Citat:
Ursprungligen postat av
knullJesus
Men ni är ju fan läskiga.
Bu!
Citat:
Ursprungligen postat av
knullJesus
Det är klart att det var en lögn även om han nu trycker på för att han menade någonting annat som inte är en rimlig tolkning av det han sa. Det som gör det tydligt att fanboysen i den här tråden inte närmar sig frågeställningen på ett förutsättningslöst sätt är att ni i början av tråden var helt tvärsäkra på att bilderna var förfalskade, trots att man enkelt kunde kontrollera att så inte var fallet om man ville.
Vadå "Ni" jag var inte ens med i början av tråden, än mindre har jag hävdat att fotona skulle vara fake!
Spicer sa ju att det var det största bevittnandet av en Inaguration totalt sett, han inkluderade både dem på plats och de framför TV-apparaterna, YouTube och what not.
Citat:
Ursprungligen postat av
knullJesus
Det är fan skrämmande att ni inte kan släppa det här.
Men det är ju för fan MEDIA som inte kan släppa det. Det är DE som väljer agendan, tablån, utbudet, debatten. Varken, du, jag, Trump eller Spicer kan styra vad media ska skriva om. Media har hakat upp sig på detta och lägger nästan allt sitt krut på detta. Du har rätt i att man ska släppa det, men det är MEDIA som ska släppa det.
Sluta låta dig sked-matas av MSM. Det är ovärdigt en FB:are.