Citat:
Ursprungligen postat av
m4staSWE
Har känt av det rejält senaste 4-5 FIFA.. förekommer enbart i FUT.. tycker dock fifa 17 inte är lika uppenbart men finns ju en anledning till att alla proffs har bronsbänk..också emot att använda mig av bronsbänk...
Jag tycker det är grovt uppenbart i denna spel. Det är 85e minuten man leder med 3-2.
Kommer en genom skärare som jag hinner först med mittbacken. håller i L2 trycker på rensa knappen flera gånger om. Men på nåt vis lyckas min spelare MISSA bollen när han har klart innehavet och anfallaren bakom sig. Försvararen faller bort och hans anfallare får öppet mål o slår in den.
Matchen slutar 3-3 och jag tycker button delaysen är löjlig o därför jag får lika i matchen. Men sen kollar jag reprisen och ser NEJ jag har inte nån button delays. Utan min försvarares FOT går RÄTT IGENOM bollen utan att röra skiten. Alltså jag slår på bollen med båda fötterna och fötterna bara går rätt in o ut från bollen. Självklart faller min spelare åt sidan i reprisen med o där ser man anfallaren som inte alls är rätt vinklad för o ta skotten på nåt sjukt sätt glitchar sig i rätt position med bollen i anklarna så klart för fysikens lagar spelar ju inte nån roll när man ska sätta dit en boll. En boll precis bredvid målvakten som inte ens sträcker armarna för att ens försöka ta bollen. Utan bara faller på röven med händerna sträckt rakt framför sig. Jag gick och kollade i Youtube. Till min förvåning hittar jag liknande videos angående glitchar som hände precis mig i min match. Fast här förlorade snubben matchen med de målet.
Detta är vansinnigt dåligt av EA. Jag vill nästan spy. Vad tjänar det till att spela bra om De ändå ska nerfa ditt lag o buffa motståndaren? Lika bra o spela skit första halveken sen gå full fart frammåt i andra för o slippa sånt skit. Men hur ofta gör man så liksom? Man vill ju göra mål tidigt o kontrollera matchbilden...
Illa Illa Illa Ska hitta en videoklipp som bevisar mitt inlägg till fullo