[QUOTE
Dottern ska förresten heta Sky. "Skaj" på östgötska.[/quote]
Sky...

Det dröjer väl inte länge till innan barn får namn som "Glitter", "Regnbåge" och "Solstråle"
Vad var det för fel på namn som Mats, Kristina, Björn, Bengt, eller Anna? Visst, det är ingen exotiska namn, men ungen kommer iallafall inte behöva lida p.g.a sitt namn.