2017-09-04, 09:14
  #1729
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnaish
Han har lagt för mycket energi på hela grejen, gett det för mycket uppmärksamhet säger han att han ska slå sönder någon då trakasserar kidsen tills han gör det. Säger han sluta hata på Jonna så blir det bara 100 gånger värre för Jonna. Han måste lära sig att hålla käften och inte skrika ut på sociala medier om han vill ha ett stopp. Att han inte kan se det själv? Han slänger ju bara bensin på en skogsbrand. Han lyssnar inte heller på vad folk säger åt honom. JOAKIM om du ser detta. SLUTA SKRIK UT ALLT PÅ SOCIALA MEDIER så ska du se att det här reder sig!
Pusspårej #kritik

Han borde gå ut med ett inlägg om att dom älskar allt hat och terror "kör på för fan, vi går igång på det"

Då skulle säkerligen många ungar tröttna på detta, blir ju inget kul om inte nån tar illa upp av skiten.
Jocke har blivit en bölare, det är alltid så synd om han och familjen. Men vem har valt detta liv, det är nog ingen tillfällighet att många kändisar börjar med droger och skit och tar livet av sig eller dör av överdoser. Det är inte alla som klarar av att leva i rampljuset, han är nog definitivt en av dom som inte har psyket för detta.
Citera
2017-09-06, 14:51
  #1730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Han borde gå ut med ett inlägg om att dom älskar allt hat och terror "kör på för fan, vi går igång på det"

Då skulle säkerligen många ungar tröttna på detta, blir ju inget kul om inte nån tar illa upp av skiten.
Jocke har blivit en bölare, det är alltid så synd om han och familjen. Men vem har valt detta liv, det är nog ingen tillfällighet att många kändisar börjar med droger och skit och tar livet av sig eller dör av överdoser. Det är inte alla som klarar av att leva i rampljuset, han är nog definitivt en av dom som inte har psyket för detta.



Han borde bara va tyst. Inte ens skriva något sådant.
Citera
2017-09-10, 00:41
  #1731
Medlem
Har dom lagt ned bloggen eller hur är det nu? Attention whoreriet kanske är över! Så trött på att hörs om Jonnas falska cancer.
Citera
2017-09-10, 13:47
  #1732
Bannlyst
Ta detta med en nypa salt men har hört från en bekant som har lite kretsar runt Joakim att de drar in ca 3 000 000kr i månaden på enbart musiken.
Citera
2017-09-10, 14:06
  #1733
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockiboii
Ta detta med en nypa salt men har hört från en bekant som har lite kretsar runt Joakim att de drar in ca 3 000 000kr i månaden på enbart musiken.
Vad betyder "drar in"?
Omsättning eller vinst?
Är du säker på att du har skrivit rätt antal nollor?
Citera
2017-09-10, 14:17
  #1734
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockiboii
Ta detta med en nypa salt men har hört från en bekant som har lite kretsar runt Joakim att de drar in ca 3 000 000kr i månaden på enbart musiken.

Det är jättemkt BS. Att Jockeboi tjänade typ 500k i månaden på sin utube channel kan jag köpa. Men musiken ger inte alls mycket pengar.
Förstår inte varför han gått ut i media å berättat hur mycket han tjänar? Dessutom ljugit om de.
Citera
2017-09-10, 14:18
  #1735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Jag tror,

Att nedstämgningen utav kanalen är ett PR-trick för att få uppmärksamhet nu vid ett lägligt tillfälle, dvs. bokens försäljning och släppet av låten är lämpligt intryckt vid denna mediejakt.

Det tror jag med. Varit en hel del sådana sista halvåret. Först gå ut med att dem vill ha barn, sen säga vi kan itne få barn, sen mitt i allt säga vi ska skilja oss? WTF ville ni inte nyss ha barn?
Citera
2017-09-10, 14:58
  #1736
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Det är jättemkt BS. Att Jockeboi tjänade typ 500k i månaden på sin utube channel kan jag köpa. Men musiken ger inte alls mycket pengar.
Förstår inte varför han gått ut i media å berättat hur mycket han tjänar? Dessutom ljugit om de.

Jag tror att Slödderjocke är så dum i huvudet att han inte förstår skillnaden mellan att omsätta och att tjäna pengar.
Tex Ericsson omsätter miljarder men tjänar inga pengar.
Citera
2017-09-10, 15:24
  #1737
Medlem
PhG.s avatar
Jag kan se Jocke och Jonna leda program typ Melodifestivalen om ca 10 år eller så.

Jocke har mognat och hittat en sida hos sig som han kan använda till något konstruktivt, i det här fallet så ligger han långt fram i de nya medierna och förstår att både marknadsföra sig själv och att producera bra material. Skulle inte förvåna mig om inte någon kanal erbjuder honom en egen serie i samma genre som hans spökjakter. Just det verkar vara hur stort som helst, bara att se på hur mycket det finns på Youtube samt utländska och "dokumentärer" serier med det temat. Skit att man själv inte låg i framkant där och snappade upp den goda idén
Citera
2017-09-10, 17:22
  #1738
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Det är jättemkt BS. Att Jockeboi tjänade typ 500k i månaden på sin utube channel kan jag köpa. Men musiken ger inte alls mycket pengar.
Förstår inte varför han gått ut i media å berättat hur mycket han tjänar? Dessutom ljugit om de.

http://www.allabolag.se/5590701545/jocke-jonna-ab

2016 gick ju bra i alla fall
Citera
2017-09-10, 21:03
  #1739
Medlem
Billywins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockiboii
Ta detta med en nypa salt men har hört från en bekant som har lite kretsar runt Joakim att de drar in ca 3 000 000kr i månaden på enbart musiken.

Svårt o tro med tanke på att han inte producerar sin egna Musik. Och tror inte han har gjort så stora avtryck utomlands för den delen heller.
Citera
2017-09-10, 23:54
  #1740
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockiboii
Ta detta med en nypa salt men har hört från en bekant som har lite kretsar runt Joakim att de drar in ca 3 000 000kr i månaden på enbart musiken.

Haha, det stämmer definitivt inte. En gemensam kompis berättade att han drar in drygt 35k (inte fy skam iof) i månaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in