2017-01-26, 19:41
Medlem
Bergatroll1s avatar
Ni som tror på momentum, scripting och handicap, förklara gärna för mig i praktiken vad ni menar att det innebär. Spelar man online så finns detta säkerligen inte. Offline är det mycket större chans att det finns och det tror jag själv på då det är AI.
Citera
2017-01-26, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergatroll1
Ni som tror på momentum, scripting och handicap, förklara gärna för mig i praktiken vad ni menar att det innebär. Spelar man online så finns detta säkerligen inte. Offline är det mycket större chans att det finns och det tror jag själv på då det är AI.

AI finns online också. Du styr väl inte alla samtidigt?
Citera
2017-01-26, 19:45
Medlem
nitinitis avatar
Har dom fixat glitchen än eller väntar dom till fifa18?
Citera
2017-01-26, 19:46
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
https://www.futbin.com/17/squad/1411206
Det där såg kul ut. Lär inte spela med det men kul att bygga lag.

Fan sålde Lacazette för 69k (min var dessutom CF och med dyr kemistil) trodde han skulle droppa i pris när han inte var IF längre och läst på en sida att han får winter upgrade (men på flera andra står han inte med) Men priset har knappt ändrats.

Hoppas nån SBC som kräver IF släpps snart. Har typ 500k nu men om jag säljer alla IF för det jag förutspår att de går för isf. har jag närmare 2m.
Citera
2017-01-26, 19:46
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
https://www.youtube.com/watch?v=brGqbC0qML8

Kolla in länken! Detta har hänt mig flera gånger om o om igen. Om ni inte tror mig nästa gång in släpper in ett oförklarligt mål när ni dominerat en match. Pausa och gå kolla replay sakta. Ni kommer märka hur FIFA HAR BLÅST OSS ALLA! Detta är ingen glitch. Detta är momentum och det är vad som gör att dåliga spelare fortsätter spela fifa och ge pengar åt EA. Vilket är hela poängen. På våran bekostnad dock

Om du spelar på ps4 så möter jag dig gärna. Vill se vilken nivå de som klagar på scripting är. Enligt mig brukar det oftast vara dåliga spelare som klagar på "scripting".
Citera
2017-01-26, 19:47
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Kontakta EA. finns väl inget mer att göra antar jag.

Fattar inte riktigt pengarna har dragits från mitt konto, jag har fått ett mail som bekfräftar att jag överfört pengarna till mitt ps4 konto...men på min ps står det att jag har 0 kr i plånboken..vågar ju inte trycka på beställ och betala en gång till då dras väl pengarna på nytt?
Citera
2017-01-26, 19:53
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
AI finns online också. Du styr väl inte alla samtidigt?

Jo men problemen ni syftar på uppkommer väl med bollhållaren, eller kan ni specifiera er tydligt VAD ni menar med dessa grejer så man förstår. Annars tror jag bara det är lösa teorier.
Citera
2017-01-26, 20:28
Medlem
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=HxeH0UkP5yI

Konkret BEVIS! Detta är empiriska bevis. coderna sitter ute för helvete
Citera
2017-01-26, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Om du spelar på ps4 så möter jag dig gärna. Vill se vilken nivå de som klagar på scripting är. Enligt mig brukar det oftast vara dåliga spelare som klagar på "scripting".

Adda mig: Shaboy
Citera
2017-01-26, 20:34
Medlem
https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/5kag3l/i_found_mention_of_momentum_in_fifa_17_game_code/

Sluta tro att jag klagar på scripting och momentum. Jag är Div1 spelare. Jag håller på att förmedla faktum med er och vill veta vad erfarna fifalirare tycker om att bli blåsta helt enkelt. Detta är ingen konspiration....
Citera
2017-01-26, 20:37
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=HxeH0UkP5yI

Konkret BEVIS! Detta är empiriska bevis. coderna sitter ute för helvete

Jo har sett den och t.om länkat den här tidigare, men om vi pratar om bevis i spelet och inte några koder som man knappt ändå inte vet vad dem betyder i realiteten?

Hur vet man att dessa koder har med scripting, momentum och handicap att göra?

Blir ju själv lite fundersam när jag ser ''super sub'' och lite andra grejer, men hur ska vi veta vad koderna som dem själva har skapat betyder?
Citera
2017-01-26, 20:38
Medlem
Citat:
Jo men problemen ni syftar på uppkommer väl med bollhållaren, eller kan ni specifiera er tydligt VAD ni menar med dessa grejer så man förstår. Annars tror jag bara det är lösa teorier.

Problemen uppstår med bollhållaren AI målvakten försvararen anfallarens löpningar passning styrka skott precision. Ja precis ALLTING
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in