2017-01-18, 00:06
Medlem
utforskas avatar
Det skulle inte förvåna mig om skytten finns med på bilden, och jag stör mig rejält på han som täcker hela ansiktet.
Om skytten är smart så bör han vara där när alla andra är där annars blir det ett avvikande beteende.
http://imgur.com/a/dP7Uk
Citera
2017-01-18, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas
Varför skulle han inte lämna landet, rädd att han blir gripen såklart att polisen får tag i honom, men jag kan sätta 10.000 kronor på att mördaren är ung och har säkerligen begått mord förr!

Hundra procent!

Trams.

Finns inget belägg för att mer än nån enstaka enskild person drar utomlands varje år för att komma undan rättvisan. Och då oftast efter att det börjat bli riktigt hett.

En 20-åring "på radarn" som drar till Etiopien? Ja, tjena...

Ta sv foliehattarna nu för f-n och sluta upp med alla tramsinlägg!
Citera
2017-01-18, 00:12
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utforska
Ja han tycks vara road.

Det leendet förklarar det mesta som sker i vårt avlånga land, man borde utvisa varenda en som inte sköter sig, för jag kan lova er att dem hade skött sig i sina hemländer.

Dem två bröderna som utförde morden i Uddevalla där en svensk tjej dog på kuppen har det inte lätt idag, en av dem sitter inne på livstid och den andra som befinner sig i Libanon väntar sharia

Tragiska människor helt enkelt..
Som sagt hoppas polisen får tag i den skyldige, tycker det här mordet hade man kunnat lösa.
Citera
2017-01-18, 00:15
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Det skulle inte förvåna mig om skytten finns med på bilden, och jag stör mig rejält på han som täcker hela ansiktet.
Om skytten är smart så bör han vara där när alla andra är där annars blir det ett avvikande beteende.

Nej jag tror inte att det är skytten han som har luvan över huvudet vill inte synas framför kameran för att han är gangster hela hans ställning visar på det, sen att han har lågt iq gör inte saken bättre...

Men tror inte att han är skytten jag tror skytten är en ung kille som ville visa dem andra i gänget vad han går för.

En ung skytt helt klart i alla fall.
Citera
2017-01-18, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiofemman
Kan du inte bara sluta "anta" så mycket?

Vi andra vet inte hur vi ska bete oss, om vi ska skratta eller gråta, över att det tydligen finns såna IQ-fiskmåsar med internetaccess...

2 personer gjorde hlr på BO, varav en kände offret.
det betyder att fotografen, dvs snubben som plundrade han var bekant med han?

rationellt beteende att lämna sin kompis så?

Nää det är nått som stinker lång väg
Citera
2017-01-18, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
2 personer gjorde hlr på BO, varav en kände offret.
det betyder att fotografen, dvs snubben som plundrade han var bekant med han?

rationellt beteende att lämna sin kompis så?

Nää det är nått som stinker lång väg

Samt att den som lämnade även tog hans telefon och pillade ut simkortet.
Citera
2017-01-18, 00:20
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ja han tycks vara road.

Reagerade också på den där personen när jag kollade på hela bilden idag. Det ser ut som de två står och skämtar med varandra.

Däremot är jag inte säker på att det är en han. Kvinnliga drag i ansiktet. Håret ser ut att vara uppsatt i någon slags hästsvans och jackan ser ut som en tjejmodell med all den där pälsen.
Citera
2017-01-18, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallepabanken
Samt att den som lämnade även tog hans telefon och pillade ut simkortet.

Exakt.
Citera
2017-01-18, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Reagerade också på den där personen när jag kollade på hela bilden idag. Det ser ut som de två står och skämtar med varandra.

Däremot är jag inte säker på att det är en han. Kvinnliga drag i ansiktet. Håret ser ut att vara uppsatt i någon slags hästsvans och jackan ser ut som en tjejmodell med all den där pälsen.

Ingen brud har sånna jeans
Citera
2017-01-18, 00:23
Medlem
Oavsett om skytten är med på bild så måste detta foto innehålla större delen av Malmös undre värld. Förmodar att polisen uppdaterar sitt bildarkiv. Lite konstigt att media publicerar sånt här trams.
Citera
2017-01-18, 00:23
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
En omogen nervös liten pilt. Betyder inte mer än så tror jag.
Det är väll dessutom en tjej med tjejjacka och med leggins.
Citera
2017-01-18, 00:29
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
Ingen brud har sånna jeans

Nej jag kanske får tolka om det. Han sticker iallafall ut med sitt släta ansikte bland alla skäggiga arabmän på bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in