2016-12-31, 01:45
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Nja. Nog rätt vanligt att killar njuter av att se sin tjej njuta. Eller så kan det vara en schysst grej. Man vill att tjejen ska ha det så bra som möjligt.
Rätt vanligt är det knappast, även om porrindustrin gärna vill få dig att tro det.
Citera
2016-12-31, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1procentare
Ja njuta med hennes sambo annars kan hon ju vara singel o knulla andra så mkt hon vill. Tycker det e sjukt att folk "lånar ut" sin flickvän så hon får smaka andras kukar o ta deras kukar i hålen..

Väldigt speciella människor enligt mig

Ja att låna ut sin tjej får väl vara om man har ett öppet förhållande, ett sådant har jag aldrig haft.
Citera
2016-12-31, 13:02
Moderator
evilhoneys avatar
Jag slutar aldrig förundras över personer som fått för sig att män och kvinnor är så pass olika att kvinnor absolut inte kan njuta av samma saker män gör.
Vissa män gillar att ha sex med främlingar, vissa kvinnor gillar att ha sex med främlingar, nog för att det inte är min kopp te men att förstå att det finns folk av båda könen som gillar det är väl ändå inte så svårbegripligt?
Citera
2017-01-08, 21:35
Medlem
1procentares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Jag slutar aldrig förundras över personer som fått för sig att män och kvinnor är så pass olika att kvinnor absolut inte kan njuta av samma saker män gör.
Vissa män gillar att ha sex med främlingar, vissa kvinnor gillar att ha sex med främlingar, nog för att det inte är min kopp te men att förstå att det finns folk av båda könen som gillar det är väl ändå inte så svårbegripligt?

Men då ska man väl ändå vara singel?
Citera
2017-01-09, 07:32
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Men då ska man väl ändå vara singel?
Varför det? Om nu ett par gillar att göra detta så är det väl helt och håller upp till dem?
Citera
2017-01-10, 18:32
Medlem
1procentares avatar
Citat:
Varför det? Om nu ett par gillar att göra detta så är det väl helt och håller upp till dem?

Paret gillar inte att göra det med varandra så överdrivet mkt iallafall haha. E man ett par så behöver man inga andra. Så tyvärr du har fel
Citera
2017-01-10, 18:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Paret gillar inte att göra det med varandra så överdrivet mkt iallafall haha. E man ett par så behöver man inga andra. Så tyvärr du har fel
Fast nu är det ju så att bara för att du anser att det är så, så betyder inte det att alla gör det. Diff'rent strokes for diff'rent folks.
Citera
2017-01-11, 04:59
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Nu är det ju bevisligen du som har fel då många par tycker att det är en kul grej att göra och dessutom vittnar om ett förbättrat sexliv sinsemellan.
Du behöver absolut inte gilla det själv och för DIG kanske det är så det fungerar men du vill väl ändå inte visa upp en sådan enorm trångsynthet genom att påstå att alla är likadana?
Citera
2017-01-16, 17:23
Medlem
1procentares avatar
Citat:
Nu är det ju bevisligen du som har fel då många par tycker att det är en kul grej att göra och dessutom vittnar om ett förbättrat sexliv sinsemellan.
Du behöver absolut inte gilla det själv och för DIG kanske det är så det fungerar men du vill väl ändå inte visa upp en sådan enorm trångsynthet genom att påstå att alla är likadana?

Det kvittar om folk gör det eller inte. Det är inte normalt.

Väljer man att bli tsm, gifta sig etc. Så är det med En person man gör det med. O man får helt enkelt leva med den personen och knulla den resten av livet.

Ska man sitta med 3 ungar o lämna dom hos mormor och morfar en lördag för att frugan vill ta den i röven av en random person?

Ne tror dom som har förhållande likt detta är halvdana som personer och har inga känslor. För har man känslor för en person så vill man inte att den ska bli dunkad av andra personer. Dom är isf ett par som e kåta o vill ha ngn att bo med för att slippa dyra kostnader, för att sedan gå o knulla med andra.

Aja tycker det e grymt fel o tycker inte man ska vara tsm om man vill vara med andra. Som någon jävla lösning haha. E man trött på att knulla frugan får man väl skilja sig om sex e så viktigt
Citera
2017-01-16, 17:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Alltså man kan väl tända på allt möjligt inom sex. Men undrar hur pass vanligt det är att en tjej går igång på att bli knullad av flera främmande män? Denna tjej hade pojkvännen med sig och förhoppningsvis var det inte bara för hans skull. Förhoppningsvis kan en stabil tjej bara helt enkelt gilla det? Eller?

1) Ja det är helt normalt. Vill inte killar ha sex med flera tjejer?

2) Jag kan tänka mig att de flesta tjejer vill testa det så länge det känns tryggt och roligt.

Citat:
Det kvittar om folk gör det eller inte. Det är inte normalt.

Väljer man att bli tsm, gifta sig etc. Så är det med En person man gör det med. O man får helt enkelt leva med den personen och knulla den resten av livet.

Vill du bara knulla 1 person resten av livet? Det är inte ett rimligt krav.

Citat:
Ska man sitta med 3 ungar o lämna dom hos mormor och morfar en lördag för att frugan vill ta den i röven av en random person?

Ja självklart vill du hellre sitta hemma och titta på idol?

Citat:
Ne tror dom som har förhållande likt detta är halvdana som personer och har inga känslor. För har man känslor för en person så vill man inte att den ska bli dunkad av andra personer. Dom är isf ett par som e kåta o vill ha ngn att bo med för att slippa dyra kostnader, för att sedan gå o knulla med andra.

Det är folk som inte gör det som är osäkra på sin relation och sexuellt hämmade.

Citat:
Aja tycker det e grymt fel o tycker inte man ska vara tsm om man vill vara med andra. Som någon jävla lösning haha. E man trött på att knulla frugan får man väl skilja sig om sex e så viktigt

1) 100% av befolkningen vill knulla andra någon gång i livet eller hur?

2) Man ska inte behöva skilja sig bara för att man vill testa sex med andra ibland eller hur?

3) Du kan väl testa själv och döma efteråt?
Citera
2017-01-16, 22:09
Medlem
1procentares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ja det är helt normalt. Vill inte killar ha sex med flera tjejer?

2) Jag kan tänka mig att de flesta tjejer vill testa det så länge det känns tryggt och roligt.

Vill du bara knulla 1 person resten av livet? Det är inte ett rimligt krav.

Ja självklart vill du hellre sitta hemma och titta på idol?

Det är folk som inte gör det som är osäkra på sin relation och sexuellt hämmade.

1) 100% av befolkningen vill knulla andra någon gång i livet eller hur?

2) Man ska inte behöva skilja sig bara för att man vill testa sex med andra ibland eller hur?

3) Du kan väl testa själv och döma efteråt?

Jag älskar min fru så skulle aldrig gjort det. Sen finns det ju drömmar men det får hålla sig till drömmar. Jag har tankar och drömmar om mycket. Men sen väljer jag vad som blir på riktigt. Varför svika min fru för att ha sex med en annan? Så roligt och annorlunda e de ej. Bara Hjärnspöken.. man vill ha de man inte kan få.
Citera
2017-01-16, 22:19
Medlem
Citat:
Jag älskar min fru så skulle aldrig gjort det. Sen finns det ju drömmar men det får hålla sig till drömmar. Jag har tankar och drömmar om mycket. Men sen väljer jag vad som blir på riktigt. Varför svika min fru för att ha sex med en annan? Så roligt och annorlunda e de ej. Bara Hjärnspöken.. man vill ha de man inte kan få.

Du har alltså drömmar som du inte förverkligar för att du inte vill svika din fru?
Men tänk om det finns par där båda har samma drömmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in