Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-13, 13:16
  #697
Medlem
Hahahaah, världens ångesttråd alltså...

Vet seriöst inte ens vart jag ska börja men, jag har för många benzohistorier på lager.

Vet inte vart jag ska börja, men kör på en som är ganska psykosig men ändå fett rolig.

För många år sen gick jag på väldigt mycket tjack och var ganska nedpundad och jävlig, hade varit vaken i över en vecka och var fett undernärd, uttorkad och väldigt snurrig (hade börjat få hallisar osv), jag och en polare var hos en snubbe som bjöd oss på benz. Vi hade allmänt roligt och var helt väcka när han som bjöd oss fick för sig att nån hade snott hans benzo, eller så hade vi käkat upp alla. Han var i alla fall tvärsäker på det första alternativet och började muddra mig och klädde av mig naken och sånt, varvid jag lackar ur och drar därifrån när jag blivit rentvådd.
Här börjar det mest urflippade.
Jag hade inte riktigt någon koll alls på vart fan jag befann mig (trots att jag kan min hemstad utan och innan i princip) och allt jag kunde tänka på var hur fan jag skulle hämnas. Det bör tilläggas att den här snubben brukar sälja ganska mycket knark så jag fick för mig att han garanterat hade stashat en massa nånstans i närheten. Med det sagt började jag skrida min plan till verket. Jag ska hitta hans stash och robba han på riktigt, den jäveln alltså.
Så jag, av någon lustig anledning, går rakt in i skogen med en sopsäck. Och jag svär på gud, den här snubben har stashat grejjer överallt så jag tar en sopsäck och hiver i allt jag hittar och tänker att jag kommer bli rik som fan på det här. Så går det din fitta, det här är karma, tänkte jag. Jag är inte nöjd förrän jag fyllt hela sopsäcken med hans stash.
Sagt och gjort så hade jag fyllt hela sopsäcken på jävligt kort tid. Reflekterade inte alls över det, utan mitt nästa bekymmer blev hur fan jag skulle ta mig ut ur skogen, jag svär, jag gick och jag gick tills jag gav upp hoppet. Sen satte jag mig ner helt förtvivlad och visste inte hur fan jag skulle komma hem, så jag fortsatte gå och gå. När jag väl kom ut ur skogen och kunde lokalisera mig så hade jag varit borta i 2!! dygn och bara vandrat omkring i cirklar
Hursomhelst, så träffar jag en helt random person och frågade om jag kunde få låna hans telefon. Än idag fattar jag inte hur han kunde låna ut den till en person som kommer med helt smutsiga kläder (hade krypit i lera och haft mig i skogen, förstört mina nya nike's bl.a.), spruckna läppar pga av hur uttorkad jag var och garanterat helt kolsvarta ögon som går omkring med en sopsäck. Snällt gjort i alla fall.
Så jag ringde farsan, allmänt nöjd för att jag hade lyckats med mitt uppdrag (för mig kändes det som alldeles nyss jag blev muddrad och jag var fortfarande lack på snubben som anklagat mig, oskyldig som jag var) och bad han komma och hämta mig.
Han kom och hämta mig och kollade bara på mig under bilfärden (fattade inte riktigt varför han var så tyst men jag förstår i efterhand att jag måste ha sett förjävlig ut) så skjutade han hem mig.
När jag väl kommer hem så upptäcker jag att jag olyckligtvis blivit av med min nyckel... förbannat tänker jag, så jag går till en polare som bodde granne med mig och hänger där ett tag, visar stolt upp allt knark jag har snott och förklarar att han förtjänade det helt enkelt. Frågar om dom vill ha lite men dom säger att det är lugnt. Jaja, skyll er själv då tänkte jag... idioter.
Tillslut så ringer jag till NVS och säger att jag har låst ut mig och dom måste komma och låsa upp min lägenhet, väl värt 900spänn att äntligen få komma hem.
Jag häller ut allt stash i mitt badkar och ser hur mycket det faktiskt var och tänker fyfan vad jag kommer må bra några månader nu sen tar jag en bong och tvärdäckar i min soffa.

