2017-01-26, 00:26
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Calhanoglu med Hunter på ser rätt snuskig ut..fortf rätt högt pris...Iborra tänkte jag först men helvete va dyr han var nu...
Telles och Germain känns som hyfsade investeringar när det blir helg...

EDIT: Lanzini ser bra ut också..kmr va under 20 under helgen
Germain ska jag hålla koll på. Ska prova i mitt lag också då han passar in. Saknar 4* skills dock.

Om det går att spela någon jävla gång... Är inne i ett sjuk flow. Gått raka vägen från div.5 till div.2 och vunnit alla matcher utom två på väg dit varav en var glitch. I div.2 blev jag glitchad så tänker inte spela tills det är löst
Citera
2017-01-26, 00:33
Medlem
Gillar ni Matic? Jag kör nästan enbart possession så jag åker på mycket kontringar. Känns inte riktigt som han passar in o och med hur långsam han är. Funtar på o byta ut han
Citera
2017-01-26, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Gillar ni Matic? Jag kör nästan enbart possession så jag åker på mycket kontringar. Känns inte riktigt som han passar in o och med hur långsam han är. Funtar på o byta ut han

funkar säkert bra som ren CDM men har honom i 433(4) som cm..fungerar sådär.. Kante lär va 100x bättre i den positionen..
Citera
2017-01-26, 00:48
Medlem
Citat:
funkar säkert bra som ren CDM men har honom i 433(4) som cm..fungerar sådär.. Kante lär va 100x bättre i den positionen..

Jag kör 4-3-3(2) för tillfället och där är han DM. Men vettefan alltså, möter som sagt oftast kontringar så det gäller att löpa med spelare o där är han riktigt svag. Funtar på o sätta Kante som DM, Dembele till vänster och nån ny till höger. Nåt tips kanske? Vad tror du om Gundogan?
Citera
2017-01-26, 00:52
Medlem
Citat:
Jag kör 4-3-3(2) för tillfället och där är han DM. Men vettefan alltså, möter som sagt oftast kontringar så det gäller att löpa med spelare o där är han riktigt svag. Funtar på o sätta Kante som DM, Dembele till vänster och nån ny till höger. Nåt tips kanske? Vad tror du om Gundogan?

mitt 3-manna mittfält är i dagsläget Matic, SBC Can och IF Lallana som CAM..bytte dock ut Lallana mot Coutinho nu för Lallana kändes seg o klunsig.. SBC Can är riktigt bra som CM dock..komplett..
Gundogan ser vettig ut..Yaya också... fernandinho tror jag kan va ett billigt alt..bra overall stats...
Citera
2017-01-26, 00:58
Medlem
Citat:
mitt 3-manna mittfält är i dagsläget Matic, SBC Can och IF Lallana som CAM..bytte dock ut Lallana mot Coutinho nu för Lallana kändes seg o klunsig.. SBC Can är riktigt bra som CM dock..komplett..
Gundogan ser vettig ut..Yaya också... fernandinho tror jag kan va ett billigt alt..bra overall stats...

SBC Can ser riktigt vass ut. Lite avis blev man allt nu

Ah, velar lite mellan Yaya o Gundogan men ogillar starkt Yayas low/high workrate så det lutar åt att testa Gundo. Känns som att många o bra löpningar i offensiven är viktigt för mig då jag inte har bemästrat skillmovesen öht än.
Citera
2017-01-26, 01:04
Medlem
Citat:
SBC Can ser riktigt vass ut. Lite avis blev man allt nu

Ah, velar lite mellan Yaya o Gundogan men ogillar starkt Yayas low/high workrate så det lutar åt att testa Gundo. Känns som att många o bra löpningar i offensiven är viktigt för mig då jag inte har bemästrat skillmovesen öht än.

går ju hybrida in nån spelare om man vill också
Citera
2017-01-26, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Hej på er! Två frågor. Börjar med den viktigaste.

Kan en spelare få högre än 100 på en egenskap med kemikort? Har Messi 98 rated. Känns dumt med deadeye om han inte kan få högre ändå. På skott har han 99 och passningar 97 sedan innan. Kanske hellre köra fysiken typ?

Vad faaaan betyder vinterupdateringsr???

Hallå?
Citera
2017-01-26, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Hallå?
99 är max..
vinteruppgraderingar är spelare som får nya kort som vart bättre irl än vad deras nuvarande kort har
Citera
2017-01-26, 01:26
Medlem
iMOTM Salah ute
Citera
2017-01-26, 01:36
Medlem
Citat:
går ju hybrida in nån spelare om man vill också

Definitivt ett alternativ!
Citera