2017-01-26, 09:12
Medlem
_EmiL_s avatar
Haha va skönt att sitta på 15 st Zhang köpta för 500 st
Sälja nu eller vänta tills SBC ommer ut?
Citera
2017-01-26, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _EmiL_
Haha va skönt att sitta på 15 st Zhang köpta för 500 st
Sälja nu eller vänta tills SBC ommer ut?
Nu har jag missat något, varför har han gått upp så mycket?
Citera
2017-01-26, 09:34
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaaki
Någon?

Är det inte roligare göra ett lag själv?

Sätt dig ned en timme när du har tid och surfa in på tex Futhead.
Citera
2017-01-26, 09:44
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Kände lite samma sak igår, fast kom på det mitt i.... Köpte under dagen på mig nästan alla silverspelare i de 15 första lagen i Primera Division. Började sedan fundera på hur många lag det var egentligen, hade bara kommit till typ M-O nånting i alfabetet. Hade fan ingen aning om att det var såå många lag, visste att det var många men trodde de stanna vid typ 20. Borde vara en riktigt fet belöning om man skall klara en 30-lags SBC, som dessutom har mycket mycket silverspelare. En SBC Tevez hade ju kanske varit lockande men nu badar han i Kina-pengar... Finns väl inte den riktiga storstjärnan kvar där? Så det känns aningen tveksamt att dem kör den i huvudtaget? La väl 20k på spelare där.

Blir nog att fylla på med RSL, Liga Dimayor, Camp Scotoiabank framöver. Har ändå inget bättre att investera i just nu känner jag så kan lika gärna fylla på med lite ligor. Sen är det väl kanske dags med en större liga snart. Så får se vilken jag chansar på där.

Jo, jag kom på det ett par lag in jag med. Min metod för att köpa spelare brukar vara att ta ett kort av varje lag i klubben (så jag inte köper dubbletter) och sen nöta av en klubb i taget. Det var när jag skulle fota alla klubbar jag blev förvånad över att det aldrig tog slut. Gav upp efter 5 klubbar typ.

Jag är som sagt väldigt tveksam till en Argentina-SBC mot den bakgrunden. Om de skulle släppa 30 klubbar, där de lag som inte ens har 11 spelare i truppen måste kompletteras med andra spelare från samma liga, skulle det bli för stora prisökningar på spelare därifrån. Tror faktiskt de skippar den.

Jag köpte minst 12 från Liga Dimayor nu. Gick att få massa silver för 200 coins styck så nu hoppas vi på den. Liga RSL och Dimayor känns också som vettiga kandidater, annars vetefan.

Finns ju några ligor som bara innehåller några lag: sydafrika, finska, grekiska, ukrainska. De går bort. Tror inte heller de tar ligor där vi haft en SBC där vi fått ett specialkort (allsvenskan, norska ligan, australiska med mera). Andradivisioner känns inte heller troligt. Koreanska och japanska ligan känns extremt osexigt. Då är det inte supermånga alternativ kvar. Colombia, Argentina, Skottland, Schweiz, Österrike typ?
Citera
2017-01-26, 09:47
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Nu har jag missat något, varför har han gått upp så mycket?

Spelets enda kines. Folk spekulerar i att han kommer behövas i den Lunar Event som kommer. Ligger på 5-6k och uppåt nu.

Om jag hade haft honom - sälj fort utav helvete. Tror chansen att EA kräver honom för SBC är typ 0 eftersom han är den ende kinesen. Verkar osannolikt att EA ska få hela communityt att köpa just det kortet.
Citera
2017-01-26, 10:38
Medlem
Fråga:
Spelarna som är med i TOTW, deras ordinarie kort går ut pack va?
Finns det coins att tjäna på att köpa deras vanliga (NIF?) kort och sälja i slutet av TOTW-perioden?
Citera
2017-01-26, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Spelets enda kines. Folk spekulerar i att han kommer behövas i den Lunar Event som kommer. Ligger på 5-6k och uppåt nu.

Om jag hade haft honom - sälj fort utav helvete. Tror chansen att EA kräver honom för SBC är typ 0 eftersom han är den ende kinesen. Verkar osannolikt att EA ska få hela communityt att köpa just det kortet.
Aha, den hade jag missat helt. Tack!

Om jag suttit med hans kort hade jag också sålt nu under hypen. Ser absolut ingen möjlighet att EA ska köra en SBC som grundar sig på en nationalitet där det bara finns en spelare som matchar kravet. Sälj innan helgen och njut när priset rasar ner till normala priser igen.
Citera
2017-01-26, 11:10
Medlem
Blir ni aldrig sugna på att lägga ner Fut?
Jag är så sjukt trött på det nu. Det har varit helt ospelbart flera dagar i sträck. Finns inte en ända spelare som tar några löpningar.
Jag har alltid haft så fint kontringsspel. Finns ingenting kvar utav det:/
Citera
2017-01-26, 11:14
Medlem
Kanske lite tidigt, men köpa billiga irländare lär väl vara en bra investering inför st patricks day?
Citera
2017-01-26, 11:31
Medlem
Lotavoss avatar
Inte spelat fifa nu på ca 1 vecka efter det här med glitchen... Hur blir det nu då blir det någon fut champs i helgen eller fortsatt problem med denna glitch...?
Citera
2017-01-26, 11:40
Medlem
max02s avatar
Marknaden på Xbox känns helt inaktiv. Lägger ut spelare för under lägsta bin men dröjer innan de blir sålda, i vanliga fall ryker de direkt.
Citera
2017-01-26, 11:54
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Kom precis på att jag inte fått en enda walk out i fifa 17 dock öppnat fett med packs...sen fick jag Handanovic 87 rated ingen walk out på honom..är det så att ps4 inte kör med walk outs eller?

förövrigt inte brytt mig om SBC Överhuvutaget tills jag såg dessa rarespelarpack med 2 gubbar i så jag byggde ihop 10 lag o fick ut 10 pack..fick hyfsade lirare endå kante Walker osv...är det nån som packat mycket bra på o köra den varianten är det lönsamt i längden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in