2017-01-17, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Eller om man är div 1 både på h2h samt fut så man för engångs skull kan få spela en online match utan att behöva svettas sönder

haha eller hur
Citera
2017-01-17, 16:19
Medlem
Lotavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
haha eller hur

Det är verkligen ett skämt att de tagit bort cuperna... Fan alltså kan inte ens fatta hur de tänkte, sure du kan spela en vanlig online match men det känns inte ens värt att wastea kondition samt energi på Så besviken verkligen
Citera
2017-01-17, 17:10
Medlem
Heeeelt jävla seriöst!!!!
Vad fan är det med serverna idag!?
Har spelat 6 matcher, en har varit ok, 4 lagg, 2 total cancer!!!!
Sjukt jävla bitter på att lagt in extra pengar på detta spel just nu....
Citera
2017-01-17, 17:22
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/1159699

Vad borde jag göra nu med laget? IF Florenzi? TOTGS-Fährmann/Neuer? Vidal? Martial är OK, men finns det något roligare alternativ med 8+ chem på RF (som blir ST efter formationsbyte)? Funderar på Douglas Costa/Reus, men testat båda tidigare, var inte fantastiskt roligt (som Dembele är).
Citera
2017-01-17, 17:32
Medlem
Lotavoss avatar
Lacazette IF eller Griezmann i en 4321?
Citera
2017-01-17, 17:38
Medlem
zRabbiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Lacazette IF eller Griezmann i en 4321?

Jag tycker IF Lacazette är helt magisk! Dock bara spelat honom i formationer med två forwards tidigare.
Citera
2017-01-17, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zRabbiT
Jag tycker IF Lacazette är helt magisk! Dock bara spelat honom i formationer med två forwards tidigare.

håller med talren ovanför
Citera
2017-01-17, 18:40
Medlem
benzins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
helt ofattbart.. vad ska folk göra som inte vill nöta på helgerna eller som precis börjat lira FUT? Cuperna var perfekt för att spela när man bara ville fördriva tiden och det var satans så mycket roligare... tycker de skulle införa cuper igen men ha lite vettiga belöningar så folk spelar det..
Jag menar 5k+ett guldpaket är knappast för mycket begärt...
Tror de att de ska förlora stålar på att ge bättre rewards? Bättre spel = fler spelare och att folk är villiga att lägga in riktiga pengar för points då man anser det är värt pengarna.. på fifa 14 la jag säkert in 2-3k på spelet... iår har jag köpt fifa points 1x och det var när spelet släpptes..skulle inte lägga en enda krona på¨skiten nu..

Bortsett från er andra gnällpellar tycker jag årets FUT är det klart bästa hitills, och då har jag ändå spelat FUT sen det kom 2010 med minst 500 matcher per år. Finns flera anledningar till detta, främst;

1. Spelarmarknaden: Tidigare år har spelarmarknaden varit helt död efter januari. Samtliga spelare sjunker i princip i pris dag för dag. Galet tråkigt vilket har gjort till att jag aldrig har trejdat på tidigare spel. I och med inträdet av SBC blir mer marknaden betydligt mer rörlig och varierande. Du kunda packa en 84-ratad spelare på FIFA 10-16 (säg typ Javi Martinez) som ingen använder som du kunde discarda direkt för han var ändå inte värd något. Hur kul är det att öppna kortlekar då? Idag finns det alltid ett värde i sådana spelare.

2. FUT Champs: Äntligen ett spelläge som faktiskt ger något där du kan mäta dig med andra på ett helt annat sätt. Varje match betyder mycket mer och det blir betydligt roligare att spela, även om du får möta ett gäng svettiga spelare då och då. Fram till FIFA 13/14 eller något sånt fanns det endast turneringar och single player matcher som egentligen inte säger ett skit om hur bra du är på FIFA. När de introducerade seasons (14?) var det ett bra första steg. FUT Champs är ett ännu bättre. Visst det tar tid, men man behöver inte spela det varje helg och det är som sagt helt frivilligt. Rewardsen man får av FUT Champs är också betydligt roligare än tidigare.

