GM säger nu upp 2000 arbetare i Lordstown och Lansing. I mars väntas GM säga upp 1300 arbetare i Detroit.
Samtidigt säger Trump att han fått GM att skapa 2000 nya jobb i USA. Självklart säger han ingenting om nedskärningarna.
Detta är bara början. Han visar företagen att han menar allvar. Jag är helt övertygad om att innan Donald Trumps 8 år som president är slut, så kommer Apple tillverka mobiler i USA.
Outsourcing är inte ett naturfenomen som inte går att ändra på.
GM säger nu upp 2000 arbetare i Lordstown och Lansing. I mars väntas GM säga upp 1300 arbetare i Detroit.
Samtidigt säger Trump att han fått GM att skapa 2000 nya jobb i USA. Självklart säger han ingenting om nedskärningarna.
Under Obama 8år, så har det blivit ~15 miljoner nya jobb.
Så hur kan en Trump som inte ens är insvuren än som president, ha skapat mer än dessa ~15miljoner jobb än nuvarande President Obama gjort?
Under Obama 8år, så har det blivit ~15 miljoner nya jobb.
Så hur kan en Trump som inte ens är insvuren än som president, ha skapat mer än dessa ~15miljoner jobb än nuvarande President Obama gjort?
Så vem har rökt på?
Vem har påstått att Trump har skapat mer jobb än 15 milj? Du skrev att Trump inte "skapat" några arbeten alls. Vilket uppenbart är fel. Det har han gjort. Dessutom har han inte ens svurits in som president, så kanske du kan ge killen en chans först, även om jag vet att du vill att han misslyckas.
Snicksnack. Du ogillar bara hennes idéer. Betsy DeVos är en akademiskt utbildad affärskvinna och har dessutom sunda visioner för utbildningssystemet.
Det är den här religiösa, helt utan kontakt med belägg eller verklighet, tron på högeretablissemanget som aldrig kommer gå att rås på!
Tom. politiker och människor ute på högerkanten känner sig tvungna att erkänna att DeVos är helt inkompetent och bara sitter där hon sitter därför att hon betalat för posten.
Men eftersom Dear Leader har utsett henne så måste hon (trots den totala bristen på erfarenhet inom offentlig verksamhet eller lärande) vara skolväsendets utvalde frälsare, en renässansmänniska av himmelskt ursprung i allt vad gäller pedagogik och akademi!
The Donald Trump that conservatives voted for is an entirely fictitious person they invented in their minds.
Rhonda Pearce, homemaker in North Carolina, most admires that Trump is always willing to admit he was wrong after he misspeaks.
Tyrus and Ashley Cobb, of Indiana, like that Trump is a man of faith who will bring Godliness back.
Rick Gardner, a Christian minister in Arizona, says he most likes Trump's honesty - "truly a man of his word" - and his selflessness.
Dennis Poer, painter in Illinois, says tomorrow is the "greatest event in American history." He loves Trump's honesty.
Jag måste dock säga att jag gillar den där fiktive Donald som bara existerar i väljarnas egna projicering!
Han känns igen liksom...
Faktum är att det närmast är Obama de pratar om, men han är ju den store satan (åtminstone fram tills nästa framgångsrika demokratiska kandidat dyker upp) så det skulle bli jihad om detta påpekas!
Hans tal verkade helt oförberett och höll sig på högstadienivå utan något konkret innehåll. Jämfört med Obamas tal var det patetiskt och pinsamt. Jag kan inte förstå vad hans anhängare ser hos denne man; en burdus outbildad tölp utan någon stil eller finess. Gud hjälpe USA....och världen.
Hans tal verkade helt oförberett och höll sig på högstadienivå utan något konkret innehåll. Jämfört med Obamas tal var det patetiskt och pinsamt. Jag kan inte förstå vad hans anhängare ser hos denne man; en burdus outbildad tölp utan någon stil eller finess. Gud hjälpe USA....och världen.
LoL han talade till folk på en konsert.
I morgon är hans riktiga tal. Hade Trump talat som Jeb Bush hade han aldrig blivit vald. Det folk äskade med honom var att han talade som vid frukostbordet.
I morgon är hans riktiga tal. Hade Trump talat som Jeb Bush hade han aldrig blivit vald. Det folk äskade med honom var att han talade som vid frukostbordet.
Frågar du någon vad Obama pratade om då kommer ingen att veta.
Därför Trump upprepar saker hela tiden när han talar och håller det väldigt simpelt.
Finns många intervjuer med hans supportrar och väljare som upprepar exakt det Trump sagt under sina val. Exakt det man vill som ledare att folket går mot dig och inte du mot folket.
Trump vet vad han gör hur tror du han överlevt 30 år i rampljuset.