Citat:
Ursprungligen postat av
limpwald
Bra tugg mannen, stolt över dig. Jag känner igen mig i din sista paragraf där om liv och död, precis så för mig med. Jag är fortfarande inte direkt 'psykiskt' fri, jag tänker på det hela tiden och är besatt men jag håller mig ifrån det.
Kriga på!
Jag gick ochså runt halv år efter att slutet och grinat. Myrkrypningar varade flera månader, hjärnan påverkas ochså ganska negativ efter långtvarigt missbruk, så att man tror att det är något alvarligt fel och åker på onödiga undersökningar. Alltså stå ut är mitt tips. Sedan kommer du bara bli äcklad av tramadol eftersom du kommer bara i efterhand när du är
helt återställd förstå vilka skador det orsakar.
Och till er övriga skulle jag vilja säga att nej det är ingen "lek" opiat, jag har provat Oxy t ex och tyckte det var bara skit... Under julen drack jag 3-4 cocalliana flaskor utan att ens få abstinens.
Men tram tog nästan död på mig, hade inte morsan gömt skiten då, så skulle jag förmodligen vara död idag.
Det är bara följa användare här dom dör som flugor "farbror bla bla " eller vad han hette dog, användare Stone... Har inte skrivit sedan slutet av 2015 som var ganska flitig tramadol brukare (brukare inom parantes)