2016-11-30, 01:51
Medlem
Crazefangs avatar
Måste nog vara när jag kom hem till ett par polare och dem hade någon RC drog som började på Hexa nånting. Hade ingen aning vad det var. Men tog fram armen och spruta i mig en dos.

Dum nog så var det på fyllan också.

Sen en fråga till alla er som tagit IV. Känns det som erat liv är för evigt smutsigt efter ni tog det första gången?
Citera
2016-11-30, 02:13
Bannlyst
För mig var det nog när jag tappade H kornet ner i min fulla soptunna......

Men men, aldrig i helvete heller att det skulle stoppa mig för att få upp den. Fick bli att dra ut alla sopor för att försöka hitta den lilla biten. Efter jag i princip fått ut alla sopor ur soptunna så fick jag gräva bort lite små sklt..... men! tillslut så lyckades jag att ta upp Heroinet, de va lite kletigt ock så... but who cares! Tog bort allt "uäk" som kommit på H:et,

Alla i alla fall så var de ny räddad!! Så var de med det och jag tog H:et och fixade en fin lina då jag snortar det. Det dock riktigt bra, värme, mys, lugn, positiv....
Citera
2016-12-02, 00:16
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazefang
Måste nog vara när jag kom hem till ett par polare och dem hade någon RC drog som började på Hexa nånting. Hade ingen aning vad det var. Men tog fram armen och spruta i mig en dos.

Dum nog så var det på fyllan också.

Sen en fråga till alla er som tagit IV. Känns det som erat liv är för evigt smutsigt efter ni tog det första gången?

Alkohol är farliga saker, det är mycket dumt som sker när alkohol är inblandad.

Min debut gjordes med så sunkigt folk och helt öppet bland "vanligt" folk så det kändes som om jag hamnat på botten av näringskedjan, och den känslan blir bara värre och värre sen skiter man helt enkelt i det.
Citera
2016-12-03, 15:26
Medlem
Hände för något halvår sedan, hade legat och tryckt massor av moff med en polare på kvällen, utan att egentligen reflektera över vad jag skulle göra den nästkommande dagen. Sen kommer jag på att jag ska jobba på morgonen, så går till jobbet, och det står en jävla kärring utanför med leverans. Börjar känna mig stressad, eftersom jag inte sovit nått, och känner hur det vrider sig i magen. Slutar med att jag spyr på dörren in till butiken och över budets skor. Jag fick iallafall ta ledigt den dagen

Har en tendens att nodda på skumma ställen, inte sällan toaletten när jag försöker att pissa. Brukar bli så trött på att försöka klämma ut det att jag tillslut däckar, och ibland vaknar av att jag trillat av sitsen.
Citera
2016-12-04, 19:07
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
Jag vill minnas att du en gång i tiden använde dig av den?
Ja det kan mycket väl stämma
Citera
2016-12-04, 21:25
Bannlyst
Va nog när man satt i skogen med tjack i tre dagar på vintern gjorde upp en eld och höll den levande hela nätterna.
Fast när jag skulle gå hem sista dagen gick jag genom byn och tycker jag ser en kompis som är skyldig mig pengar så börjar skrika och gå fram till personen och skriker NÄR KOMMER PENGARNA !
Killen svarar så klart vilka pengar och jag svarar mina pengar men just när jag säger det så är jag så nära personen så jag ser att det är någon helt annan ....

Detta va runt 7-8 på morgonen
Citera
2017-01-16, 23:22
Medlem
ParanormalParanoias avatar
Gick in på coop t-centralen, rev av en bit aluminiumfolie och gick ut för att sedan sätta mig på en bänk MITT på centralen och började röka h. Fick några äcklade miner, men jag kunde inte bry mig mindre.

Ägnade en hel natt åt att hitta den perfekta eskorten, hade varit vaken lite väl länge på tjack.
När jag väl hittade en så åkte jag ~40 minuter bara för att få mig en avsugning. Notera att klockan var 5 på morronen.

