osv. som folk skriver om känner jag igen. Sen har jag loggats ut 5matcher jag lett... Borde ligga i div.1 efter förra säsongen där jag skulle haft 7 vinster om man inte blev utloggad, men fått kriga nu istället för att ligga kvar i div.2 Tar en paus nu då mitt ps plus går ut imorgon. Vill till div.1 för att gå till WL men det brukar ju vara nästintill ospelbart..

Får hålla koll på SBC och korten man har. Har under 10k mynt kvar men potentiellt borde jag få minst 1.7m coins om det blir som jag tror med SBC och att korten man har stiger. Hoppas det går att spela då också, men ea gör ju inte ett skit för att förbättra spelet, bara grejer som ger de mer pengar (jag köper aldrig points)
Citera
2017-01-29, 02:41
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Får man möta svårare o svårare moståndare i WL ju mer man vinner? Ligger på 9-4 atm tror jag

Du möter motståndare som är i samma nivå som du, t.ex silver 3 då just nu eller vad det blir.
Citera
2017-01-29, 08:39
Medlem
EnLitenFryss avatar
Lunarhelgen blev en besvikelse sett till avkastning - inga tupp-Sbc alls och de Sbc som kom var väldigt enkla att lösa.

Däremot en fantastisk helg att investera på. Gratispaketen och halva priset på promo-packs har gjort att veckans IF sjunkit till osannolikt låga nivåer. Pengarna tillbaka är 100% klart, frågan är om man får nöja sig med att sälja kort köpta för 10k för typ 12-14k eller om det kommer en Sbc som får korten att sticka iväg till 20-25k. För även om kort som Telles, Skrtel, Germain är prisvärda finns det inte en jävel därute som faktiskt vill spela med dem typ. Så enda chansen till fin profit är Sbc.

Jag har 20k kvar nu, hade 900k före helgens början. Frågan är hur länge man får vänta. Nästa event enligt obekräftade kalendern är FUT United som ska börja antingen om en vecka eller om två veckor. Oavsett när så är det ju ingen garanti för att den där Sbc som kräver IF eller 84+ kommer. Hoppas hoppas!
Citera
2017-01-29, 09:44
Medlem
zAEBBEs avatar
Nån som kan tipsa på ett bra hyrbrid lag, jag kan köpa coins och bygga ett.
Och tips på sidor där man kan se olika lag tips?
Gärna tips på en sida som säljer billiga coins!

Tacksam för snabba svar!
Senast redigerad av zAEBBE 2017-01-29 kl. 09:46.
Citera
2017-01-29, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zAEBBE
Nån som kan tipsa på ett bra hyrbrid lag, jag kan köpa coins och bygga ett.
Och tips på sidor där man kan se olika lag tips?
Gärna tips på en sida som säljer billiga coins!

Tacksam för snabba svar!

https://www.futbin.com/17/squad/1462990
Citera
2017-01-29, 11:35
Medlem
zAEBBEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
https://www.futbin.com/17/squad/1462990

Kan man köpa coins där med?
Citera
2017-01-29, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zAEBBE
Kan man köpa coins där med?

på futbin? nej
Citera
2017-01-29, 11:44
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Hur många segrar brukar ni ligga på i weekend League ?

Jag inledde så tragiskt uselt på fredagen med 5 vinster på 20 spelade,men kom tillbaka starkt under lördagnatten då gameplay kändes normalt så slutade med 21 segrar på 37 matcher, mitt mål var 25 men med den svaga starten fick ja ta en match i taget. Varje match är verkligen krig så otroligt mkt mentalt och taktiskt .
Citera
2017-01-29, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Hur många segrar brukar ni ligga på i weekend League ?

Jag inledde så tragiskt uselt på fredagen med 5 vinster på 20 spelade,men kom tillbaka starkt under lördagnatten då gameplay kändes normalt så slutade med 21 segrar på 37 matcher, mitt mål var 25 men med den svaga starten fick ja ta en match i taget. Varje match är verkligen krig så otroligt mkt mentalt och taktiskt .

Har kört ett par gånger och har väl haft mellan 18 och 28 vinster beroende på hur många matcher jag pallar spela. hittils denna helgen har jag typ 15/22, började starkt med 10 raka vinster sen har det gått sämre... Nästa helg skall jag lägga upp det med typ 12 matcher per dag och verkligen försöka få så många vinster som möjligt
Citera
2017-01-29, 12:23
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante9423
Har kört ett par gånger och har väl haft mellan 18 och 28 vinster beroende på hur många matcher jag pallar spela. hittils denna helgen har jag typ 15/22, började starkt med 10 raka vinster sen har det gått sämre... Nästa helg skall jag lägga upp det med typ 12 matcher per dag och verkligen försöka få så många vinster som möjligt

Vad använder du för formation och taktik? kör du mkt parkera buss irr liknande vilka spelare har du?

12 matcher per dag känns rimligt

Något jag intalat mig själv under denna helg är att aldrig ge upp även om jag ligger under med 3-0 i halvtid så ska jag kriga tills sista minut..och det har gett enormt resultat har vänt otroligt många matcher som sett förlorade ut.
Citera
2017-01-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Vad använder du för formation och taktik? kör du mkt parkera buss irr liknande vilka spelare har du?

12 matcher per dag känns rimligt

Något jag intalat mig själv under denna helg är att aldrig ge upp även om jag ligger under med 3-0 i halvtid så ska jag kriga tills sista minut..och det har gett enormt resultat har vänt otroligt många matcher som sett förlorade ut.

Kört detta laget denna helgen: http://www.futhead.com/17/squads/4244326/
Funkat rätt ok så ska nog fortsätta med de, kanske göra mindre förändringar. Börjar matchen ett snäpp defensivt men pressar mycket med spelarna, tar jag ledningen med 2 mål eller mer går jag ibland ner mer defensivt men inte alltid. Som du säger är det mycket psykist, att man håller humöret uppe haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in