2016-10-20, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Du anar inte hur avundsjuk jag är själv kommer jag inte längre än tredje matchen där torskar jag nästan alltid med 1-0
jag fular mig och parkerar bussen om jag leder, brukar fungera, o ge inte upp!
Citera
2016-10-20, 16:12
Medlem
Aritzos avatar
Hur fan autobuyar folk?

Jag söker på speciell spelare till bra pris, de hinner va uppe i några sekunder så är de redan köpta.

Hur gör man?
Citera
2016-10-20, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Hur fan autobuyar folk?

Jag söker på speciell spelare till bra pris, de hinner va uppe i några sekunder så är de redan köpta.

Hur gör man?
Några sekunder är alldeles för lång tid om du vill ha en chans. Du är inte direkt ensam om att spamma sönder på de flesta spelarna och de som gör det är mycket snabbare än "några sekunder". Att kunna köpa under 0,5 sek är inte särskilt svårt när du får in rytmen
Citera
2016-10-20, 16:21
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Några sekunder är alldeles för långt tid om du vill ha en chans. Du är inte direkt ensam om att spamma sönder på de flesta spelarna och de som gör det är mycket snabbare än "några sekunder". Att kunna köpa under 0,5 sek är inte särskilt svårt när du får in rytmen

Nej men folk använder program som köper direkt, jag hinner fan knappt trycka X så är han såld.

Edit: Bara för det så hann jag precis, men det blev inte den summan som jag tänkte..
Citera
2016-10-20, 16:23
Medlem
Citat:
Nej men folk använder program som köper direkt, jag hinner fan knappt trycka X så är han såld.
Autobuyers i sig lär inte heller vara särskilt effektiva, med tanke på att du inte kan söka särskilt länge innan du blir temp bannad från marknaden. Som sagt, om man får in rytmen så går det snabbt att köpa någon. Sniping är nog den vanligaste formen av trading, så du kan som sagt räkna med konkurrens från riktiga personer också.
Citera
2016-10-20, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heureux
Vad ändrade de egentligen i senaste patchen? Känns som pace är op igen.

Tycker raka motsatsen! Spelet flyter mycket bättre nu och Zlatan är sinnessjukt bra!

Ingen delay längre och det går att dribbla igen!

För er med ~800k kan jag rekommendera det här laget! Perfekt balanserat!

http://www.futhead.com/17/squads/1451280/
Citera
2016-10-20, 16:37
Medlem
Aritzos avatar
Här är min B/C lag typ, packade Götze, Coman, Thiago, Rafinha sen tänkte jag att jag kan köpa ett lag runt om dom och det blev ganska bra.

http://www.futhead.com/17/squads/1451331/

Har dock svårt med 4-3-3, jag är mer tajta ytor snabba passningar. Det går för fan inte att dribbla på det här spelet. Tips på hur man kör 4-3-3 med det här laget?

Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Autobuyers i sig lär inte heller vara särskilt effektiva, med tanke på att du inte kan söka särskilt länge innan du blir temp bannad från marknaden. Som sagt, om man får in rytmen så går det snabbt att köpa någon. Sniping är nog den vanligaste formen av trading, så du kan som sagt räkna med konkurrens från riktiga personer också.

Aha så man blir bannad efter ha kört autobuyer?
Det kanske är trots allt vanliga människor jag tävlar mot om korten?
Citera
2016-10-20, 16:40
Medlem
Bästa costum tactics någon.........
Citera
2016-10-20, 16:46
Medlem
Citat:

Aha så man blir bannad efter ha kört autobuyer?
Det kanske är trots allt vanliga människor jag tävlar mot om korten?
Bannade lär de bli tillslut ja, men det jag syftade på var en temporär transferban som man kan få helt random om man söker lite för snabbt. Har själv blivit transferbannad ett antal gånger, och tiden det tar innan man blir det kan vara allt ifrån ett par minuter till en timme. Troligtvis så är det andra personer du slåss mot, men en del autobuyers finns det också
Citera
2016-10-20, 16:52
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Bästa costum tactics någon.........
Olika för alla. Ska ärligt säga att jag är osäker på att dom ens gör någon skillnad. Har ändrat dom från i princip fullt till inget och laget beter sig precis likadant.

Patchen har pajat mig. Många spelare har blivit oanvändbara sedan patchen kom ut. Martial och Smalling är bra exempel på att gå från gudagåvor till att vara tionde i ledet på sin position, om ens det. Övertydligt på Martial.
Citera
2016-10-20, 17:00
Medlem
Fyfan vilket äckligt lagg det är på FUT champions
Citera
2016-10-20, 18:35
Medlem
waikikiis avatar
Kommit fram till att jag spelar bättre med två stirkers, men vet inte riktigt vad.. Börjar blir lack här då jag är på väg att bränna kvalet igen.

http://www.futhead.com/17/squads/1455198/

Vad tror ni? Vill ju inkludera giovinco.

e: Har redan den italienska biten, och efter försäljning kanske 250k att röra mig på, välkomnnar kreativa förslag enormt just nu!
Senast redigerad av waikikii 2016-10-20 kl. 19:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in