Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-14, 21:24
  #709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artorius
Har inte gjort så mycket skumma grejer på benzo men har ett par stycken:

Satt och käkade middag med päronen och känner mig lite trött så bestämmer mig för att gå och lägga mig å slänger då i mig ett par st stilnoct.

Prova några Stilnoct och en kvarting sprit, har du tur så vaknar du upp hemma utan advokatsamtal.
Citera
2017-03-01, 02:11
  #710
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Kanske inte det värsta jag gjort på benso. Men i alla fall en gång så vaknar jag upp och ser at jag har fått hem en bandsläckare, minns inte alls hur fan den kom hem eller vad jag hade gjort kvällen innan. Men jag besöker en polare senare som jag hade umgåtts med kvällen innan. Och hela hans lägenhet är fyllt med vittskum från en brandsläckare och det är allmänt kaos där. Polaren fick sanera sin lägenhet rejält efter det.
Den kvällen hade jag käkat xanor och iktorivil hehe.
Citera
2017-04-20, 04:43
  #711
Medlem
knejs avatar
Kommer upp så mycket i mitt huvud just nu men lätt indroducerat mina nära och kära till skiten..
ojojoj vad mycket jag förstört för både mig själv och andra under påverkan av zopiclon och alkohol
Citera
2017-04-26, 05:50
  #712
Medlem
Möte med kriminalvården efter ett tiotal xanor var väl inte det smartaste jag gjort kanske..

Men det allra mest korkade jag gjort flöddrad var att bli tillsammans med mitt ex igen
Citera
2017-05-14, 20:03
  #713
Avstängd
Det värsta jag gjort under påverkan av Imovane/sprit var att ringa och mordhota mitt ex :/ usch sedan dess blandar jag aldrig igen, antingen flödder eller sprit, och inga jävla stilnoct mer!
Citera
2017-05-14, 21:08
  #714
Medlem
Beställa Pizza somna och inte öppna dörren.
Citera
2017-05-21, 22:20
  #715
Medlem
Kissat framför andra. Min personlighet ändrades, och det märktes hos andra. Nog inte för pinsamt.
Citera
2017-05-22, 02:03
  #716
Medlem
Förgrep mig på min svärmor under nyårsafton.
Citera
2017-05-22, 20:24
  #717
Medlem
För ungefär tio år sen stod en annan i stulen lösmustasch från en leksaksbutik och rökte xanor i PET-flaskebong på en parkering utanför Hemköp mitt på ljusa dagen!

Första gången jag och en kompis skulle prova benso - vi köpte 100 xanor tillsammans och efter Hemköp drog vi på en 18-årsfest som jag har små fragment från - t ex att vi envisades med att röka xanoren i spliffar o allt möjligt framför folk som aldrig ens hade sett gräs.

Vaknade dagen efter... och ser på mobilen att det har gått 2 dagar. Mitt ex ringde o berättade hur jäkla mysigt hon tyckte det var när vi hade picnic med massa kompisar o spelade fotboll hela kvällen - MINDES INGENTING.

Hade även precis fått mitt första riktiga jobb via min farbror - en fin tjänst på Ericsson för nån som nyss tagit studenten.. Dit hade jag ringt och sagt upp mig tydligen morgonen efter festen!

Hade kvar typ 5-6 tabletter o hittade nåt tiotal här o där under halvåret som gick.. var den värsta ångesten jag haft i hela mitt liv o gav mig FET respekt för benso.

Det näst värsta var efter en klubbkväll då jag promenerade hem från Södermalm och tog klonazolam för att sova - gav en till min bror som hade kommit dit och dansat också. Slog som ett as och jag gick in i fel port och trodde min brorsa hade låst min lägenhet då han hade gått före.. sparkade på dörren och ropade in i brevlådan tills en främmande jävla gubbe öppnade och såg livrädd ut. Yes! Hade gått in i fel port - sa bara förlåt och gick hem där min brorsa låg o sov på köksgolvet med jacka o allt o hade spillt ut havregryn och sovcker över hela köksgolvet.

Fy fan - ingenting jämför med mångas historier.. men de där två var inte så kul. Dagen efter kom en snubbe från BRF-styrelsen och ba "hörde du att det var ett inbrottsförsök i port X igår?". Ville dö!!

