2017-01-25, 16:03
Medlem
EnLitenFryss avatar
Ingen Mustafi i TOTW!
Citera
2017-01-25, 16:03
Medlem
kyrgiakoss avatar
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/news/2017/team-of-the-week?sf52181419=1

Ingen Mustafi eller Sané i veckans lag. Priserna på dessa lär sjunka kraftigt igen
Citera
2017-01-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ingen Mustafi i TOTW!

hahaha sa ju att jag var tveksam blir och köpa på sig en hög nu, även Sane
Citera
2017-01-25, 16:08
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
hahaha sa ju att jag var tveksam blir och köpa på sig en hög nu, även Sane

Lite surt att gå miste om de 180k jag hade kunnat sälja för den enda jag har kvar. La ut den nu för 110k men tror inte den säljer, marknaden flödar med kort just nu. Borde lagt mig ännu lägre. Men men - återigen, en halv miljon förtjänst på detta kort, inte klaga.

Det fina med detta är att nu kommer Mustafi och Sane droppa till 40k på säg... måndag? Eftersom det är cuphelg räknas inte helgens matcher mot TOTW och priserna kommer dala. Bara köpa på sig. Tror jag satsar mer på Sane nu. Får spela ibland, målfarlig, direkt han gör mål sticker priset iväg till det dubbla vad som än händer. En guldgruva där. Ska köpa minst 10 st till nästa ligaomgång. Mustafi är jobbigare, lär ju knappast göra så många fler mål denna säsong även om han är given i Arsenal.
Citera
2017-01-25, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Lite surt att gå miste om de 180k jag hade kunnat sälja för den enda jag har kvar. La ut den nu för 110k men tror inte den säljer, marknaden flödar med kort just nu. Borde lagt mig ännu lägre. Men men - återigen, en halv miljon förtjänst på detta kort, inte klaga.

Det fina med detta är att nu kommer Mustafi och Sane droppa till 40k på säg... måndag? Eftersom det är cuphelg räknas inte helgens matcher mot TOTW och priserna kommer dala. Bara köpa på sig. Tror jag satsar mer på Sane nu. Får spela ibland, målfarlig, direkt han gör mål sticker priset iväg till det dubbla vad som än händer. En guldgruva där. Ska köpa minst 10 st till nästa ligaomgång. Mustafi är jobbigare, lär ju knappast göra så många fler mål denna säsong även om han är given i Arsenal.

skulle va för att han är ordinarie som gör att priset stiger sen...
Mustafi är redan nere på runt 75 så den lär inte sälja för 110
Citera
2017-01-25, 16:12
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
EA är helt fucking otroliga! Så underbara.. fick ett samtal nu av en snubbe som heter Tim G. Han påstår att glitchen inte finns, det är tydligen ett falskt rykte hahahah! Han säger att han ska fixa till en felsökning för det är fel på min internet enligt hnm.. jag försökte ställa honom mot väggen men han vägrade svara varför många har detta problem. Han ville inte gå in specifikt på problemet. Känns otroligt konstigt att de nekar att det är fel hos dem jävla hor EA
Helt sjukt..

Kommer Lacazette få upgrade? Står olika på olika sidor.

Blir att köpa massa IF från senaste TOTW. Har typ 40 IF-kort köpa för 10-15k.
Citera
2017-01-25, 16:12
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
skulle va för att han är ordinarie som gör att priset stiger sen...
Mustafi är redan nere på runt 75 så den lär inte sälja för 110

Ne, men det gör inte så mycket. Jag bara dundrade iväg den på chans och hoppades att någon triggerhappy jävel skulle slå till när den lågt långt under BIN på 59e minuten. Bidde inte så.
Citera
2017-01-25, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Vad är kontaktinformationen?

customerexperience@ea.com

Hittade det på eas hemsida
Citera
2017-01-25, 17:13
Avslutad
Ska man köpa IF trippier för om Kane får POTM award
Citera
2017-01-25, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katt93
Ska man köpa IF trippier för om Kane får POTM award

Japp, Kane/Alli, Rooney SBC eller Chinese New Year SBC i helgen.
Citera
2017-01-25, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Japp, Kane/Alli, Rooney SBC eller Chinese New Year SBC i helgen.

Det är ju klart att det inte blir Rooney SBC eftersom han får ett Hero-kort. Eller man vet ju aldrig med EA...
Citera
2017-01-25, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katt93
customerexperience@ea.com

Hittade det på eas hemsida

Tack. Vi borde väl alla bomba den mailen för att få dom att fixa glitchen? Asså jag låter mina motspelare göra ett mål ibland så de inte ska glitcha ut mig.. Så tragiskt tråkigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in