3. SBC: Som ovan, ett mycket roligt tillägg som även ger en boost till spelarmarknaden.

Jag tror jag redan är förbi antalet matcher på FIFA 17 som jag spelade totalt på 16 och 15, och fler kommer det bli!
Citera
2017-01-17, 18:47
Medlem
pappabengts avatar
https://www.futbin.com/17/squad/942071
Har detta laget just nu, 163k coins över, något jag borde ändra på eller så? :)
Citera
2017-01-17, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzin
Bortsett från er andra gnällpellar tycker jag årets FUT är det klart bästa hitills, och då har jag ändå spelat FUT sen det kom 2010 med minst 500 matcher per år. Finns flera anledningar till detta, främst;

1. Spelarmarknaden: Tidigare år har spelarmarknaden varit helt död efter januari. Samtliga spelare sjunker i princip i pris dag för dag. Galet tråkigt vilket har gjort till att jag aldrig har trejdat på tidigare spel. I och med inträdet av SBC blir mer marknaden betydligt mer rörlig och varierande. Du kunda packa en 84-ratad spelare på FIFA 10-16 (säg typ Javi Martinez) som ingen använder som du kunde discarda direkt för han var ändå inte värd något. Hur kul är det att öppna kortlekar då? Idag finns det alltid ett värde i sådana spelare.

2. FUT Champs: Äntligen ett spelläge som faktiskt ger något där du kan mäta dig med andra på ett helt annat sätt. Varje match betyder mycket mer och det blir betydligt roligare att spela, även om du får möta ett gäng svettiga spelare då och då. Fram till FIFA 13/14 eller något sånt fanns det endast turneringar och single player matcher som egentligen inte säger ett skit om hur bra du är på FIFA. När de introducerade seasons (14?) var det ett bra första steg. FUT Champs är ett ännu bättre. Visst det tar tid, men man behöver inte spela det varje helg och det är som sagt helt frivilligt. Rewardsen man får av FUT Champs är också betydligt roligare än tidigare.

3. SBC: Som ovan, ett mycket roligt tillägg som även ger en boost till spelarmarknaden.

Jag tror jag redan är förbi antalet matcher på FIFA 17 som jag spelade totalt på 16 och 15, och fler kommer det bli!

Mm visst jätteroligt. Men jag drar mig fan från att spela en match för de blir bara svett och sura miner. Önskar att man kunde börja från början i div10 igen. Första året för mig med fut, och jag fattar inte hur jävla mycket värre svett de kan bli än wl. Känner mig värdelös efter varje helg. Super ner mig på söndagen i sorg över att bara ha tatt 20 vinster... Nej jag super inte ner mig, men värdelöst känns det. Är ändå div1-2 spelare. Märkligt med bara 20 vinster varje jävla helg
Citera
2017-01-17, 19:04
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Slog till på några IF kort nu när toty försvunnit. Ser ut att gå upp på vissa kort. Hoppas jag tänker rätt! Fler som tror att IF kort (eller priserna generellt) går upp nu?
Såhär 23 timmar senare efter ditt inlägg kan man se att marknaden gått upp rätt mycket. Mitt lag jag köpte häromdagen har stigit minst 5k på varenda spelare.

Ångrar som fan att jag inte köpte massa IF Ben Yedder. Har nu istället köpt 10st. IF Piccini för 11k styck. Ska man köpa 10st.-20st. till kanske?
Citera
2017-01-17, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Såhär 23 timmar senare efter ditt inlägg kan man se att marknaden gått upp rätt mycket. Mitt lag jag köpte häromdagen har stigit minst 5k på varenda spelare.

Ångrar som fan att jag inte köpte massa IF Ben Yedder. Har nu istället köpt 10st. IF Piccini för 11k styck. Ska man köpa 10st.-20st. till kanske?

Kommer gå upp lite mer under morgondagen och torsdagen, för att gå ner sen igen. Det är vad jag tror. Kan ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in