Allt detta har hänt i propra, välbärgade, vita medelklassområden där inget sticker ut.
Citera
2017-05-22, 20:33
  #718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samsonbiceps91
Ångest tråden nummer 1 men även sköna garv. Först och främst listan kan göras väldigt lång. Många mörka saker rånat kompisar, blivit lobbad flera gånger, köpt saker för dyra pengar en fransk bulldog blandannat för 16 tusen till min tjej. Slagits med brudens farsa på julafton finsk släkt höll på att bli skjuten av hans bror med hans jakt gevär under bråket. En annan sjuk historia var när jag hade tagit kokain i 2 dagar och skulle komma ner så kasta i mig 3 stycken xanor och 3 stilnoct men somnade aldrig så fick ett lyckorus. Fick för mig att gå ner till stadens kärna bodde hos min pappa då så han såg att jag var helt väck. Fick det där CP ruset man bara kan få av stilnoct. Där nere i staden var det ett sånt därnt tivoli resande och fick för mig att jag skulle vinna på chocklad hjulet. Tänk er en flöddrad tatuerad 22 åring bland barnen vid chocklad hjulet måste sätt helt sjukt ut. Det slutar inte där vann aldrig så sprang in i båset och tog en chocklad kaka den stora varpå romen hugger mig med en fällkniv på hakan. Gick omkring nerblodad som fan och försökte ta mig in på alla uteservingar som strängt sa NEJ. Gick hem efter det och vaknade dagen efter. Blod ångest låg kokain som farsan hitta i rummet och i trapphuset där han bodde låg det massa marabou kakor och pasta lådor. Fick inte bo kvar efter det. Jobbar och studerar har tjej och är drogfri nu eller ja äter utskriven sobril mot ångest ibland men saknar inte benzo urspårningar. Mvh Samson
Hahahaha en fransk bulldogg till donnan är fan det bästa jag har hört! En urspårad gång i Asien var vi ett gäng som hade köpt vallar i LÖSVIKT!! Tror vi tjackade typ 500 st och samma kväll drog vi ut och klubbade och på dansgolvet slängde vi ut piller i mängder hahah - det vart nog en urspårad kväll för jävligt många när vi gick omkring som samariter och bjöd på obegränsat med vallar..

Samma natt får jag en flipp och tar en taxi till centralstationen i staden och tar ett natt-tåg 80 mil norrut för att komma bort från storstadsmiljön.. vaknade upp på tåget med en snubbe som tydligen hade blivit resesällskap och polare utan att veta ens vart jag var på väg. Var riktigt vidrigt - missade hela veckans föreläsningar men hade det riktigt fint uppe i bergen dit jag hade åkt.. shit haha. Ungdomens glada dagar säger jag bara!
Citera
2017-06-07, 01:12
  #719
Medlem
Gick på drogtester någon gång i månaden förut.
Och en kväll satt jag och min kompis hemma och drack och vi hade tagit några ksalol och druckit en del, har för mig att vi hade dragit en del tjack på dagen också, i alla fall så skulle jag på drogtest vid 10 nästa morgon.
Och klockan var typ halv 8 och vi började bli rätt trötta pga alla ksalol. men vi kunde ju inte gå och lägga oss för att sedan gå upp igen vid halv 10 och åka och ta drogtest.
Så jag fick den smarta idén att ringa han som skötte testen och säga att jag kommer vid 8 istället, han lät lite förvirrad och fattade inte riktigt varför vi ville komma på direkten men sa ok.
Så vi tog bilen och min kompis körde dit mig, så gick vi in tillsammans, helt jävla borta och fulla båda två.
fick sätta oss i varsin fotölj och vänta och sedan snackade han lite allmänt med båda, men märkte inte ett skit?!?!
eller så pallade han kanske inte säga något bara, fick i alla fall ta testet och sedan åkte vi hem och sov jävligt gott.
I alla fall jag tror alltid att jag blir så jävla smart på benzo och att alla andra bara är dumma i huvudet när dom inte fattar vad fan jag snackar om haha
Citera
2017-06-21, 17:02
  #720
Medlem
Gjorde en 36 årig tjej med barn (mycket tyder iaf på att jag är den skyldige ) massa xanor bensedine och rivotril plus alko. Ångestattacken då hon ringer och säger att hon är gravid går knappt beskriva fick höjning till 4 mg alpra iaf
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback