Citat:
Ursprungligen postat av
m4staSWE
Finns verkligen tröga/lata människor i detta spel...Sålde IF Fabregas för 120k när han fanns för runt 100, sålde Icardi nu för 80k när han finns för 72-73...
Har nog sålt 10st SIF Aspas för 29,750 sedan igår. Köpt tillbaka för 21k. Även sålt en 6-7st IF Vazquez för 19,750 och köpt tillbaka för 13-14k. Fick höja hans pris nu när han gått upp ett par k.
Samma som innan TOTY då jag började lägga ut mina spelare för överpriser och överraskande många sålde fan 10-30k över sitt pris. Trodde inte det skulle funka lika bra med IF-metoden nu när man kan söka på "special cards" men folk är fan lata och okunniga på marknaden
Citat:
Ursprungligen postat av
zRabbiT
Tankar på detta lag?
https://www.futbin.com/17/squad/1222778
Har ungefär 200k att testa något nytt med, men SBC Gio är helt otrolig så han måste vara kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Håller med om att SBC Gio är grym. Testa Naingolan kanske? Inte provat själv men verkar grym för Serie-A lag.
Edit: Trist att du inte kör Gio på full kemi :/
Nainggolan är riktigt bra, ett måste på ett serie a mittfält! Kanske byta ut Allan mot honom? Sedan hade jag nog bytt ut Banega. Tyckte han var ett bra alternativ i början men finns så mycket bättre om man har coins. Pjanic, Hamsik. SIF Brozovic ser läcker ut men inte testat.
Hur är IF Perisic? Lika go som han ser ut?
Kör också Gio som CAM på 8 kemi i mitt fitnesslag och han fullständigt dominerar! Märker inte av någon mindre kemi. Nu kör jag dock bara ett lag med squad fitness, har Gio som supersub. Har avgjort många matcher. Sätter även in honom om jag får ett farligt frisparksläge, även om det bara gått 10-20. Sätter nog 4/5 med honom. Annars sätter jag fan aldrig frisparkar