Citat:
Ursprungligen postat av
Makramento
Enligt av ARN rekommenderat beslut skall uppsägning av ett tv-avtal via e-mail vara giltigt.
Hänvisning: ARN 2013-00490
Helt korrekt, kunder har rätt säga upp avtal genom epost. Viasat vill jävlas med kunderna genom att ha hyper-lång telefonkö och inte publicera epost på hemsidan. Maila dessa adresser så är det juridiskt avslutat och du slipper slösa tid på idioterna. Ju fler adresser man inkluderar dessto snabbare brukar man få svar.
fraga@viasat.se, socialmedia@viasat.se, villakampanj@viasat.se, fredrik.johansson@viasat.se, sandra.kinge@viasat.se, press@mtgsverige.se, susanne.nylen@mtgsverige.se, edvar.acar@mtgsverige.se, erik.myrlund@mtgsverige.se, christer.modig@mtgsverige.se, anders.sjoland@mtgsverige.se, marcus.lindberg@mtgsverige.se, louise.seweling@mtgsverige.se, qaiser.mian@mtgsverige.se, gunnar.johansson@mtgsverige.se
Hej,
Med anledning av prishöjningen önskar jag säga upp mitt abonnemang från och med 1 mars 2017.
Enligt ARN 2013-00490 har man rätt säga upp avtal per epost. Vid eventuella frågor kontakta mig på nummer xxx-xxxxxx.
Mvh
Namn
Personnummer eller kundnummer
http://asikt.dn.se/asikt/debatt/det-...redan-uppsagt/