När jag väl vaknar kollar jag mig själv i spegeln och ser hur jävla förstörd jag ser ut och har feta minnesluckor, vet inte riktigt vad jag har sysslat med. Ska precis ta en dusch när jag upptäcker att jag har halva badkaret full av stenar, mossa, kvistar och annan skit och då går allting upp för mig och minnesbilderna kommer sakta tillbaks... fyfan, mådde inte bra den dagen kan jag säga.

Men såhär i efterhand, flera år senare, är det ganska roligt!
__________________
Senast redigerad av RasmusL 2017-01-13 kl. 13:27.
Citera
2017-01-15, 10:11
  #698
Medlem
Citat:
Vet inte vart jag ska börja, men kör på en som är ganska psykosig men ändå fett rolig.
Du borde dra fler
Citera
2017-01-18, 11:42
  #699
Medlem
Ångest tråden nummer 1 men även sköna garv. Först och främst listan kan göras väldigt lång. Många mörka saker rånat kompisar, blivit lobbad flera gånger, köpt saker för dyra pengar en fransk bulldog blandannat för 16 tusen till min tjej. Slagits med brudens farsa på julafton finsk släkt höll på att bli skjuten av hans bror med hans jakt gevär under bråket. En annan sjuk historia var när jag hade tagit kokain i 2 dagar och skulle komma ner så kasta i mig 3 stycken xanor och 3 stilnoct men somnade aldrig så fick ett lyckorus. Fick för mig att gå ner till stadens kärna bodde hos min pappa då så han såg att jag var helt väck. Fick det där CP ruset man bara kan få av stilnoct. Där nere i staden var det ett sånt därnt tivoli resande och fick för mig att jag skulle vinna på chocklad hjulet. Tänk er en flöddrad tatuerad 22 åring bland barnen vid chocklad hjulet måste sätt helt sjukt ut. Det slutar inte där vann aldrig så sprang in i båset och tog en chocklad kaka den stora varpå romen hugger mig med en fällkniv på hakan. Gick omkring nerblodad som fan och försökte ta mig in på alla uteservingar som strängt sa NEJ. Gick hem efter det och vaknade dagen efter. Blod ångest låg kokain som farsan hitta i rummet och i trapphuset där han bodde låg det massa marabou kakor och pasta lådor. Fick inte bo kvar efter det. Jobbar och studerar har tjej och är drogfri nu eller ja äter utskriven sobril mot ångest ibland men saknar inte benzo urspårningar. Mvh Samson
Citera
2017-01-18, 12:53
  #700
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsonbiceps91
Ångest tråden nummer 1 men även sköna garv. Först och främst listan kan göras väldigt lång. Många mörka saker rånat kompisar, blivit lobbad flera gånger, köpt saker för dyra pengar en fransk bulldog blandannat för 16 tusen till min tjej. Slagits med brudens farsa på julafton finsk släkt höll på att bli skjuten av hans bror med hans jakt gevär under bråket. En annan sjuk historia var när jag hade tagit kokain i 2 dagar och skulle komma ner så kasta i mig 3 stycken xanor och 3 stilnoct men somnade aldrig så fick ett lyckorus. Fick för mig att gå ner till stadens kärna bodde hos min pappa då så han såg att jag var helt väck. Fick det där CP ruset man bara kan få av stilnoct. Där nere i staden var det ett sånt därnt tivoli resande och fick för mig att jag skulle vinna på chocklad hjulet. Tänk er en flöddrad tatuerad 22 åring bland barnen vid chocklad hjulet måste sätt helt sjukt ut. Det slutar inte där vann aldrig så sprang in i båset och tog en chocklad kaka den stora varpå romen hugger mig med en fällkniv på hakan. Gick omkring nerblodad som fan och försökte ta mig in på alla uteservingar som strängt sa NEJ. Gick hem efter det och vaknade dagen efter. Blod ångest låg kokain som farsan hitta i rummet och i trapphuset där han bodde låg det massa marabou kakor och pasta lådor. Fick inte bo kvar efter det. Jobbar och studerar har tjej och är drogfri nu eller ja äter utskriven sobril mot ångest ibland men saknar inte benzo urspårningar. Mvh Samson
Fast kan du inte sakna att spåra ens lite?

