Jag har nu sett sean spicers senaste PK och jag måste säga att media är så jävla fulla av dom själva så det bara skriker om det.
Allt handlar om en misstolkning. Sean Spicer sa under lördagen att människorna på plats och människorna som följde spektaklet på tv/internet
tillsammans innebar att det var den största installationen av en president någonsin. Sean Spicer har alltså ALDRIG sagt att trump hade rekord i människor på plats i DC, utan att det totala antalet människor som såg på installationen var störst. Ljugmedia har alltså bara feltolkat det han sade.
Så idiot media följer annan idiot media och denna jävla missförstånds FAKENEWS från mediernas sida sprider som en löpeld. DN har fortfarande kvar på första sidan högst upp att Trump & CO ljuger och att dom är i princip som nazister.
Ett tips till alla ni som köper FAKENEWS, ta en titt på den senaste presskonferensen som hölls idag. Sean Spicer förklarar på ett bra och tydligt sätt vad som har hänt.
Jag själv var väldigt skeptisk när jag såg bilderna för ett par dagar sedan, och hörde från media att Sean Spicer hade sagt att det var mer folk där än under obama. Jag tänkte vilken jävla idiot som hittar på sådana uppenbara lögner. Ack så fel jag hade. Jag som själv är och har varit väldigt kritisk till medierna köpte alltså deras påhitt.
Men efter att ha kollat upp allt som har hänt så är det i vanlig ordning bara FAKENEWS i farten igen. Och inte fan kommer dom revidera detta och be om förlåtelse eller skriva en förklaring. Nu har det ankrat sig fast hos alla svenskar och alla lättlurade idioter runt om i världen att trump hittar på sin egen fakta och att dom bara ljuger.
Blir fan riktigt, riktigt förbannad på medierna, på allvar alltså. Sådan jävla svartmålning och hittepå är skandalöst.