Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-20, 19:18
  #4525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Vid lite undersökning på nätet fick jag fram en snubbe som hette Leon*rdo Mor*. A=*. Ser ut som han kan va den rätta. Om jag inte har helt fel så kan det även vara Nerm*n han har på bild.

Kan detta vara en av Nerm*ins tidigare springpojkar? Alla dessa grupperingar är huller om buller..

Edit : Har bara hunnit läsa sammanfattningar av FUPen än så länge..

Nej, Leo och Mauricio är kusiner. De har en tredje kusin som ”jobbar” med dem som nyligen kom ut ur fängelse och hans syster var tillsammans med Nermin tills han dog. De var alltså familj med Nermin
Citera
2018-07-20, 20:41
  #4526
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdad2k
Är den tungt kriminella araben Ahmad El-moghrabi ute ur fängelset nu?

Jag har läst att mamman som Ahmad El-moghrabi körde på, har kraftiga bestående hjärnskador, förlorat talförmågan och även förlorat ett ben.

Hur gick det för spädbarnet som också blev påkört av den kriminella araben Ahmad El-moghrabi?

Efter sådana här brott borde SD få rekordstöd...

Sök ''OLYCKAN PÅ AMIRALSGATAN'' på Sydsvenskan, finns ett antal artiklar om Anna. Tycker jättesynd om henne och vet med stor sannolikhet att Ahmad inte känner någon ånger alls.
Citera
2018-07-20, 23:36
  #4527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mandariiin
Nej, Leo och Mauricio är kusiner. De har en tredje kusin som ”jobbar” med dem som nyligen kom ut ur fängelse och hans syster var tillsammans med Nermin tills han dog. De var alltså familj med Nermin
Dvs Gomorras nuvarande flickvän. Bloggerskan som blev tagen av skatteverket
Citera
2018-07-21, 00:44
  #4528
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Är detta också M@ysams bror? För denna person lever såvitt jag vet. Prince sultan tror jag han kallar sig.
han e död

https://www.facebook.com/priiincesultan?hc_ref=ARRWc-42-WXeDzd3NxdoWKs2G8hefufV2Sm5df8HNUW1Hf3JvUOWmYsQYaI JZXFuCxE
Citera
2018-07-21, 07:16
  #4529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oz123
Dvs Gomorras nuvarande flickvän. Bloggerskan som blev tagen av skatteverket
Är hon tsm med Gomorra nu?? Hut vet du det
Citera
2019-08-08, 18:36
  #4530
Moderator
Mappings avatar
Efter att FUPen i fallet med mordet på Ahmed Abdulaziz kommit ut, och mer info om mordet på Ahmed Ob*id dykt upp så korspostar jag till tråden om Abdulaziz: (FB) 23-årige Ahmed Abdulaziz skjuten till döds i Rosengård, Malmö 2017-03-30

I korthet: med allra största sannolikhet blev Ob*id skjuten av en slump. Abdulaziz hade blivit utkallad av S*yed El Moghrabi och Abdulaziz var det tilltänkta offret. Istället skjuts Ob*id för att han var förhållandevis lika (det vinter och de hade samma typ av kläder på sig).
Citera
2019-09-02, 21:56
  #4531
Avstängd
karlinges avatar
Finns det någon aktuell sammanställning på alla skjutningar i Malmö någonstans? Helst karta med datum/år.

Folk reagerar starkt på förra veckans skjutning nu, men jag tyckte liksom det var för mycket och rått redan vid detta fall 2017.
Citera
2019-11-15, 06:31
  #4532
Medlem
mg57s avatar
Jag minns att de va nån som gjorde sig väldigt lustig över hans död på hans minnessida på facebook att han minsann pissade på h*rungen och röjde runt som fan varpå folk skulle knulla hans mamma i vanlig ordning och folk svor på gud att man skulle anmäla det för att få tag i lustigkurrens identitet..

Nån som vet hur det slutade? Fick han sin mamma knullad tillslut?
Citera
2019-11-17, 13:47
  #4533
Medlem
ää
__________________
Senast redigerad av Bigreatitanic 2019-11-17 kl. 14:06.
Citera
2020-12-31, 11:37
  #4534
Moderator
Mappings avatar
Nytt från Sydsvenskan idag: Polisen säger att allt talar för att Obaid var en felskjutning och att det vara Abdulaziz/Jazz som egentligen skulle skjutas.

https://www.sydsvenskan.se/2020-12-3...16-arige-ahmed

"Tidigt i utredningen uppgav en 23-årig man för polisen att han trodde att han själv var den riktiga måltavlan. Han befann sig i närheten av mordplatsen dit han blivit inringd när skottlossningen ägde rum. Och han hade en jacka som var lik Ahmed Obaids.
– Jag har funderat på om det kunde varit jag som var målet för skjutningen, uppgav 23-åringen i förhör.
23-åringen levde under dödshot och hade tidigare utsatts för flera mordförsök.
Under den aktuella tidsperioden hade en mordbeställare satt ett pris på 23-åringens huvud. Orsaken uppges vara en konflikt om en kvinna.
Ett mordkommando nappade på uppdraget mot en ersättning på 500 000 kronor.

