Citat:
Ursprungligen postat av
Carl Serung

Så jävla underbart!
Du borde gå dit och läxa upp käppkineserna.
Jag var faktiskt där en dryg vecka senare och ställde till med en jävla scen (nästan i stil med pizzasalladshistorien längre bak i tråden), hotade med stämning osv. Jag fick faktiskt 500kr från restaurangchefen och så lovade de att sätta upp tydliga lappar om vad maten innehöll. Jag har inte varit där sen dess, så jag vet inte om de höll sitt ord...