2017-01-25, 22:51
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Vilka är dem? Har hittat tre du kanske vill hålla det hemligt?

Fem nu!

Har ställt frågan förr och fick ingen feedback, folk vill inte dela med sig utan något i utbyte. Så då kör jag samma race, håller på min information (och skryter sen ifall jag satt dem)
Citera
2017-01-25, 22:52
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Fem nu!

Har ställt frågan förr och fick ingen feedback, folk vill inte dela med sig utan något i utbyte. Så då kör jag samma race, håller på min information (och skryter sen ifall jag satt dem)

Varför säga A om du inte ska säga B
Citera
2017-01-25, 22:53
Medlem
Citat:
Fem nu!

Förstår dig får i så fall leta rätt på dem!
Citera
2017-01-25, 22:55
Medlem
Citat:
Fem nu!

Har 4 iaf ..ska snoka vidare
Citera
2017-01-25, 23:21
Medlem
kaakis avatar
Hallå !

Finns där någon som hade velat slänga ihop ett lag med de krav som gäller för Fut Champions kvalifikationen?
Ca 40k

Tack på förhand
Citera
2017-01-25, 23:50
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Varför säga A om du inte ska säga B

För att när jag försökt skapa diskussion om det tidigare har det varit stendött. När jag istället säger "jag vet några lag, utbyter gärna tips" så rasslar det till i inkorgen med PM. Funkade bättre helt enkelt (jag dömer ingen, förstår ifall folk inte vill dela sina bästa tips). Sen har jag lagt en del tid på research. Jag delar gärna den researchen med de som delar sina tips, typ m4sta, grahnen osv. De som däremot bara lurkar fick ingen gratislunch från mig denna gång
Citera
2017-01-25, 23:58
Medlem
fan va gött, Montoya investeringen ser ut att betala av sig.. köpta för 32-34k uppe på 38 nu...bör kliva över 40 strecket snart
Citera
2017-01-26, 00:04
Medlem
Köpte precis 4 st Trippier för 14K vardera och väntar på SBC challenges. Hoppas forumet leverar nu!
Citera
2017-01-26, 00:11
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Köpte precis 4 st Trippier för 14K vardera och väntar på SBC challenges. Hoppas forumet leverar nu!

Halva anledningen till investeringen försvann när det inte blev ngn Sbc Rooney. med det sagt kommer investeringen betala sig på sikt ändå men frågan är när.
Citera
2017-01-26, 00:11
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Citat:
Halva anledningen till investeringen försvann när det inte blev ngn Sbc Rooney. med det sagt kommer investeringen betala sig på sikt ändå men frågan är när.

Tror de kan bli till användning vid POTM men det är typ 2veckor kvar tills dess. Om det kommer en annan SBC som kräver IF-kort lär priset öka en del också. Har massor med IF köpta för 10-15k. Vet att alla lär bli värda minst 20k styck i framtiden, antingen pga SBC eller pga. att IF ökar med tiden.

Finns det någonring som säger att det kommer bli SBC pga. kinesiska nyåret eller är det rena gissningar?

Tips på någon IF att köpa som lär öka i pris från gårdagens TOTW?
Citera
2017-01-26, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Tror de kan bli till användning vid POTM men det är typ 2veckor kvar tills dess. Om det kommer en annan SBC som kräver IF-kort lär priset öka en del också. Har massor med IF köpta för 10-15k. Vet att alla lär bli värda minst 20k styck i framtiden, antingen pga SBC eller pga. att IF ökar med tiden.

Finns det någonring som säger att det kommer bli SBC pga. kinesiska nyåret eller är det rena gissningar?

Tips på någon IF att köpa som lär öka i pris från gårdagens TOTW?

Calhanoglu med Hunter på ser rätt snuskig ut..fortf rätt högt pris...Iborra tänkte jag först men helvete va dyr han var nu...
Telles och Germain känns som hyfsade investeringar när det blir helg...

EDIT: Lanzini ser bra ut också..kmr va under 20 under helgen
Citera
2017-01-26, 00:17
Medlem
Hej på er! Två frågor. Börjar med den viktigaste.

Kan en spelare få högre än 100 på en egenskap med kemikort? Har Messi 98 rated. Känns dumt med deadeye om han inte kan få högre ändå. På skott har han 99 och passningar 97 sedan innan. Kanske hellre köra fysiken typ?

Vad faaaan betyder vinterupdateringsr???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in