2017-01-16, 20:27
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatsosen
Hoppas verkligen inte crille gjort en deal med honom om att inte lägga upp sina prints om jocke tar bort videon.

Och Vlad ska tydligen också knarka, jobbar inte han på typ barnkanalen?
Hoppas inte och tror inte att han gjort en deal. Han har ju ändå släppt en hel del konversationer som är bad news för Jocke. OM han har gjort en deal så tyder ju det på att han sitter på ännu värre information än det han redan visat.
Som Crille sa: ni tog allt från mig, nu tar jag allt från er. Hoppas han löper hela linan ut nu
Citera
2017-01-16, 20:29
Medlem
Scarabeos avatar
Hahha in på snapchat med er mina kamrater! Jonna har brutit ihop nu enligt Jocke och vill inte leva längre😂
Citera
2017-01-16, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Hoppas inte och tror inte att han gjort en deal. Han har ju ändå släppt en hel del konversationer som är bad news för Jocke. OM han har gjort en deal så tyder ju det på att han sitter på ännu värre information än det han redan visat.
Som Crille sa: ni tog allt från mig, nu tar jag allt från er. Hoppas han löper hela linan ut nu

haha det känns ju ändå märkligt att han tog bort videon? Krille hann redan outa hela gänget med droger och efter det tar jocke bort videon? Det måste finnas riktigt smaskiga saker som jocke inte vill ska komma ut
Citera
2017-01-16, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Och där plockade dom bort videon från sin youtube där dom hänger ut Crille. Hahaha detta blir vara bättre och bättre. Nu är Herr Lundell skitnödig kan jag lova😂
jag e nog smart nog att jag sparade alla klipp
Citera
2017-01-16, 20:33
Medlem
Snauzarn1337s avatar
Citat:
haha det känns ju ändå märkligt att han tog bort videon? Krille hann redan outa hela gänget med droger och efter det tar jocke bort videon? Det måste finnas riktigt smaskiga saker som jocke inte vill ska komma ut

Jocke säger på snap att han har inspelat när Chrille utpressar honom
Citera
2017-01-16, 20:36
Medlem
Silver.Swe.s avatar
Håll käften jävla snorungar vad för det för jävla skit ni sitter och kollar på?!??!!? En sak om 14 år småflickor dammsuger sådant efter sådant här drama. Helvetets jävla ungjävlar att intressera er för sådant här jävla trams på högsta nivå.
Citera
2017-01-16, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SniderBoz
jag e nog smart nog att jag sparade alla klipp

Bra för jocke gör sig skyldig till förtal när han sa att crille tar droger, spelar ingen roll om det är sant eller inte.
Citera
2017-01-16, 20:44
Medlem
Citat:
Haha varför bryr du dig om vad vi kollar på?

Kan detta vara någon i jockes grupp kanske

Tror han antagligen säger att Jonna snart begår självmord enbart är pga att få fansen att börja hata C ännu mer. Vilket resulterar med att de fortfarande kommer hata på honom när han väl bevisar att Jocke ljuger.

Jocke måste nog byta kallingar
Citera
2017-01-16, 20:45
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzarn1337
Jocke säger på snap att han har inspelat när Chrille utpressar honom
Och i samma veva ger han massa ursäkter till varför han inte kan släppa bevisen. Sen frågar han sina 10åriga fans vad han ska göra, och dom kommer skriva ungefär: jör såm du vill jocke jag stötar er 4life<33333
Så kommer han inte lägga ut något.

Det enda Crille säger är enligt Jocke att han vill att dom ska erkänna att dom ljuger. Han kräver inga pengar, ingenting. Jag tror stenhårt på Crille i detta haha. Riktigt kul att följa😁
Citera
2017-01-16, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Swe.
Håll käften jävla snorungar vad för det för jävla skit ni sitter och kollar på?!??!!? En sak om 14 år småflickor dammsuger sådant efter sådant här drama. Helvetets jävla ungjävlar att intressera er för sådant här jävla trams på högsta nivå.
Kasta inte sten i glashus
Citera
2017-01-16, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandeag
Antagligen inte då Chrille la upp bilden på snapchat för 20 timmar sedan. Jacke la ut en bild där han skrev att han står bakom Chrille för 7 timmar sedan. Antar därför att Jacke inte sålt kanalen.
Återstå att se men när det gäller jockiboi vet man aldrig
Citera
2017-01-16, 20:51
Medlem
Allt blir ju lite patetiskt när man rådfrågar 10 åringar, det här är sjukt och Jocke kommer ju aldrig kunna tvätta bort allt som nu kommit fram och hur de framställs.
Jag ser slutet för Jockiboi och det kan nog vara nyttigt för dem
Lyxvillan de skulle köpa blir istället en cell i Kumla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in