Sen har man spenderat lite väl många timmar på diverse dejting sidor och skrivit dom mest bisarra sakerna till tjejer där, bara för att få sig ett ligg..

Näe, fyfan för tjack!
Citera
2017-01-16, 23:32
Medlem
Runkade till konstig porr i 12 timmar sträck! Kom 2 gånger och min kuk såg ut som ett pingisrack efter
Citera
2017-01-16, 23:42
Medlem
rosacykels avatar
Köper ett gäng euroshopper energidryck ibland, det känns rätt ofräscht, gärna i mjukisbyxor och joggingskor
Citera
2017-01-16, 23:47
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParanormalParanoia
Gick in på coop t-centralen, rev av en bit aluminiumfolie och gick ut för att sedan sätta mig på en bänk MITT på centralen och började röka h. Fick några äcklade miner, men jag kunde inte bry mig mindre.

Ägnade en hel natt åt att hitta den perfekta eskorten, hade varit vaken lite väl länge på tjack.
När jag väl hittade en så åkte jag ~40 minuter bara för att få mig en avsugning. Notera att klockan var 5 på morronen.

Sen har man spenderat lite väl många timmar på diverse dejting sidor och skrivit dom mest bisarra sakerna till tjejer där, bara för att få sig ett ligg..

Näe, fyfan för tjack!
Haha, känner igen mig på tjack. Någon gång brände jag omkring 800kr på en "teledejting"-tjänst, enbart för att jag fått för mig att jag ville diskutera gamla kultfilmer med någon. Det tog ett par timmar innan jag fann någon, tiden gick fort och minuttaxan var hög. En struntsumma, men knappast någonting jag hade hittat på om jag inte var tjackad.

Citat:
Ursprungligen postat av Spacemode
Får för mig att jag ska trixa med datorn, inställningar, policies, Linux, nätverk och det värsta är att jag klarar fan inte av att göra något av det trots att jag i nyktert tillstånd är vass på det och har inga svårigheter med det nykter.
Haha, känner igen mig. Tur att man har en Linux-laptop som man kan latja runt med.
Senast redigerad av oldeuboi 2017-01-16 kl. 23:57.
Citera
2017-01-22, 02:02
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artorius
Runkade till konstig porr i 12 timmar sträck! Kom 2 gånger och min kuk såg ut som ett pingisrack efter

Hehe det där känner man igen. Blir lite maniskt runkande ibland under tjackracen.
Citera
2017-01-26, 12:02
Medlem
Malrs avatar
Stör mig på dessa tendenser jag fått på dopaminerga stimulanter i kanske två år nu. Snöa in är ju i sig en halvt alarmerande grej att skåda om man inte tagit tjackliknande substanser och det är jag ju medveten om, men efter nu så här 8-9 år på skiten med ett avbrott på runt ett år efter ungefär fyra så har det liksom gått över till ett annat stadie av mongolism.

Förut spelade jag igenom rätt långa TV-spel, kunde rita och måla rätt jävla coola målningar och till och med städa då och då. Nu när jag spelar t.ex. Dark Souls pillar jag på utrustning för att hitta någon grym rustningskombo och när jag hittar en så pillar jag vidare tills att jag står på ruta noll med helt annat skit än den jag hade för en stund sen. Det där kan pågå i åtta timmar och timmarna går fast jag beklagar mig över att åstadkommer noll. Kan inte sluta på rätt meningslösa spår om jag fastnar i de, och det samma gäller det kreativa när jag har något coolt arrangemang men att bryta dessa monotona för att enbart plocka upp kameran och ta några foton känns extremt svårt att bryta. Det går, men det är fan trist att det känns så pass jävla kämpigt att många timmar gått åt de senaste tiden jag körde.

Kan man bryta dessa kaustiska spår med en paus igen eller får man finna sig att mönstrena inte längre leder nån vart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in