2017-01-16, 18:55
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massari-
Har ett par frågor ni kanske kan ge mig svar på:

1. Jag vann 20 st WL-matcher i FUT champions och hamnade alltså på Gold 3. Vad jag läst så är man kvalificerad för nästa helgs WL då, men när jag är inne på FUT Champions så står det "Ej kvalificerad" och jag kan spela utslagsturnering om jag vill.

2. Om jag ändå är kvalificerad, är det någon mening med att spela dagliga utslagsturneringar ändå?

3. Jag har gjort om Lukaku till CAM för att min kemi ska vara 100%, sedan pausar jag matchen, byter formation och sätter Lukaku som ST. Visst behåller han full kemi och är exakt lika bra som om jag hade haft honom som ST med 10 i kemi från början? (Resten av laget har alla 10 i kemi vid start av match, innan jag byter formation)

Tack på förhand!
1. Du är kvalificerad. Kommer stå när du får ditt veckopris som är natten till torsdag tror jag.
2. Nja skulle vara om du vill åt priset som ofta brukar vara nåt skit som typ "ett guldpaket"
3. Vet ej, undrar också detta.

Edit: pucktvåa

Är verkligen Naingolan så grym? Spelar De Rossi där nu och Matuidi på andra sidan. Orolig över hans workrate för är väldigt offensivt lag. Har stanna hemma på Matuidi men han lyssnar inte på mamma och brukar gå hemifrån upp i anfallet ändå
Citera
2017-01-16, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
1. Du är kvalificerad. Kommer stå när du får ditt veckopris som är natten till torsdag tror jag.
2. Nja skulle vara om du vill åt priset som ofta brukar vara nåt skit som typ "ett guldpaket"
3. Vet ej, undrar också detta.

Edit: pucktvåa

Är verkligen Naingolan så grym? Spelar De Rossi där nu och Matuidi på andra sidan. Orolig över hans workrate för är väldigt offensivt lag. Har stanna hemma på Matuidi men han lyssnar inte på mamma och brukar gå hemifrån upp i anfallet ändå

Haha det där med workrates och instruktioner undrar man ibland om det ens gör någon skillnad..
Har Allan som CDM i mitt lag, m/h med stay back..den jäveln gjorde 2 baljor förra matchen och var offensiv som tusan
Citera
2017-01-16, 18:57
Medlem
Redfish1s avatar
Va e chansen nu o få nått bra i ett vanligt guldpack när dom blå limiterade packen försvinner ?

Tacksam för svar ha de gött alla
Citera
2017-01-16, 19:05
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redfish1
Va e chansen nu o få nått bra i ett vanligt guldpack när dom blå limiterade packen försvinner ?

Tacksam för svar ha de gött alla

Lika dålig chans som vanligt
Citera
2017-01-16, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acmilan87
Hallå hallå
Någon som orkar slänga ihop ett lag till mig?
Vill gärna blanda två ligor. Helst inte spelare från ligue 1.
Spelar på ps4. Formation 4-3-1-2 och budget cirka 700 k.

Tack på förhand.

Någon??
Citera
2017-01-16, 19:24
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Plockade in Higuain häromdagen..egentligen för att sälja men kan köra honom just nu för stunden iaf

Hur funkar han? Är extremt sugen på att göra samma byte.
Citera
2017-01-16, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
inte hunnit spela sen jag köpte honom
Citera
2017-01-16, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acmilan87
Någon??

https://www.futbin.com/17/squad/1227378
Citera
2017-01-16, 19:50
Medlem
HUR kan pogbas pris hela tiden, stegvis stiga stiga stiga
Citera
2017-01-16, 19:55
Avslutad
Lacazette IF köptes för 265k för ett par dagar sen, sålde precis för 295k

Dessa SBC grejerna, är det värt? Kul?
Lite grundläggande att tänka på?
Citera
2017-01-16, 20:10
Medlem
Slog till på några IF kort nu när toty försvunnit. Ser ut att gå upp på vissa kort. Hoppas jag tänker rätt! Fler som tror att IF kort (eller priserna generellt) går upp nu?
Citera
2017-01-16, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Jag har köpt in Higuain också, tycker han funkar utmärkt hittills. Har gjort ungefär 20 matcher i klubben varav 15 i WL och han är en riktig måltjuv, alltid på rätt plats i boxen. Har gjort en handfull enkla "tap-in" med honom när han står rätt på en retur från målvakten. Han gör sig alltid spelbar när man kommer längs med kortlinjen och man vill slå snett inåt bakåt. Parar ihop honom med Aguero och det funkar utmärkt. Rekommenderar verkligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in