Citat:
Ursprungligen postat av
Massari-
Har ett par frågor ni kanske kan ge mig svar på:
1. Jag vann 20 st WL-matcher i FUT champions och hamnade alltså på Gold 3. Vad jag läst så är man kvalificerad för nästa helgs WL då, men när jag är inne på FUT Champions så står det "Ej kvalificerad" och jag kan spela utslagsturnering om jag vill.
2. Om jag ändå är kvalificerad, är det någon mening med att spela dagliga utslagsturneringar ändå?
3. Jag har gjort om Lukaku till CAM för att min kemi ska vara 100%, sedan pausar jag matchen, byter formation och sätter Lukaku som ST. Visst behåller han full kemi och är exakt lika bra som om jag hade haft honom som ST med 10 i kemi från början? (Resten av laget har alla 10 i kemi vid start av match, innan jag byter formation)
Tack på förhand!
1. Du är kvalificerad. Kommer stå när du får ditt veckopris som är natten till torsdag tror jag.
2. Nja skulle vara om du vill åt priset som ofta brukar vara nåt skit som typ "ett guldpaket"
3. Vet ej, undrar också detta.
Edit: pucktvåa
Är verkligen Naingolan så grym? Spelar De Rossi där nu och Matuidi på andra sidan. Orolig över hans workrate för är väldigt offensivt lag. Har stanna hemma på Matuidi men han lyssnar inte på mamma och brukar gå hemifrån upp i anfallet ändå