När jag tagit pauser från bensot saknar jag det som fan.

Det är bara ångesten om man gjort nåt dåligt som skadat nån annan man mår dåligt. De gånger jag blivit omhändertagen har jag typ inte ens ångrat mig. Eller när man skämmer ut sig bland folk eller i skolan tex, det är litr jobbigt. Men när man är med polarna som också flöddrar, finns det inget härligare än att först kröka järnet, kanske dra lite tjack eller kola vem vet, sen ta massa benso och bara dra ut och hitta på massa dum skit. (Brukar oftast göra detta på natten och i en förort till sthlm med mycket villor osv med välbärgade familjer för att minimera risken att det ska gå åt skogen)
Det brukar gå åt helvete när man gör det i stan. Slutar alltid med nån överdos, nåt slagsmål, min polare blev häktad för brott mot knivlagen och brott mot vapenlagen. Och han hade inte ens skjutit luftgevär innan. Han hade tydligen skjutit sina hallucinationer med pistolliknande föremål eller nåt sånt, och slagit hans (också sönderflöddrade) bensokran med kniv över armen, tänk som man slår ett svärd liksom, hade blivit ganska djupt sår, nu köper vi inte benso av han igen
Dock när man blir lite mer rutinerad på flödder lär man sig inte bli lika dum i huvet nät man är väck. Men balansen är det svårt att göra nåt åt. Den starkaste euforin jag upplevt har varit på benso och heroin, MYCKET benso och heroin*. Kan tänka tillbaka dit och le och verkligen få livskraft, nu med självmordstankar kan det hjälpa att tänka på det minnet, helt oslagbart
Citera
2017-02-04, 01:56
  #701
Medlem
Den här tråden mildrar alltid min ångest.

Stilnoct...The Devil In I.
Citera
2017-02-05, 22:11
  #702
Medlem
ligermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failuretoexist
Den här tråden mildrar alltid min ångest.

Stilnoct...The Devil In I.

Noll tolerans. 4 xanor + 4 starköl = tände en gås inne vid jackvegasen. En gubbe på 75 år säger "du kan inte röka här inne...förresten vad är det du röker?" Jag svarar att det är gräs o han säger "ååh spännande" varpå vi går ut o röker ner oss. Därefter börjar en kille knuffa på mig o jag slår han ett slag på hakan o han blir medvetslös. Jag går in för att mata in mer hundringar i jacken, vaknar sen hos en tjejkompis som tydligen hade varit med under slutet av kvällen utan att jag mindes.
Citera
2017-02-06, 03:24
  #703
Medlem
Detta är långt ifrån sjukhetsgraden av andras saker de gjort på benso, men har knappt någon historia med användning av benso så har inte så mycket att komma med. Men tycker ändå det är rätt roligt och vill dela med mig av min första benso-upplevelse:

Det var första gången jag testade någon benso och benson ifråga är flunitrazolamen, de bra tabbarna som fanns i början när de lanserades. Tog en 0,25mg och började känna effekt rätt snabbt. Hade varit en dag fylld med alltför mycket elände, ångest, panikattacker m.m. så jag fick ju en väldigt skön känsla när de kickade på. Fy satan vad go, glad och mysig jag blev, nu måste jag berätta för flashback vilken underbar substans detta är tänkte jag!

Påbörjade en lång utvärdering av substansen, men effekten stegrade och stegrade så det blev svårare och svårare att skriva vidare på utvärderingen. Men jag kämpade, jag var så överlycklig över hur bra jag kände mig och ni var tvungna att få veta. Satt på balkongen och rökte under hela tiden som jag skrev inlägget och passerade vad jag fick fram till 2,5 timmar i efterhand innan jag tvärdäckade och framåt ner för stolen och faceplantade på balkonggolvet.

