2017-01-16, 20:52
Medlem
Han tycker synd om sig själv och sin fru för att hans bror inte slutar försvara ett förtal mot sig när det var Jocke som släppte klippet där Crille bl.a. kallades psykopat. Jocke är dömd för misshandel har han sagt själv och suttit i ungdomsfängelse, postat filmer där han onanerat och lagt ut bilder när han haft sex med 15-åringar när han själv var runt 27. Vem är psykopaten...

Såg snapchaten, "snälla ge mig råd" (snälla ge mig visningar och uppmärksamhet så jag får pengar)

Jocke, Jonna, och grannen med sönderknarkad hjärna, vilket folk.
Citera
2017-01-16, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Och i samma veva ger han massa ursäkter till varför han inte kan släppa bevisen. Sen frågar han sina 10åriga fans vad han ska göra, och dom kommer skriva ungefär: jör såm du vill jocke jag stötar er 4life<33333
Så kommer han inte lägga ut något.

Det enda Crille säger är enligt Jocke att han vill att dom ska erkänna att dom ljuger. Han kräver inga pengar, ingenting. Jag tror stenhårt på Crille i detta haha. Riktigt kul att följa😁

haha tack vafan där blev min skärm dränkt i öl Ja detta är world class comedy! Älskar när folk blir avslöjade, älskar ännu mer när dom ska försöka bortförklara sig och ingen köper ett ord dom säger, jag längtar efter jockes nästa video, det blir den sista jag ser
Citera
2017-01-16, 20:59
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatsosen
haha tack vafan där blev min skärm dränkt i öl Ja detta är world class comedy! Älskar när folk blir avslöjade, älskar ännu mer när dom ska försöka bortförklara sig och ingen köper ett ord dom säger, jag längtar efter jockes nästa video, det blir den sista jag ser
Haha, utpressa mig inte nu att jag är ersättningsskyldig för skärmen isåfall kan du räkna med en kommande snyftvideo din jävel😂
Citera
2017-01-16, 21:05
Medlem
Citat:
Haha, utpressa mig inte nu att jag är ersättningsskyldig för skärmen isåfall kan du räkna med en kommande snyftvideo din jävel😂

hahaha Alltså denna kvällen får inte ta slut. Sitter du på någon uppdatering? Jag har inte snapchat så kan inte kolla nått där
Citera
2017-01-16, 21:12
Medlem
Citat:
hahaha Alltså denna kvällen får inte ta slut. Sitter du på någon uppdatering? Jag har inte snapchat så kan inte kolla nått där

Senaste uppdateringen på snapchat var att han frågade sina fans om han skulle släppa bevisen eller inte😂
Citera
2017-01-16, 21:12
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Inte än så länge, det senaste va att Jonna inte vill leva mer pga bråket och nånting om hennes sköldkörtel(??) som gör att hon är knäpp typ.

Sitter och filurar på möjliga utgångar om denna videon Jocke säger att han sitter på. Dock är den med hans styvpappa och han är oskyldig, därför vill inte Jocke lägga ut den och han frågar sina tangentriddare om råd.

Läst bland hans kommentarer och många ger tips om att förvränga rösten och pixla ansiktet på styvpappan.
Så en möjlig utgång blir att denna videon är fejkad(om han inte släpper en opixlad version givetvis).

Tror Joakim har skitit i det blå skåpet den här gången faktiskt haha. Jag vittrar seger!
Citera
2017-01-16, 21:18
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
http://imgur.com/YTtqYvk Skrämmande😂 Skål!
Citera
2017-01-16, 21:27
Medlem
Citat:
http://imgur.com/YTtqYvk Skrämmande😂 Skål!

HAHAAHA vet inte om man ska skratta eller gråta
Citera
2017-01-16, 21:31
Medlem
Det har spårat...

https://www.instagram.com/p/BPSrIpDhfZm/?hl=sv
Citera
2017-01-16, 21:33
Medlem
Bennybenanazs avatar
*Edit: NVM
Citera
2017-01-16, 21:33
Medlem
Citat:
HAHAHAHAHAA

https://www.instagram.com/p/BPVYfmNlyV3/?taken-by=grannenalex

Nu ska det kommas med ursäker och bortförklaring och hur dåligt samvete man har. Dessa människor är fan skamlösa

Alltså wtf? Ser ut som att han sitter i J&Js säng och blir utpressad att ta bilden? HAHAHA. Btw det går inte att tvinga människor att knarka som inte vill det.
Citera
2017-01-16, 21:34
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatet
Det har spårat...

https://www.instagram.com/p/BPSrIpDhfZm/?hl=sv
Det mesta har spårat. Jockibois familjedrama, denna tråd o.s.v.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in