2017-01-26, 12:14
Medlem
max02s avatar
Upptäckte precis att det inte finns några jägare på marknaden? :O
Citera
2017-01-26, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Kom precis på att jag inte fått en enda walk out i fifa 17 dock öppnat fett med packs...sen fick jag Handanovic 87 rated ingen walk out på honom..är det så att ps4 inte kör med walk outs eller?

förövrigt inte brytt mig om SBC Överhuvutaget tills jag såg dessa rarespelarpack med 2 gubbar i så jag byggde ihop 10 lag o fick ut 10 pack..fick hyfsade lirare endå kante Walker osv...är det nån som packat mycket bra på o köra den varianten är det lönsamt i längden?

De två spelarna är väl untradable?
Citera
2017-01-26, 12:15
Medlem
EnLitenFryss avatar
RSL, Dimayor, Bundesliga och Calcio A inköpta. Borde ju sätta en av dem iaf tycker jag! Fan om de tar skotska ligan och österrike nu....
Citera
2017-01-26, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordahl69
Fråga:
Spelarna som är med i TOTW, deras ordinarie kort går ut pack va?
Finns det coins att tjäna på att köpa deras vanliga (NIF?) kort och sälja i slutet av TOTW-perioden?

Ingen?
Citera
2017-01-26, 12:24
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordahl69
Ingen?

Ja och nej. Ja - deras NIF är inte i packs när deras TOTW är det. Ja, det är troligt att priset på deras NIF kommer gå upp med någon procent under den perioden beroende på vad WL har för requirements. Nej, att sälja i slutet på perioden - tisdag/onsdag - är förmodligen inte det bästa, det är förmodligen bäst att sälja fredag/lördag när WL pågår.

Det finns också ett visst krav på att deras NIF är attraktiv och ovanlig. Köper du NIF av typ Matri, Lanzini och Iborra lär inte deras kort röra sig särskilt mycket i pris alls. Kanske någon hundring, men thats it. Dybala däremot kan gå upp X antal k, men då får du räkna bort taxen också. Alltså bäst att ta kort i 5k-100k-spannet i min erfarenhet.

Denna metod är "låg risk" i det att korten går upp i värde, men jag tycker ändå sällan den är värd det. Taxen käkar upp profiten på attraktiva kort, låga kort är noll profit. Men visst, funkar ibland om man hittar rätt kort. Jag köpte Verratti förra veckan och sålde med profit på 2k per kort, inte fy skam.
Citera
2017-01-26, 12:26
Medlem
fan va gött med Depay i Lyon..en hyfsad vänster winger i franska ligan...
Citera
2017-01-26, 12:59
Medlem
Vurte3Ns avatar
Tror ni någon MM kommer idag?
Citera
2017-01-26, 13:00
Medlem
max02s avatar
EAS FC-servrar nere, förklarar kanske den låga aktiviteten på marknaden.
Citera
2017-01-26, 13:02
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
fan va gött med Depay i Lyon..en hyfsad vänster winger i franska ligan...

Finns ingen på marknaden dock, alla uppköpta.
Citera
2017-01-26, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Finns ingen på marknaden dock, alla uppköpta.

dyker nog upp rätt snart oavsett..ingen spelare som kmr kosta något...
Citera
2017-01-26, 13:24
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Får man mindre mynt i framtiden om man lämnar en offline match? Tänker om det kan vara ett snabbt sätt att få upp fitness på spelarna. Antar att det inte funkar då jag aldrig sett någon tipsa om det
Det funkar inte för om du lämnar får inte bänken/reserverna upp nån kondis. Du måste spela klart matchen för det.

Köpte några Telles igår för under 13k. Tror han ökar. Upptäckte då att det finns en bra IF-backlinje i Liga Nos. Någon som kan hybrida ett lag lite snyggt med det? Pizzi som CM verkar nice också.

Tänkte dessa backar: https://www.futbin.com/17/squad/1410870 (behöver inte vara den formationen)
Citera
2017-01-26, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Det funkar inte för om du lämnar får inte bänken/reserverna upp nån kondis. Du måste spela klart matchen för det.

Köpte några Telles igår för under 13k. Tror han ökar. Upptäckte då att det finns en bra IF-backlinje i Liga Nos. Någon som kan hybrida ett lag lite snyggt med det? Pizzi som CM verkar nice också.

Tänkte dessa backar: https://www.futbin.com/17/squad/1410870 (behöver inte vara den formationen)

https://www.futbin.com/17/squad/1411088 så kan du ju göra om du vågar dig på 7 chem Ribery som striker :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in