Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
16-09-05, 19:16
Bannlyst
Har för 1.30h sen tryckt 300mg tram. Tog en till efter ca 40 min och det har fortfarande inte hänt ett skit. Jag pysslar inte med det här i vanliga fall, men jag provade i Thailand för en jäkla massa år sen och då var det dunder mysigt. Fick tag på en karta nu i helgen och ville testa.
Men ääee.. Det här sög tamefan.
Citera
16-09-05, 23:35
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Dom du ... det är krut i dessa

grön gula Skopje alkaloid är lika bra som svenska om inte bättre.

av egen erfarenhet.

JAKA 80 finns det som heter och dom är blå vita kapslar från Serbien.

dom slår som dom ska men du måste käka mycket av dom vilket är inte bra kvalitet alls.

som sagt kör på dom.

Kan va jag som är lite outbildad i det här.
Men märket på dom jag menar verkar marknadsföra som JAKA 80 Alkaloid Skopje, är det två olika sorter eller va?
Citera
16-09-06, 01:18
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Influ2
Har du egen erfarenhet? 100 mg/dag är fullt tillräckligt om man käkat ett tag för att få abs och det är inget kul kan jag lova men en del klarar sig bra medan andra får abstinens från helvetet. Det skulle behövas 25 mg tabl för de som vill trappa ner, svårt att dela kapslar som det oftast är.
Ska fråga min läkare om det finns 25 mg tabletter eller kapslar, nån kanske vet?

Har ingen erfarenhet av just tram, men av smärtstillande, Och min erfarenhet är att det är bättre att klippa snabbt och må lite dåligt ett tag.

OBS! Detta rekommenderas naturligtvis inte vid bruk av benso och alkohol, abstinensen från dessa preparat kan vara dödlig.

Men när det gäller tram; om du verkligen vill bli fri - klipp tvärt.
Citera
16-09-06, 01:23
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpventilen
Inget schema, får inte genom läkaren 😏 men har inte tagit tram nu på 4 dagar, första 3 dagarna så hade jag feber och en helvetes ångest och allt därtill. Så fick jag löst lyrica på kvällen av dag 3 (igår) så tog jag lyrica idag och det gjorde väl det hela lite bättre

Jag förstår att det känns skönt att kunna lindra abstinens med andra preparat. Men det är en farlig väg att gå , plötsligt kan du vara beroende av det som skulle hjälpa dig av med ditt beroende (om du förstår hur jag menar?)

Jag är djupt engagerad i dessa frågor, och vill gärna veta hur det går för dig. Du kan pm:a när du vill.

Kram!
Citera
16-09-06, 12:35
Medlem
nån som vet vad som hände?

jag tog tramadol igår första gången på några år.

sen när jag hade börjat känna av tramadolen rökte jag weed också. sen efter ett tag känns det som jag ska svimma så jag får lägga mig ner i soffan samtidigt som det börjar svartna mer och mer men jag svimmar aldrig. då börjar jag bli nojjig och försöker andas djupa andetag.

så jag ligger där på soffan halvt avsvimmad(ser halvt svart ungefär) i ca 5-10 minuter samtidigt som det verkligen rinner svettdroppar på hela kroppen, kläderna blir typ blöt av svett. samt att jag hade onormalt låg/svag puls.

sen blir det bättre och jag börjar känna mig normal igen bortsett från att jag fortfarande var traddad.

någon som vet vad som hände? samma sak har hänt 2 gånger förut en gång på oxycotin och en på tradd har rökt cannabis samtidigt alla gånger fast jag har tagit tradd och oxy ca 50ggr totalt.
Citera
16-09-06, 12:54
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agggorius

sen när jag hade börjat känna av tramadolen rökte jag weed också. sen efter ett tag känns det som jag ska svimma så jag får lägga mig ner i soffan samtidigt som det börjar svartna mer och mer men jag svimmar aldrig. då börjar jag bli nojjig och försöker andas djupa andetag.

så jag ligger där på soffan halvt avsvimmad(ser halvt svart ungefär) i ca 5-10 minuter samtidigt som det verkligen rinner svettdroppar på hela kroppen, kläderna blir typ blöt av svett. samt att jag hade onormalt låg/svag puls.

sen blir det bättre och jag börjar känna mig normal igen bortsett från att jag fortfarande var traddad.

någon som vet vad som hände? samma sak har hänt 2 gånger förut en gång på oxycotin och en på tradd har rökt cannabis samtidigt alla gånger fast jag har tagit tradd och oxy ca 50ggr totalt.

Väldigt lätt hänt på tram o weed för första gången. Underbar kombi, hur mycket tog du?
Weed boostar trammet, du skulle ha inväntat trammet först innan holken. Ruset tar Max 1h att komma fram beroende på trammet man har
Mvh
Citera
16-09-06, 13:09
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agggorius

Du fick nog blodsockerfall under ett tramadol rus, för jag är väldigt tveksam att det har något att göra med kombinationen tramadol + weed. Jag har upplevt samma sak några gånger fast då endast på cannabis.
Citera
16-09-06, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Kan va jag som är lite outbildad i det här.
Men märket på dom jag menar verkar marknadsföra som JAKA 80 Alkaloid Skopje, är det två olika sorter eller va?

måste vara fel på sidan eller dom som ligger bakom, för JAKA80 tillverkar BARA blå vita kapslar medans Makedonien så är det Alkaloid som tillverkar Grön gula 50mg tram.

två helt olika länder.
Citera
16-09-06, 13:19
Medlem
Citat:
måste vara fel på sidan eller dom som ligger bakom, för JAKA80 tillverkar BARA blå vita kapslar medans Makedonien så är det Alkaloid som tillverkar Grön gula 50mg tram.

två helt olika tramadol märken.

EDIT : sidan kanske säljer båda märken?
Citera
16-09-06, 15:03
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
EDIT : sidan kanske säljer båda märken?

Okej, jag fick vit blåa tram iaf, från en välkänd shop.
Citera
16-09-06, 16:43
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Dom du ... det är krut i dessa

grön gula Skopje alkaloid är lika bra som svenska om inte bättre.

av egen erfarenhet.

JAKA 80 finns det som heter och dom är blå vita kapslar från Serbien.

dom slår som dom ska men du måste käka mycket av dom vilket är inte bra kvalitet alls.

som sagt kör på dom.

Hur mycket måste man käka av dom blå vita då?
Jämfört med dom grön gula?
Citera
16-09-06, 20:35
Medlem
Köper opiater och opioider ytters sällan av uppenbara skäl, hur som så fick jag tag på lite tramadol i helgen som var, tog 300 mg o jävlar va driftig jag blev (tjack kan slänga sig i väggen) allt jag påbörjade slutförde jag, fan så fin städat jag fick ser riktigt fräscht ut till och med. Tog lite till sen satt jag i soffan o nickade till i några timmar. Istället för måndagsångest på kneget så var allt tip top för att man inte slösat bort tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in