2017-01-24, 08:13
Medlem
EnLitenFryss avatar
Att Sanchez blir ST efter Winter Upgrades känns troligt oavsett videons riktighet, eftersom hans IF-kort är ST allihopa. Frågan är vad det innebär för hans LW-NIF. Jag har spelat med honom och tycker han är klockren som LW. Snabb, teknisk, riktigt bra högerfot att vika in och skjuta med. Men frågan är - vill folk hellre ha Sanchez som striker än LW? Ligger på 80k nu, frågan är om det ökar eller minskar när han blir ST.
Citera
2017-01-24, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acmilan87
Man skulle vilja sätta en kula i dem som utnyttjar glitchen. Fy fan vad irriterande. Vänder matchen så tar nollorna tillfället i akt. Någon som vet om det fungerar som någon skrev med att inte gå till startmenyn?

Ja det fungerar. Så länge ni inte rör PS-knappen eller share-knappen när ni väl ha startat FIFA så kommer ni att få vinsten även när din motståndare försöker använda glitchen. Sen att EA inte har fixat detta problem redan är horribelt men detta är iaf en sak som fungerar under tiden.
Citera
2017-01-24, 08:43
Medlem
Vurte3Ns avatar
Icardis TIF, hur gör ni? Går för stadiga 90-95 K på PS4. Har 4 stycken för jag köpt för 65K.

Är ej med på de här med uppdateringarna, ni som sitter med samma kort, säljer ni?
Citera
2017-01-24, 08:53
Medlem
Gikts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
Ja det fungerar. Så länge ni inte rör PS-knappen eller share-knappen när ni väl ha startat FIFA så kommer ni att få vinsten även när din motståndare försöker använda glitchen. Sen att EA inte har fixat detta problem redan är horribelt men detta är iaf en sak som fungerar under tiden.

Vadå så när idioten glitchar ska man göra vad?? Fattar inte
Citera
2017-01-24, 09:01
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Icardis TIF, hur gör ni? Går för stadiga 90-95 K på PS4. Har 4 stycken för jag köpt för 65K.

Är ej med på de här med uppdateringarna, ni som sitter med samma kort, säljer ni?

Sålde 2/4 igår för vinst med 15k per kort. Håller i de sista två än så länge ifall det sker ytterligare stigning eller om det blir en upgrade. Kommer bli vinst hur jag än gör, så jag är inte stressad. Även om upgrade uteblir lär inte kortet droppa särskilt mycket, det är ett riktigt bra kort.
Citera
2017-01-24, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gikt

När du har startat Fifa så tryck inte på Ps-knappen eller på share. Om du råkar göra det så får du starta om Fifa från början. Har du inte tryckt på ps-knappen så kommer du få vinst istället för förlust vid glitchen.
Citera
2017-01-24, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gikt

Du ska inte göra någonting utan om han pausar och och ska försöka glitcha sig ur matchen så kommer du att få vinsten ändå. Men låt säga att du inför match har tryckt på PS-knappen för att kolla batteriet i dosan tex och sen går tillbaka till spelet, då kommer du att åka på en förlust om han glitchar.

Så helt enkelt, starta FIFA och rör aldrig PS-knappen
Citera
2017-01-24, 09:57
Medlem
vad är det för glitch folk snackar om fattar inte?
Citera
2017-01-24, 10:00
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PSYK1i
vad är det för glitch folk snackar om fattar inte?

Pröva läs ett par sidor tillbaka i tråden?
Citera
2017-01-24, 10:41
Medlem
Bergatroll1s avatar
Själv så kommer jag nu att fråga om antingen ersättning i form av coins för min förlorade draft eller 700kr tillbaka för spelet. Det är inte acceptabelt nånstans detta.

Dessutom testade jag att göra som BorasLegend sa, att inte gå till PS meny efter man startat FIFA, men det hjälpte ändå inte i detta fallet.

Edit, kan tilläggas att detta verkar ha skett i menyen innan matchen när lagen visas upp, men vet inte om de utgör någon skillnad
Senast redigerad av Bergatroll1 2017-01-24 kl. 10:44.
Citera
2017-01-24, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergatroll1
Själv så kommer jag nu att fråga om antingen ersättning i form av coins för min förlorade draft eller 700kr tillbaka för spelet. Det är inte acceptabelt nånstans detta.

Dessutom testade jag att göra som BorasLegend sa, att inte gå till PS meny efter man startat FIFA, men det hjälpte ändå inte i detta fallet.

Edit, kan tilläggas att detta verkar ha skett i menyen innan matchen när lagen visas upp, men vet inte om de utgör någon skillnad

Jag tvivlar starkt på att dom kommer börja skicka ut massa coins osv.. det står garanterat något någonstans i något avtal man godkänt att om fel som inträffar i spelet blablabla.. dom har garanterat ryggen fri..
Citera
2017-01-24, 11:24
Medlem
grejen e den i detta fall, att det är ju en glitch som användarna själva har tagit fram, bara å glömma ersättning för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in