När jag vaknade nästa dag och läste vad jag hade skrivit så kunde jag verkligen inte förstå ett endaste dugg av vad jag hade skrivit

Garvade ihjäl mig och blev ännu mer förälskad i substansen och sen fastnade man
__________________
Senast redigerad av Beezz 2017-02-06 kl. 03:27.
Citera
2017-02-06, 22:33
  #704
Avstängd
NoFeelingss avatar
Jag skrev ett inlägg för ett tag sedan men det blev raderat det finns Mod som vill mig väl.
Det är ingen tävling jag säger bara så här det kom 3 patruller innan dom vågade gå in i lägenheten.

Jag blev släppt för jag är sjuk och överfördes till psyket samma natt. Nu har det gått 11år ...

När blev jag släppt från Psyket på den tiden så hade dom bara en läkare 3 dagar i veckan så jag blev nog helt släppt på måndagen.
Helvete inte en grej var i min läg var hel, på den tiden så var det inte så poppis att tända på och inget man tänkte på. Som TUR var!

Det var ganska enkelt att flytta och den kommunen jag bodde i gav mig flyttbidrag dom ville slippa mig. Pinsamt

Nu är jag en mönster medborgare på riktigt med rätt medicin och massor år äldre.
Citera
2017-02-06, 22:51
  #705
Avstängd
NoFeelingss avatar
Detta är kanske utom tävlan/ verkligheten? Ok jag kände en Hen som körde kniven i en person och hen fick 18 månader.
Det komiska är att personen frågade morgonen efter nu måste lobben vara slut 6 tim?

Nej du är anhållen för mordförsök Hen minndes inte ett skit BEnZO + Sprit.
Citera
2017-02-06, 22:58
  #706
Medlem
NaCC.s avatar
Åkt ända till fruängens tunnelbanestation och hotat med att slå ner en blatte om jag inte fick de pengar han var skyldig mig. Hade aldrig sett snubben f.ö.
Citera
2017-02-13, 23:46
  #707
Medlem
Fyfan vad folk har gjort sjuka saker på dessa preparat. Jag själv har inget att bidra med mer än att jag vaknat upp efter en vecka med totalt mörker utan ett minne på hela veckan. Gjorde säkert något dumt, men inget som jag vet om vilket både var skönt samtidigt som jag fick ångest av att inte veta vad jag gjort under en veckas tid.

Det är farligt att ha stora mängder hemma
Citera
2017-02-14, 00:08
  #708
Medlem
Har inte gjort så mycket skumma grejer på benzo men har ett par stycken:

Satt och käkade middag med päronen och känner mig lite trött så bestämmer mig för att gå och lägga mig å slänger då i mig ett par st stilnoct. Efter ungefär en kvart så kickar effekten till och jag får för mig att springa ner till päronen och börjar svamla och flumma runt å är helt borta! Så morsan flippar ur och kör mig in till beroendeakuten i ilska och jag somnar i bilen, när jag väl är framme är jag spiknykter och övertalar läkaren att jag inte alls tagit något och mår hur bra som helst så morsan kör hem mig igen i ilska.

En gång satt jag och funderade över allt snack om att man tydligen skulle göra helt sjuka saker på benzo vilket jag aldrig upplevt så bestämmer mig för att testa hur jag skulle uppföra mig på under benzo påverkan mitt på ett torg. Tar tunnelbanan till Brommaplan för att handla och slänger i mig en näve men märker ingen effekt förutom att jag helt tappar mitt balans sinne och ramlar rakt ner på huvudet typ 6 gånger medan jag försöker ta mig hem..lätt hjärnskakning.

Vakna upp på soffan hos min far när morsan kommer inrusandes skrikandes och berättar att hon hittat mina piller och att hon slängt dem i en soptunna! Efterbenzad som jag är rusar jag ut i panik eftersom att jag inte hade några andra droger ner till tunnelbanan i bara jeans och river ner soptunnan för att hitta påsen..skamligt går jag tillbaka när jag insett vad jag gjort..

Usch vad mina föräldrar har behövt stå ut med :/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback