Citat:
Ursprungligen postat av
Jonnaish
Han har lagt för mycket energi på hela grejen, gett det för mycket uppmärksamhet säger han att han ska slå sönder någon då trakasserar kidsen tills han gör det. Säger han sluta hata på Jonna så blir det bara 100 gånger värre för Jonna. Han måste lära sig att hålla käften och inte skrika ut på sociala medier om han vill ha ett stopp. Att han inte kan se det själv? Han slänger ju bara bensin på en skogsbrand. Han lyssnar inte heller på vad folk säger åt honom. JOAKIM om du ser detta. SLUTA SKRIK UT ALLT PÅ SOCIALA MEDIER så ska du se att det här reder sig!
Pusspårej #kritik
Han borde gå ut med ett inlägg om att dom älskar allt hat och terror "kör på för fan, vi går igång på det"
Då skulle säkerligen många ungar tröttna på detta, blir ju inget kul om inte nån tar illa upp av skiten.
Jocke har blivit en bölare, det är alltid så synd om han och familjen. Men vem har valt detta liv, det är nog ingen tillfällighet att många kändisar börjar med droger och skit och tar livet av sig eller dör av överdoser. Det är inte alla som klarar av att leva i rampljuset, han är nog definitivt en av dom som inte har psyket för detta.