Citat:
Ursprungligen postat av
NyttNick3
Ok, så för att sammanfatta. Du har tilldelat dig själv veto att säga att inga källor som säger emot dig räknas. Fint då tänker jag också börja göra så. Hädanefter så räknas inga av dina källor som pratar om att det förekommit valfusk.
Ja, mina källor är helt enkelt av bättre kvalitet än dina, eftersom dina bara sprider alternativa fakta. Dessutom använde jag ju nyss din källa för att visa att Trump har laglig rätt att vägra muslimer inträde. Varför känner du att det är jobbigt att få korrekt information? VILL du leva i en alternativ verklighet fylld av fake news? I så fall borde du vända dig till psykolog istället för till flasbhack.
Edit: Jag ska vara snäll och förklara varför din länk inte har något att göra med Trumps beslut:
Din länk handlar om att olika nationaliteter (vietnameser) inte skulle få migrera till USA. Det var inte någon president som fattade det beslutet, utan berodde på helt andra omständigheter.
Dessutom har inte Trump förbjudit folk baserat på nationalitet - kristna från dessa områden är fortfarande välkomna. Det är alltså baserat på religion, vilket är lagligt.
Trump har alltså lagen på sin sida och kommer ha lagen på sin sida oavsett hur många länkar du postar. Det handlar inte om kvantitet, utan om kvalitet och sanning. Inte dina alternativa fakta.