2017-01-28, 22:21
Medlem
Dagens bild på instagram, hamburgare och pommes från Harrys i Helsingborg där en av tusen hashtags är #fuckdiet
Citera
2017-01-28, 22:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Dagens bild på instagram, hamburgare och pommes från Harrys i Helsingborg där en av tusen hashtags är #fuckdiet
Haha, ja det är väl hennes lön för giget.
Citera
2017-01-29, 00:03
Medlem
godboys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha, ja det är väl hennes lön för giget.

Ha ha! Troligtvis! Hon får väl en femhundring och betald resa för gigget och tio portioner hamburgertallrik på plats. Läste nånstans att hon skulle stå på scen mellan 01.00-01.30. Blir väl abc i fyra fem tappningar samt samba sombero. Hon har väl aldrig hållit diet .
Citera
2017-01-29, 08:59
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ha ha! Troligtvis! Hon får väl en femhundring och betald resa för gigget och tio portioner hamburgertallrik på plats. Läste nånstans att hon skulle stå på scen mellan 01.00-01.30. Blir väl abc i fyra fem tappningar samt samba sombero. Hon har väl aldrig hållit diet .

Harrys i Hbg mellan 01-01:30. Det märks att det går bra för Tal-Booken nu...
Citera
2017-01-29, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
En spelning på Harrys är också en spelning. Undra hur mycket hon får för ett sådant gig?

Vore ju rätt skönt jobb om man kunde göra det några ggr i månaden och leva på det.
Citera
2017-01-29, 11:35
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse

Men sånt där måste man ändå respektera, man kan hitta tusentals fel och brister hos Stolledano men att hon jobbar för brödfödan är inte en av dem. Dom flesta svenska artister som inte tillhör det översta skiktet måste göra lite småframträdanden på nattklubbar och köpcentrum för att få det att gå runt. Det är någon gammal svensk inställning att man skulle vara för fin för vissa jobb.
Citera
2017-01-29, 12:17
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
En spelning på Harrys är också en spelning. Undra hur mycket hon får för ett sådant gig?

Vore ju rätt skönt jobb om man kunde göra det några ggr i månaden och leva på det.

Nu tror jag knappast Tunnan kan försörja sig på dessa gigg. Med tanke på Tunnans bekräftelsebehov kan jag bara gissa att hon basunerar ut så fort hon har något på gång. Sen, Harrys, är väl knappast det stället som ger mest klirr i kassan kan jag tro. Harrys är säkert helt okej att gå ut på, men de betalar nog inte bäst till "artisterna".

Sen jobbar väl hennes gubbe dubbelt, och detta för att hon inte själv jobbar något nämnvärt. Hon verkar ju mest Periscopa eller vad det nu kallas, och det lär ju inte ge nått klirr i kassan.

Jag har ingen aning om vad Harrys kan betala, men det lär inte vara många tusenlappar i alla fall.
Citera
2017-01-29, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Nu tror jag knappast Tunnan kan försörja sig på dessa gigg. Med tanke på Tunnans bekräftelsebehov kan jag bara gissa att hon basunerar ut så fort hon har något på gång. Sen, Harrys, är väl knappast det stället som ger mest klirr i kassan kan jag tro. Harrys är säkert helt okej att gå ut på, men de betalar nog inte bäst till "artisterna".

Sen jobbar väl hennes gubbe dubbelt, och detta för att hon inte själv jobbar något nämnvärt. Hon verkar ju mest Periscopa eller vad det nu kallas, och det lär ju inte ge nått klirr i kassan.

Jag har ingen aning om vad Harrys kan betala, men det lär inte vara många tusenlappar i alla fall.
Nej så klart hade vi fått reda på det om hon kunde försörja sig på såna här gig, lekte bara med tanken att om hon kunde få några i månaden så kunde hon få en dräglig inkomst för väldigt lite arbete.
Citera
2017-01-29, 17:46
Medlem
Nu startade hon en livesändning på instagram.. Hon ska laga mat där istället för Periscope.. Antagligen för att minimera de "elaka kommentarerna" och kunna blocka alla onda människor som inte stryker medhårs.
Citera
2017-01-29, 17:56
Medlem
Harrys. En halvtimme. Mitt i natten.

Det går BRA nu Book ^^
Citera
2017-01-29, 19:23
Medlem
godboys avatar
Citat:
Nu startade hon en livesändning på instagram.. Hon ska laga mat där istället för Periscope.. Antagligen för att minimera de "elaka kommentarerna" och kunna blocka alla onda människor som inte stryker medhårs.

Varför i hela världen sänder hon live från hemmet? Vad är syftet?
Men nu måste ju Tunnan ha ett fett dilemma. Sända via Instagram med knappt några tittare, eller via Periscope och bli helt nersablad efter Arga Snickaren återblicken.

Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Harrys. En halvtimme. Mitt i natten.

Det går BRA nu Book ^^
He he! Ja, bättre än vanligtvis! Hon fick säkert gratis mat! Och det tackar ju knappast Tunnan nej till. Undrar hur hon fyllde den halvtimmen? Hur många gånger körde hon ABC? Playback till 99% sannolikhet. Undrar om hon kommer komma med någon snyfthistoria i vanlig ordning? Typ för lite mat.
Citera
2017-01-29, 19:53
Medlem
Pale Riders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom

5000:- är en klassisk rostfri E-Type-siffra för 15 år sen.
Bara för att bollparka...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in