Strax före mordet på Ahmed Obaid blev 23-åringen kontaktad av en man från Malmös gängvärld han var löst bekant med. Personen hörde av sig gång på gång för att bestämma träff med 23-åringen.
Mötet skedde till slut på en restaurang på Bennets väg intill mordplatsen.
Efter att de ätit var sin hamburgare gick männen ut för att röka. Mindre än en minut senare bröt skottlossningen ut på den närliggande busshållplatsen.
23-åringen sprang dit och hittade den svårt skadade Ahmed Obaid. Han gav honom hjärt- och lungräddning. Men pojkens liv gick inte att rädda."

Nu har åklagare Lisa Åberg åtalat en person för medhjälp till mord, d.v.s. personen som ringde ut Jazz. Vem var det nu som gjorde det?
Citera
2021-02-08, 19:49
  #4535
Medlem
Karmapoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Nytt från Sydsvenskan idag: Polisen säger att allt talar för att Obaid var en felskjutning och att det vara Abdulaziz/Jazz som egentligen skulle skjutas.

https://www.sydsvenskan.se/2020-12-3...16-arige-ahmed

"Tidigt i utredningen uppgav en 23-årig man för polisen att han trodde att han själv var den riktiga måltavlan. Han befann sig i närheten av mordplatsen dit han blivit inringd när skottlossningen ägde rum. Och han hade en jacka som var lik Ahmed Obaids.
– Jag har funderat på om det kunde varit jag som var målet för skjutningen, uppgav 23-åringen i förhör.
23-åringen levde under dödshot och hade tidigare utsatts för flera mordförsök.
Under den aktuella tidsperioden hade en mordbeställare satt ett pris på 23-åringens huvud. Orsaken uppges vara en konflikt om en kvinna.
Ett mordkommando nappade på uppdraget mot en ersättning på 500 000 kronor.

Strax före mordet på Ahmed Obaid blev 23-åringen kontaktad av en man från Malmös gängvärld han var löst bekant med. Personen hörde av sig gång på gång för att bestämma träff med 23-åringen.
Mötet skedde till slut på en restaurang på Bennets väg intill mordplatsen.
Efter att de ätit var sin hamburgare gick männen ut för att röka. Mindre än en minut senare bröt skottlossningen ut på den närliggande busshållplatsen.
23-åringen sprang dit och hittade den svårt skadade Ahmed Obaid. Han gav honom hjärt- och lungräddning. Men pojkens liv gick inte att rädda."

Nu har åklagare Lisa Åberg åtalat en person för medhjälp till mord, d.v.s. personen som ringde ut Jazz. Vem var det nu som gjorde det?

Det var säkert nån av dom jävla Moghrabibröderna- Bilal (Isak haha) Ahmed eller Sayed som sköt fel.
Hönshjärnor allihop. Och deras farsa är inte heller psykiskt frisk.

Trion verkar ju enligt Kvps spekulationer ligga bakom många av Malmös mord och mordförsök. Jag hoppas polisen snart får bevis nog att sy in dom alla (enchro) eller att hämnen ser till att dom på annat sätt försvinner från jordens yta.
Citera
2021-02-08, 21:35
  #4536
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmapolis
Det var säkert nån av dom jävla Moghrabibröderna- Bilal (Isak haha) Ahmed eller Sayed som sköt fel.
Hönshjärnor allihop. Och deras farsa är inte heller psykiskt frisk.

Trion verkar ju enligt Kvps spekulationer ligga bakom många av Malmös mord och mordförsök. Jag hoppas polisen snart får bevis nog att sy in dom alla (enchro) eller att hämnen ser till att dom på annat sätt försvinner från jordens yta.

Ja, Malmö skulle vara en oerhört säkrare plats med dessa bröder bakom lås och bom.

Sedan undrar jag nyfiket om du tagit ditt nick från låten "Karma Polis" av Radiohead, efter det Ungerska bandet "Karmapolis" eller efter karaktären "Jörgen Karmapolis" i P3-programmet "Deluxe"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback